От днес Теленор официално е Yettel. Стъпката е част от ребрандирането на компанията, специално разработено за България, Унгария и Сърбия.
Новият бранд е собственост на PPF Telecom Group.
“Нашата амбиция е да помагаме на потребителите да постигнат баланс в отношенията си с технологиите. Убеден съм, че ще продължим да задаваме тенденциите и да изпреварваме събитията“, каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel България. За него ребрандирането е еволюция за компанията.
Смяната на името не е единствената промяна за Yettel. С началото на новия бранд стартират и нов уебсайт, мобилно приложение и дизайн на дигиталните и социалните канали на компанията. Очаква се и пълно физическо ребрандиране на всички магазини в страната.
Сред новите оферти на Yettel е тийн тарифа, включваща услуга за онлайн защита от подозрителни уебсайтове и неподходящо дигитално съдържание, както и предпазване от вируси и зловреден софтуер.
Мисията, зад която Yettel застава, е да предостави на клиентите си свързаност и дигитални услуги, за да може да им помогне да постигнат баланс в начина си на живот. Новият телекомуникационен бранд е изграден на базата на четири принципа – бързина, простота, полезност и отговорност.
„Отношенията ни с технологиите се промениха. Днес да си онлайн е задължително и нашите клиенти очакват да им помогнем да използват технологиите, за да балансират важните за тях неща. Искаме да вдъхновим потребителите да се стремят към този баланс в живота, като предлагаме продукти и услуги, които подкрепят тази голяма амбиция“, каза Марек Слачик, изпълнителен директор на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.
Yettel България, като част от PPF Group, предоставя свързаност на над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: