IAB България, най-голямото сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес в България, започва да приема заявки за седмото издание на IAB MIXX Awards 2022. Условията за участие в конкурса изискват кампаниите да са осъществени в периода декември 2020 година – декември 2021 година. Крайният срок за подаване на кандидатури за IAB MIXX Awards 2022 е 10 март 2022 г., съобщиха организаторите.
Новото в предстоящото издание на конкурса е в няколко посоки - една, от които е по-широк спектър от възможности за измерване на ефективността на една кампания в дигитална среда. Проектите ще бъдат оценявани от изцяло международно жури тази година с увеличен състав състоящ се от 12 членове от два съдийски състава, фокусирани в направленията „Стратегия и цели“ и „Тактики и инструменти“ изтъкнати ескперти и професионалисти от дигитална индустрия. Председател на журито е Aлександър Калчев, Executive Creative Director, DDB Paris.
Техническа комисия, която бе включена за първи път в миналогодишното издание също е с увеличен съства за предстоящите IAB MIXX Awards 2022, която ще следи за спазване на правилата по подаване на заявки, комисията ще включва доказани специалисти, които са запознати с формата.
За първи път IAB България ще финансира 3 от спечелилите компании на MIXX Awards 2022, да участват на MIXX Awards 2022 Europe, което е уникална възможност за компаниите да бъдат отличени и на още по-високо Европейско ниво.
Ключови дати за IAB MIXX 2022:
Участват кампании, реализирани в периода декември 2020 – декември 2021.
Срокове за подаване на заявки:
Ранна заявка: от 09.12.2021 до 09.02.2022.
Стандартна заявка: от 10.03.2022 до 02.03 2022.
Късна заявка: от 03.03.2022 до 10.03.2022.
Церемонията за обявяване на победителите и връчване на наградите: 20 април 2022 г. и още един изцяло нов акцент за това издание ще бъде формата - гала вечеря.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: