Най-голямата благотворителна инициатива на Vivacom – Операция „Жълти стотинки“, подкрепяща социални каузи в полза на деца и младежи – започва своето десето издание.
И тази година събраните средства ще бъдат дарени на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки (СООПН). Те ще се използват за подготовката и участието на младите български олимпийци от отборите по биология, математика, астрономия, астрофизика, информатика, лингвистика, физика и химия в международни състезания.
Досега националните отбори по природни науки са донесли за България общо над 1000 медала, като само през 2020 г. са спечелили 53 медала в 11 балкански, европейски и международни олимпиади. За да продължат успешното си представяне, е необходима регулярна финансова подкрепа, която да обезпечи подготовката и участието на талантливите младежи в състезания.
Юбилейното издание на кампанията ще се проведе в периода октомври 2021 г. – януари 2022г.
Посланици на дарителската инициатива са носителят на четири олимпийски медала в спортната гимнастика Йордан Йовчев и Златните момичета от ансамбъла по художествена гимнастика на България, които донесоха Златен медал на Олимпиадата в Токио. Операция „Жълти стотинки” 2021 се реализира в партньорство с Българския дарителски форум и с подкрепата на редица корпоративни и медийни партньори, които застават зад тази кауза.
Средствата за Сдружението на олимпийските отбори по природни науки се набират в касичките на кампанията позиционирани в магазините на Vivacom и в търговските обекти на партньорите. Другите начини за дарение са, чрез изпращане на SMS с текст DMS OLYMP на номер 17 777, през дигиталния портфейл Pay by Vivacom от меню „Изпрати“, секция „Дари с Pay by Vivacom” или директно на дарителската сметка на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки (СООПН) в Банка ДСК, IBAN: BG39STSA93000021807995.
„Подкрепата за Сдружението на олимпийските отбори по природни науки е инвестиция в бъдещето на България и в нейните млади хора, които са двигател на иновациите, на научните постижения и на икономическия просперитет на страната ни. Популяризирането на тази кауза дава още една възможност на младото поколение да има добър пример за упорита работа, постоянство и постигнати благодарение на тях успехи, които са достойно оценени и уважавани от цялото общество”, каза Веселка Вуткова, директор „Корпоративни комуникации“ на Vivacom.
Инициативата ще продължи до 31.01.2022 г.
Повече информация за кампанията ще намерите тук.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: