Най-голямата благотворителна инициатива на Vivacom – Операция „Жълти стотинки“, подкрепяща социални каузи в полза на деца и младежи – започва своето десето издание.

И тази година събраните средства ще бъдат дарени на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки (СООПН). Те ще се използват за подготовката и участието на младите български олимпийци от отборите по биология, математика, астрономия, астрофизика, информатика, лингвистика, физика и химия в международни състезания.

Досега националните отбори по природни науки са донесли за България общо над 1000 медала, като само през 2020 г. са спечелили 53 медала в 11 балкански, европейски и международни олимпиади. За да продължат успешното си представяне, е необходима регулярна финансова подкрепа, която да обезпечи подготовката и участието на талантливите младежи в състезания. 

Юбилейното издание на кампанията ще се проведе в периода октомври 2021 г. – януари 2022г.

Посланици на дарителската инициатива са носителят на четири олимпийски медала в спортната гимнастика Йордан Йовчев и Златните момичета от ансамбъла по художествена гимнастика на България, които донесоха Златен медал на Олимпиадата в Токио. Операция „Жълти стотинки” 2021 се реализира в партньорство с Българския дарителски форум и с подкрепата на редица корпоративни и медийни партньори, които застават зад тази кауза.

Средствата за Сдружението на олимпийските отбори по природни науки се набират в касичките на кампанията позиционирани в магазините на Vivacom и в търговските обекти на партньорите. Другите начини за дарение са, чрез изпращане на SMS с текст DMS OLYMP на номер 17 777, през дигиталния портфейл Pay by Vivacom от меню „Изпрати“, секция „Дари с Pay by Vivacom” или директно на дарителската сметка на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки (СООПН) в Банка ДСК, IBAN: BG39STSA93000021807995. 

„Подкрепата за Сдружението на олимпийските отбори по природни науки е инвестиция в бъдещето на България и в нейните млади хора, които са двигател на иновациите, на научните постижения и на икономическия просперитет на страната ни. Популяризирането на тази кауза дава още една възможност на младото поколение да има добър пример за упорита работа, постоянство и постигнати благодарение на тях успехи, които са достойно оценени и уважавани от цялото общество”, каза Веселка Вуткова, директор „Корпоративни комуникации“ на Vivacom.

Инициативата ще продължи до 31.01.2022 г.

Повече информация за кампанията ще намерите тук. 


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Лионел Меси спечели рекордна седма "Златна топка"

Аржентинецът изпревари Левандовски и Жоржиньо за наградата през 2021 г.

Катастрофиралият автобус е минал през сервиз и в Турция

Собственикът на "Беса транс" твърди, че машината не е имала технически проблеми

Kaufland започва да предлага хляб с жива квас

Три нови продукта ще допълнят богатото портфолио на пекарните в София и Варна

Как Витоша се "размина" с 4-етажен подпорен хотел

"Уникалният иновативен нов проект" за "Щастливеца" се оказа визуализация на 4 г.

Община Белица вдига заплатите на всеки ваксиниран служител с 20%

Кметът Радослав Ревански от ДПС призова за масова имунизация

Джак Дорси се оттегля като директор на Twitter

Основателят на Twitter напуска оперативното ръководство за втори път

Спецпрокуратурата не откри престъпление на Гешев по сигнала на Рашков за СРС-тата

Държавното обвинение няма да разследва главния прокурор

От 2022 София пуска билети за 30 и 60 минути в градския транспорт

Цената на първия остава 1,60 лв., вторият ще е 2,20 лв. Има и още промени, предложени от ГЕРБ-СДС