"Зооландия": Пъзел, стикери и настолни игри с 60 животински вида в новата програма на "Кауфланд"

В началото на новата учебна година Kaufland започва нова образователна кампания за деца от всички възрасти, която ще обогати познанията и любопитството им към дивите животни - "Зооландия".

В периода от 14 септември до 8 ноември 2020 година клиентите на Kaufland България имат възможност да съберат образователен пъзел с илюстрации на 60 животински видове. Чрез пъзела колекционирането децата имат възможност да развиват фината си моторика, наблюдателност и съобразителност, както и да научат кои континенти обитават различните животни. Образователните елементи в програмата се обогатяват от безплатното мобилно приложение с добавена реалност (AR), благодарение на което всички животни оживяват при сканиране.

За всеки 25 лв. покупки клиентите на търговската верига получават пакетче с две пъзел части и стикер.

В рамките на кампанията „Зооландия“ Kaufland България ще предложи и редица допълнителни възможности семействата да се забавляват и да учат заедно.

Сред тях е стартов пакет от две настолни игри „Зооландия“, подходящи за деца от различни възрасти, както и уеб страница с допълнителни игри. Любопитни факти за всички 60 животни, тяхното местообитание, хранителни навици, начин на живот, както и кои животни са застрашени от изчезване и какви са основните заплахи за тях, са налични в безплатното мобилно приложение.

Търговската верига отправя и танцово предизвикателство под слогана "Ти си на ред" - героите на "Зооландия" показавт 4 хореографии на различни животни, придружени от забавни обучителни видеа, с които децата да имат възможност лесно да усвоят движенията в танците.

Илюстрациите, хореографиите и музиката са създадени специално за кампанията на Kaufland. Частите от пъзела и опаковките им са създадени от хартия, сертифицирана по стандарта за устойчиво производство с опазване на околната среда FSC.

Чрез „Зооландия“ Kaufland България за пореден път демонстрира своята основна цел - да бъде верен партньор на българското семейство, като му предлага разнообразни и устойчиви продукти и програми, които улесняват родителите в отглеждането на техните деца. Наред с всички образователни материали на „Зооландия“, в периода на кампанията потребителите могат да открият подходящи за старта на новата учебна година продукти. Сред тях са канцеларски материали, раница, кутия за храна, бутилки за вода и други.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Хърватският президент скочи в собствения си капан. Получи забрана да е премиер

Зоран Миланович отказа да напусне поста си, за да участва в кампанията

16:47 - 19.04.2024