Ким Кардашиян е неузнаваема в последната фотосесия на CR Fashion Book

Снимка: © Надя Лий Коен

Какво ви идва на ума, когато чуете името Ким Кардашиян? Преливащи тъмни кичури, безупречна кожа или може би объл ханш в прилепнал клин в земни тонове?

 

А бихте ли се сетили за остригана коса и чифт очила за четене от 2003-та година? Вероятно не.

Именно нейна снимка с очилата стана корица на 10-ото юбилейно издание на модното списание CR Fashion Book.

 

Кадрите са заснети от американската фотографка и любимка в модните среди Надя Лий Коен.

Ким Кардашиян има история с изданието. Тя е първата звезда на корицата му през 2013 г.

Сегашната ѝ визия обаче е неузнаваема - гъстата коса на Ким изглежда сякаш е късо подстригана, а поддържаните ѝ обемни вежди са изтънени.

За съжаление прическата в действителност е перука. Казваме ,,за съжаление", защото според нас на Кардашиян много ѝ отива късата коса. 

Стилистът, отговорен за "подстрижката", е Мат Бенс. Дрехите и аксесоарите за фотосесията избират Карин Ройтфел и фотографката Коен.

Мръсният бял потник от корицата е на DSQUARED2, а рамките на очилата са на Old Focals.

Визията е далеч от типичния стил на риалити звездата, което най-вероятно е и причината хаштагът „Ким Кардашиян“ да е актуален в X (бившия Twitter). В платформата изображението вече е видяно над 25 милиона пъти. 

Покрай някои от кадрите от новата фотосесия на Ким в социалните мрежи вече прииждат сравнения с героя Глен от франчайза на филма на ужасите "Чъки“ - вероятно препратката е заради прическата.

Други от фотосите потребителите асоциират с тенденцията, която луксозният бранд Miu Miu издигна тази година, наречена „библиотекарски шик“.

„Грозното е привлекателно, грозното е вълнуващо“, казва Мюча Прада (основател и творчески директор на Miu Miu) пред британския вестник The Telegraph през 2013 г.

„Намирането на грозното за вълнуващо може да е било скандал в модата, но в други области на изкуството (в рисуването и във филмите) е често срещано.”

Брандовете вече са наясно, че за да оцелеят в непостоянната, непрекъснато променяща се развлекателна индустрия, различното и еволюцията са от ключово значение.

През последното десетилетие светът се нагледа на много ,,повторения" на Ким Кардашиян - от музата на рапъра Канйе Уест, облечена от глава до пети в спортния бранд Yeezy, до визитата ѝ в официален костюм в Белия Дом през 2020 г.

Всичко, видяно до момента, винаги е било съобразено с личната ѝ марка, която рекламира измислено съвършенство, подчертава CNN.

През 2015 г. Кардашиян се заиграваше с идеята да се покаже гола и без грим за корицата на Vogue Испания. Досега обаче тя никога не се е ангажирала истински с подобни отклонения от запазената ѝ марка.

Интересен е и таймингът на фотосесията - тя излиза точно след големия актьорски дебют на Ким Кардашиян в хорър сериала "American Horror Story".

Образът, който всички познаваха, е обърнат с главата надолу. Това може да се превърне в началото на нова ера в кариерата ѝ.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам