Ким Кардашиян е неузнаваема в последната фотосесия на CR Fashion Book
Какво ви идва на ума, когато чуете името Ким Кардашиян? Преливащи тъмни кичури, безупречна кожа или може би объл ханш в прилепнал клин в земни тонове?
А бихте ли се сетили за остригана коса и чифт очила за четене от 2003-та година? Вероятно не.
Именно нейна снимка с очилата стана корица на 10-ото юбилейно издание на модното списание CR Fashion Book.
Кадрите са заснети от американската фотографка и любимка в модните среди Надя Лий Коен.
Ким Кардашиян има история с изданието. Тя е първата звезда на корицата му през 2013 г.
Сегашната ѝ визия обаче е неузнаваема - гъстата коса на Ким изглежда сякаш е късо подстригана, а поддържаните ѝ обемни вежди са изтънени.
За съжаление прическата в действителност е перука. Казваме ,,за съжаление", защото според нас на Кардашиян много ѝ отива късата коса.
Стилистът, отговорен за "подстрижката", е Мат Бенс. Дрехите и аксесоарите за фотосесията избират Карин Ройтфел и фотографката Коен.
Мръсният бял потник от корицата е на DSQUARED2, а рамките на очилата са на Old Focals.
Визията е далеч от типичния стил на риалити звездата, което най-вероятно е и причината хаштагът „Ким Кардашиян“ да е актуален в X (бившия Twitter). В платформата изображението вече е видяно над 25 милиона пъти.
Покрай някои от кадрите от новата фотосесия на Ким в социалните мрежи вече прииждат сравнения с героя Глен от франчайза на филма на ужасите "Чъки“ - вероятно препратката е заради прическата.
Други от фотосите потребителите асоциират с тенденцията, която луксозният бранд Miu Miu издигна тази година, наречена „библиотекарски шик“.
„Грозното е привлекателно, грозното е вълнуващо“, казва Мюча Прада (основател и творчески директор на Miu Miu) пред британския вестник The Telegraph през 2013 г.
„Намирането на грозното за вълнуващо може да е било скандал в модата, но в други области на изкуството (в рисуването и във филмите) е често срещано.”
Брандовете вече са наясно, че за да оцелеят в непостоянната, непрекъснато променяща се развлекателна индустрия, различното и еволюцията са от ключово значение.
През последното десетилетие светът се нагледа на много ,,повторения" на Ким Кардашиян - от музата на рапъра Канйе Уест, облечена от глава до пети в спортния бранд Yeezy, до визитата ѝ в официален костюм в Белия Дом през 2020 г.
Всичко, видяно до момента, винаги е било съобразено с личната ѝ марка, която рекламира измислено съвършенство, подчертава CNN.
През 2015 г. Кардашиян се заиграваше с идеята да се покаже гола и без грим за корицата на Vogue Испания. Досега обаче тя никога не се е ангажирала истински с подобни отклонения от запазената ѝ марка.
Интересен е и таймингът на фотосесията - тя излиза точно след големия актьорски дебют на Ким Кардашиян в хорър сериала "American Horror Story".
Образът, който всички познаваха, е обърнат с главата надолу. Това може да се превърне в началото на нова ера в кариерата ѝ.