Нюйоркско парти събра феновете на US Open в София
US Open не е само един от четирите най-големи турнири в света на тениса. Последният „мейджър“ в календара е цяла вселена.
Този сезон US Open отбеляза 50 години, откакто се превърна в първото спортно събитие с еднакъв награден фонд при мъжете и жените.
По този повод “Тенискафе“ и "Булевард България" пренесоха духа на Ню Йорк на тематично парти в "Топлоцентрала" в София, където не само преживяхме кулминацията на US Open, но и имахме още един случай да правим най-американското нещо от всички американски неща – networking.
Както и да се забавляваме много, да играем тенис, да разговаряме и да слушаме хубава музика на живо.
Организирахме събитието заедно с Американската търговска камара в България и, разбира се, с партньорството на Eurosport, които от 2001 година имат изключителните права да излъчват US Open.
Генерален спонсор на събитието беше компанията Payhawk - специалист по управлението на бизнес разходи, известна още и като първият български еднорог, която неотдавна откри офис в сърцето на Ню Йорк.
Музиката беше от Rhythm Boys, a коктейлът на вечерта - класическият Honey Deuce.
Миналата година по време на US Open са продадени 405 000 бройки.
Нямаме търпение да разберем статистиката от тази година. Засега можем само да ви кажем, че се продава на всеки бар срещу 22 долара без бакшиша, който в Ню Йорк е почти като една от божиите заповеди.
В очакването на финала между Новак Джокович и Даниил Медведев, доста хора решиха да изпробват скоростта на форхендите и бекхендите си на предназначената специално за това инсталация на Eurosport.
Своя дебют в София направи и новата ракета на Wilson – Shift, която вече се намира и в магазин Sport Box.
Досега не сте ходили на купон, на който се играе и тенис, нали? И ние не бяхме, но за мини корта на Jameson имаше цяла вечер опашка. Както и за бара, между другото.
Другият бар, на който хората се редяха за освежаване бе този на Perrier.
И дегустация на новия асортимент пилешки ребра от „Лудогорско пиле“ , които вървяха с мекия вкус на Heineken Silver.
Броени часове до финала. FREYWILLE загатна за блясъка на това, което предстои с уникалните си бижута.
Снимка за спомен със Samsung Galaxy S23 Ultra.
И като говорим за атмосферата на града, макароните с вид на тенис топка бяха от Toma's Bakery.
А бейгълите, без които Ню Йорк не може, бяха от пекарна „Геврек“.
Възможно най-добрата загрявка за финала на US Open бе традиционният куиз на „Тенискафе“.
Този път имаше и интересни въпроси за Ню Йорк.
Иначе, някои хора знаеха, а други за първи път научиха, че US Open се играе на три различни настилки в своята история.
Първо на трева между 1881 и 1974, после на клей 1975 и 1977 и на хард от 1978. През 2007 е сменен цветът на настилката – от зелен на син.
Постепенно разговорите станаха все по-тихи. Тупане на тенис топка, притаен дъх, сервис и начало на мача по Eurosport.
Новак Джокович победи с 3-0 сета и спечели рекордна титла №24 от Големия шлем. Феновете му на партито на „Тенискафе“ бяха доволни. Останалите – знаеха, че тази година той просто беше най-добър.
И понеже, освен ако не говорим за качествен тенис, умерената консумация е важна. В края на партито гостите се прибраха с истински американски автомобили – FORD, осигурени от MOTO PFOHE. Както и с “Drink and Drive” шофьори.
Сериозен бе интересът и към играта на "Тенискафе" u Samsung.
Гостите трябваше да качат и споделят свои снимки от фотостената, заснети с новия Samsung Galaxy S23 Ultra, който снима удивително дори и през нощта.
Имената на победителите са Илияна Захариева и Лилия Борисова. Наградите са две – крем за лице Esthederm Age Proteom и женския парфюм Mercedes Benz.