"Жените наистина плачат": Българските лица на фестивала в Кан

<p>Филмът на българските режисьорки Мина Милева и Весела Казакова <a href="https://boulevardbulgaria.bg/articles/mariya-bakalova-i-sestri-kazakovi-debyutirat-v-kan-s-filma-zhenite-naistina-plachat">„Жените наистина плачат“ („Women Do Cry“),</a> в който участва и Мария Бакалова, дебютира на кино фестивала в Кан в сряда вечер.</p>

<p>Звездата от „Борат“ 2, заедно с актрисата Ралица Стоянова и трите сестри Казакови – Катя, Весела и Биляна, вече позираха на булевард „Кроазет“ във френския град. </p>

<p><em>На снимката (отляво надясно): Катя Казакова, Весела Казакова, Мария Бакалова, Мина Милева, Биляна Казакова и Ралица Стоянова.</em></p>

Филмът на българските режисьорки Мина Милева и Весела Казакова „Жените наистина плачат“ („Women Do Cry“), в който участва и Мария Бакалова, дебютира на кино фестивала в Кан в сряда вечер.

Звездата от „Борат“ 2, заедно с актрисата Ралица Стоянова и трите сестри Казакови – Катя, Весела и Биляна, вече позираха на булевард „Кроазет“ във френския град. 

На снимката (отляво надясно): Катя Казакова, Весела Казакова, Мария Бакалова, Мина Милева, Биляна Казакова и Ралица Стоянова.

<p>„Жените наистина плачат“ е поредният проект на Милева и Весела Казакова след „Чичо Тони, Тримата глупаци и ДС“, „Звярът е още жив“ и „Котка в стената“, който им донесе прозвището „демоничното дуо“ заради дълбоките политически проблеми, които разглеждат чрез сюжетите си.</p>

<p>Новият им проект е копродукция между България и Франция и ще се бори за награда в секцията „Особен поглед“, в която се състезават общо 20 филма с необичаен подход в разказването на киноистории.<br>
 </p>

„Жените наистина плачат“ е поредният проект на Милева и Весела Казакова след „Чичо Тони, Тримата глупаци и ДС“, „Звярът е още жив“ и „Котка в стената“, който им донесе прозвището „демоничното дуо“ заради дълбоките политически проблеми, които разглеждат чрез сюжетите си.

Новият им проект е копродукция между България и Франция и ще се бори за награда в секцията „Особен поглед“, в която се състезават общо 20 филма с необичаен подход в разказването на киноистории.
 

<p>Сюжетът на филма на българските режисьори е за насилието и проблемите, пред които се изправят всеки ден жените в България. В него са преплетени и истинските истории на някои от актрисите.</p>

<p>Поради тази причина те облякоха тематични дрехи с надписи в подкрепа на жените.</p>

Сюжетът на филма на българските режисьори е за насилието и проблемите, пред които се изправят всеки ден жените в България. В него са преплетени и истинските истории на някои от актрисите.

Поради тази причина те облякоха тематични дрехи с надписи в подкрепа на жените.

<p>Мария Бакалова се появи в Кан със зелена рокля без деколте и с дълги ръкави, златиста панделка на лявото рамо и бели ботуши с розови и черни елементи.</p>

<p>Ролята на 25-годишната българка в „Жените наистина плачат“ все още не е известна, а преди премиерата режисьорките не пожелаха да разкрият каква е героинята ѝ.<br>
 </p>

Мария Бакалова се появи в Кан със зелена рокля без деколте и с дълги ръкави, златиста панделка на лявото рамо и бели ботуши с розови и черни елементи.

Ролята на 25-годишната българка в „Жените наистина плачат“ все още не е известна, а преди премиерата режисьорките не пожелаха да разкрият каква е героинята ѝ.
 

<p>Голяма част от сценария е на Биляна Казакова, която е написала основата, послужила за развитието и допълването на сюжета. Той разкрива сблъска и житейските абсурди на това да си жена в едно все още твърде патриархално общество.</p>

<p>Постпродукцията е завършена във Франция, като продуцент на филма е Кристоф Брунше от парижката компания MK2. </p>

<p>Участват още Йосиф Сърчаджиев, Ралица Стоянова, Добриела Петрова и др.</p>

Голяма част от сценария е на Биляна Казакова, която е написала основата, послужила за развитието и допълването на сюжета. Той разкрива сблъска и житейските абсурди на това да си жена в едно все още твърде патриархално общество.

Постпродукцията е завършена във Франция, като продуцент на филма е Кристоф Брунше от парижката компания MK2. 

Участват още Йосиф Сърчаджиев, Ралица Стоянова, Добриела Петрова и др.

<p>„Women Do Cry“ спечели голямата награда на форума  „Когато Изтокът срещне Запада“ в италианския град Триест. </p>

<p>„Това беше първата ни заявка пред световната кино индустрия. Филмът беше награден за най-добър между 30-те селектирани, представихме го пред 800 души от кино гилдията и те казаха, че това е обещаващ проект. Още тогава започнаха да го наблюдават и следят“, казва Весела Казакова пред Ирина Недева от БНР в началото на юни.</p>

„Women Do Cry“ спечели голямата награда на форума  „Когато Изтокът срещне Запада“ в италианския град Триест. 

„Това беше първата ни заявка пред световната кино индустрия. Филмът беше награден за най-добър между 30-те селектирани, представихме го пред 800 души от кино гилдията и те казаха, че това е обещаващ проект. Още тогава започнаха да го наблюдават и следят“, казва Весела Казакова пред Ирина Недева от БНР в началото на юни.

<p>Филмът е "сто процента игрален", казват създателите му. Според тях - няколко критици са му дали много добри оценки.</p>

<p>Не е ясно кога продукцията ще бъде представена пред българска публика.</p>

Филмът е "сто процента игрален", казват създателите му. Според тях - няколко критици са му дали много добри оценки.

Не е ясно кога продукцията ще бъде представена пред българска публика.

<p>От фестивала в Кан описват филма с думите, че „животът на героините е особен, и то на фона на антиджендър протестите в България, блокирането на Истанбулската конвенция и доминиращото мачо-отношение към живота и политиката“.</p>

От фестивала в Кан описват филма с думите, че „животът на героините е особен, и то на фона на антиджендър протестите в България, блокирането на Истанбулската конвенция и доминиращото мачо-отношение към живота и политиката“.

<p>„Радваме се, че всички от нашите филми резонират със съвременността. Знаем, че ако след стотина години някой го гледа, нас няма да ни има, но тези филми ще останат като емблема за това, което се е случвало. Липсата на ратификация на Истанбулската конвенция е абсурдна и неадекватна реакция към това толкова важно и фундаментално нещо - да се справим с домашното насилие по начин, по който една развиваща се страна трябва да се справи“, казва Весела Казакова пред БНР.</p>

„Радваме се, че всички от нашите филми резонират със съвременността. Знаем, че ако след стотина години някой го гледа, нас няма да ни има, но тези филми ще останат като емблема за това, което се е случвало. Липсата на ратификация на Истанбулската конвенция е абсурдна и неадекватна реакция към това толкова важно и фундаментално нещо - да се справим с домашното насилие по начин, по който една развиваща се страна трябва да се справи“, казва Весела Казакова пред БНР.

<p>„Разкри се една дълбока ранимост, каквато рядко е разглеждана в киното. Потвърди го и известен френски критик, който също отбеляза една невероятна режисьорска свобода“, казват режисьорите пред „Дневник“.</p>

<p>За Бакалова добавят: "Тя е абсолютно страхотна и я обичаме. Тя е войник“.</p>

„Разкри се една дълбока ранимост, каквато рядко е разглеждана в киното. Потвърди го и известен френски критик, който също отбеляза една невероятна режисьорска свобода“, казват режисьорите пред „Дневник“.

За Бакалова добавят: "Тя е абсолютно страхотна и я обичаме. Тя е войник“.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам