Най-новият анимационен филм "Миньоните 2" се оказа вдъхновение за необичайно активна аудитория - доста големи групи от тийнейджъри, които пълнят киносалоните, облечени в костюми с вратовръзки или шалчета в чест на основния "злодей" Гру.
Всичко започва като тренд в TikTok под името #GentleMinions, като се разпространява в страни като Великобритания, Австралия, Норвегия и др.
Thoroughly entertained by this sign @ODEONCinemas and then saw a bunch of kids in suits refused entry! #gentleminions pic.twitter.com/zo7seJ5COl
— 𝔾𝕚𝕝𝕝 𝔻𝕦𝕕𝕤 (@gillduds) July 3, 2022
В серия от клипове момчетата в костюми и сериозни физиономии "дефилират" по ескалаторите в моловете, кланят се пред картонените фигури на миньоните в лобито на киното, ръкопляскат по време на прожекцията на филма и все така колективно се изнасят от салона.
Thoroughly entertained by this sign @ODEONCinemas and then saw a bunch of kids in suits refused entry! #gentleminions pic.twitter.com/zo7seJ5COl
— 𝔾𝕚𝕝𝕝 𝔻𝕦𝕕𝕤 (@gillduds) July 3, 2022
В някои от случаите тийнейджърите от #GentleMinions не са спрели дотук, а са разхвърляли пуканки и обелки от банани из цялото кино. Веригата Odeon във Великобритания обяви, че няма да допускат групи от млади мъже в официално облекло заради подозрения за готвен хаос.
В един от клиповете в TikTok се вижда, че "агитката" е излязла директно пред екрана и пее песента на миньоните по време на текуща прожекция.
NAH THIS IS CRAZY! #Minions pic.twitter.com/lAJW6kgMmd
— Matt Ramos (@therealsupes) July 2, 2022
Hollywood Reporter цитира данни, според които 34% от публиката на "Миньоните 2" в САЩ в премиерния уикенд е на възраст от 13 до 17 години, което се смята за необикновено голям дял сред тийнейджърите за анимационен филм.
Предишното заглавие от серията за миньоните, която дебютира през 2017 г., е имала само 8% зрители в тази възрастова категория.
Почти 90% от аудиторията на "Миньоните 2" e под 25-годишна възраст, а една четвърт от тях са деца под 12 г.
Анимацията прави най-успешна премиера за семеен филм в САЩ от началото на пандемията със 125 млн. долара приходи от билети.
Официалният TikTok-канал на "Миньоните" подкрепя феновете си, които разпространяват мемето #GentleMinions. Само за последната седмица каналът е привлякъл 1 милион нови последователи - т.е. е увеличил с 50% аудиторията си от създаването си преди около година.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: