BILLA App стана продукт на годината в категория „Приложения и програми за лоялност“ Снимка: © BILLA

Мобилната апликация на BILLA България – BILLA App, спечели голямата награда в категория „Приложения и програми за лоялност“ в престижния международен конкурс за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината“.

BILLA App представлява дигитализиране на вече съществуващата програма за лоялност - BILLA Card. Апликацията се използва бързо и лесно през телефон, без да е необходимо притежанието на пластика. На база индивидуалното си търсене, всеки един клиент получава специални оферти на любими продукти, множество допълнителни и полезни функции като списък за пазаруване, персонални ваучери за отстъпки, както и 10% отстъпка за рождения си ден.

BILLA България получи наградата на официална онлайн церемония. Конкурсът се организира за пета поредна година, а победителите в категориите се излъчват чрез независимо национално представително проучване, реализирано за страната от авторитетната изследователска агенция Nielsen International. Анкетата се провежда сред 2000 респонденти.

В конкурса „Продукт на годината“ могат да участват продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца. Те трябва да демонстрират иновации, свързани с функция, дизайн, опаковка, състав и др. Във всяка отделна категория победителят е само един и той получава ексклузивно лиценза на наградата и възможността да използва разпознаваемото червено лого неограничено в своите маркетингови и публични комуникации на продукта или услугата за една година.

„Изключително сме щастливи да получим това толкова високо отличие след една трудна и предизвикателна за всички нас година. Това е признание не само за успешното дигитално развитие на BILLA, но и за всички, които работиха неуморно и продължават да избират нашите продукти“, каза изпълнителният директор на компанията за България – Норберт Мисбрандт.

„Благодарим за доверието на всички наши клиенти и партньори. Тази награда е обещание, че ще продължаваме да се развиваме, за да бъдем модерна и клиентски ориентирана компания“, добави той.

Вижте всички победители в „Продукт на годината“ ТУК.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Бизнес

Кой са най-скъпите брандове в света за 2023 година

Най-големите марки в света се оценяват на 3.3 трилиона долара спрямо 3.1 трилиона долара преди година.

06:00 - 30.11.2023
Важно днес

Ваня Григорова: Путин се настани в Столичния общински съвет. Не разбирам защо очакват подкрепа от него

От думите ѝ стана ясно, че СОС ще остане блокиран и след утрешното заседание.

17:50 - 29.11.2023
Живот

Spotify Wrapped вече е тук: Най-слушаните музиканти и песни за 2023 г. "счупиха" платформата

Spotify беше претоварен от свръхинтерес към годишната класация

16:51 - 29.11.2023
Важно днес

Русия забранява на чужденци в страната да критикуват Кремъл

Те ще подписват "споразумение", но още не е ясно какви ще са наказанията при нарушение

16:18 - 29.11.2023
Бизнес

Хората с по-ниски и средни доходи вече са гръбнакът на пазара на луксозни стоки

Луксът не е само за богати, а това го обезсмисля, твърдят изследователи

16:15 - 29.11.2023
Важно днес

Даниел Лорер се извини след "похвалата" за Пеевски, която провокира смут в редиците на ПП-ДБ

След като и Ицо Хазарта поиска Лорер да се извини

15:47 - 29.11.2023
Важно днес

Васил Терзиев върна уволнен от ГЕРБ директор на завода за отпадъци

Николай Савов беше отстранен в мандата на Фандъкова - според него по политически причини

15:07 - 29.11.2023
Култура

Докъде е възстановяването на оригиналния вид и функции на Централните хали

Панайот Панов подчерта, че материалите, които се използват за ремонта, са същите като при реставрация на световно значими обекти като египетската гробница

15:05 - 29.11.2023