Снимка: © BILLA

Мобилната апликация на BILLA България – BILLA App, спечели голямата награда в категория „Приложения и програми за лоялност“ в престижния международен конкурс за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината“.

BILLA App представлява дигитализиране на вече съществуващата програма за лоялност - BILLA Card. Апликацията се използва бързо и лесно през телефон, без да е необходимо притежанието на пластика. На база индивидуалното си търсене, всеки един клиент получава специални оферти на любими продукти, множество допълнителни и полезни функции като списък за пазаруване, персонални ваучери за отстъпки, както и 10% отстъпка за рождения си ден.

BILLA България получи наградата на официална онлайн церемония. Конкурсът се организира за пета поредна година, а победителите в категориите се излъчват чрез независимо национално представително проучване, реализирано за страната от авторитетната изследователска агенция Nielsen International. Анкетата се провежда сред 2000 респонденти.

В конкурса „Продукт на годината“ могат да участват продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца. Те трябва да демонстрират иновации, свързани с функция, дизайн, опаковка, състав и др. Във всяка отделна категория победителят е само един и той получава ексклузивно лиценза на наградата и възможността да използва разпознаваемото червено лого неограничено в своите маркетингови и публични комуникации на продукта или услугата за една година.

„Изключително сме щастливи да получим това толкова високо отличие след една трудна и предизвикателна за всички нас година. Това е признание не само за успешното дигитално развитие на BILLA, но и за всички, които работиха неуморно и продължават да избират нашите продукти“, каза изпълнителният директор на компанията за България – Норберт Мисбрандт.

„Благодарим за доверието на всички наши клиенти и партньори. Тази награда е обещание, че ще продължаваме да се развиваме, за да бъдем модерна и клиентски ориентирана компания“, добави той.

Вижте всички победители в „Продукт на годината“ ТУК.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Локдаун, но само за неваксинираните: Стратегията на Австрия за Covid-19

Колкото повече се увеличава броят на пациентите в интензивни отделения, толкова повече растат ограниченията срещу неваксинираните

Главната медсестра на "Софиямед" е жената, ваксинирала Борисов, Пеевски и Карадайъ

Магдалена Серафимова е поставила дозите им срещу Covid-19

Метли на рояци и бели престилки: Бисерите от предизборните дебати

Референдум за пандемията, български паспорт за всеки македонец и как да яхнеш метлата 3 пъти за един час в ефира на БНТ

Феноменът "Голямата оставка" в Америка

10,4 милиона предложения за работа. И никой не проявява интерес към тях. 

Прокуратурата разследва лекар по съмнения за фалшиви имунизации

Нарушението в Мадан е открито, когато един от пациентите е поискал да получи истинска ваксина