Според проучване на Kantar TNS близо 2/3 (61%) от хората използват дезинфектанти  ежедневно и няма да прекратят употребата им дори след затихване на пандемията и напредването на ваксинацията. 80% от българите мият и/или дезинфекцират ръцете си повече от 3 пъти на ден, а 61% смятат, че използването на дезинфекциращи продукти, в резултат на епидемията, вече е част от ежедневието им, показват резултатите от национално представително проучване на Kantar TNS, проведено през месец юни по поръчка на NAOS България. 

NAOS е френска дермокозметична компания, производител на първата мицеларна вода в света – Sensibio H2O на BIODERMA.

В разгара на пандемията NAOS патентова революционен продукт, който съчетава свойствата на хидратиращ крем и дезинфектант за ръце в едно.

Biphase Lipo alcoolique – Липо-алкохолна двуфазова грижа за кожата на ръцете, на BIODERMA и NAOS е първият „козметичен вируцид“ - съчетание на козметичен продукт, който пази бариерата на епидермиса и едновременно с това унищожава вредните микроорганизми. Използването му възстановява липидите в кожата и елиминира 99.9% от бактериите и вирусите.  

Както повечето жители на Европа, българите бързо се пристрастиха към дезинфектантите. Близо 2/3 (61%) от участниците в проучването на Kantar TNS смятат, че използването на дезинфекциращи продукти вече е техен навик.

Всеки пети човек ги употребява ежедневно и смята да продължи и след затихването на заболеваемостта и напредване на ваксинацията. 

Изследването показва още, че 45% мият или дезинфекцират ръцете си повече от 5 пъти на ден. 75% от запитаните потвърждават, че след масовата ваксинация срещу COVID-19 ще продължат да мият и дезинфекцират ръцете си по същия начин. 

Почистването на ръцете с този тип продукти или честото им миене със сапун обаче има и негативни резултати при някои хора - над 1/3 от запитаните се оплакват от суха кожа.

Най-честите притеснения на потребителите спрямо дезинфекциращите гелове и спрейове са свързани с последствията от употребата им върху кожата на ръцете и с наличието на алергени. 

Всеки пети потребител на дезинфектанти забелязва сухота на кожата. Раздразнения и напуквания на ръцете са също сред по-масовите оплаквания. 41% от хората с проблем са се консултирали с дерматолог, фармацевт или общопрактикуващ лекар. 

Кожните проблеми, от своя страна, фокусират вниманието на специалистите и водят до голямата иновация на BIODERMA и NAOS - едновременно елиминиране на бактериите и вирусите и опазване на здравето на кожата. 

Постоянното миене и дезинфекциране, което вече не е характерно само за представителите на медицинската гилдия, а е типично и за членовете на всяко семейство, изгражда нова представа за хигиена. 

Появата на първия продукт, който дезинфекцира и същевременно се грижи за кожата на ръцете, в голяма степен ще промени нагласите на хората, които до този момент са избягвали употребата на дезинфекциращи гелове и спрейове, тъй като са се притеснявали от раздразнения по кожата на ръцете, от алергени или са имали опасения за безопасността на продуктите. 

Продуктът Biphase Lipo alcoolique има две 2 фази: алкохолна фаза (90%),  напълно елиминираща нежеланите вируси и микроби и хидратираща (липидна) фаза (10%), която поддържа епидермалните липиди и тяхното естествено състояние в хидролипидния филм. 

“Идеята ни с Липо-алкохолната двуфазова грижа не беше просто да създадем продукт за някоя от нашите марки, а да отговорим на потребностите на хората”, казва Жан-Ноел Торел, създател на BIODERMA и основател на NAOS. Екипът му търси обратна връзка от зъболекари, като хора, които използват най-разнообразни дезинфекциращи средства и разбира, че има ниша за продукт, който да уважава екосистемата на кожата и същевременно да се грижи за запазването на нейния естествен баланс. 

Жан-Ноел Торел нарича откритието си революционно, защото никой досега не е включвал във формулата на продукт достатъчно количество липиди в комбинация с алкохол за дезинфекциране. В разгара на пандемията, разработването на Липо-алкохолната двуфазова грижа става основен приоритет на компанията. 

Освен че показват потенциала на научната общност по време на криза, подобни иновации демонстрират отговорността на козметичните компании към общественото здраве. 100% от печалбата от продажбата на Липо-алкохолната двуфазова грижа в представителствата на NAOS по света ще бъдат дарени за предотвратяването на епидемии. 

“Целта ни не е да печелим пари с това начинание, а да сме в полза на обществото”, казва Жан-Ноел Торел. 

Хората вярват, че могат да променят брандовете в полза на обществото


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Александър Николов: Битовите потребители ще получат 25% компенсация за декември и 1/3 за януари

Азербайджан обещава по-големи количества газ за България през зимата

Конгресмен от САЩ допусна санкции срещу България заради ветото над Скопие

Клаудия Тени е съпредседател на групата за приятелство със Северна Македония и на Македоно-американското общество

Законодателните промени за съдебната реформа ще са готови за обществено обсъждане до седмица

Закрива се спецсъдът и спецпрокуратурата, променя се работата на ВСС и КПКОНПИ се трансформира

Преди 7 г. Австралия не пусна и Флойд Мейуедър

Върховенството на закона в Австралия - или как отказаха виза на боксьора заради сексуално насилие

Надежда Йорданова: Има сигнали срещу Гешев, които могат да са аргумент за отстраняването му

"Събираме още данни, за да се задействаме с отстраняването на главния прокурор", каза министърът

Джокович: Ще съдействам на властите, не исках фокусът да пада върху мен

Премиерът на Австралия защити решението на съда да депортира сърбина

Петков: Ще обявим парите от министерства и агенции към медии

Премиерът коментира здравните мерки, бунта на "Възраждане", темите за цената на енергията и Северна Македония