Според проучване на Kantar TNS близо 2/3 (61%) от хората използват дезинфектанти ежедневно и няма да прекратят употребата им дори след затихване на пандемията и напредването на ваксинацията. 80% от българите мият и/или дезинфекцират ръцете си повече от 3 пъти на ден, а 61% смятат, че използването на дезинфекциращи продукти, в резултат на епидемията, вече е част от ежедневието им, показват резултатите от национално представително проучване на Kantar TNS, проведено през месец юни по поръчка на NAOS България.

NAOS е френска дермокозметична компания, производител на първата мицеларна вода в света – Sensibio H2O на BIODERMA.

В разгара на пандемията NAOS патентова революционен продукт, който съчетава свойствата на хидратиращ крем и дезинфектант за ръце в едно.

Biphase Lipo alcoolique – Липо-алкохолна двуфазова грижа за кожата на ръцете, на BIODERMA и NAOS е първият „козметичен вируцид“ - съчетание на козметичен продукт, който пази бариерата на епидермиса и едновременно с това унищожава вредните микроорганизми. Използването му възстановява липидите в кожата и елиминира 99.9% от бактериите и вирусите.

Както повечето жители на Европа, българите бързо се пристрастиха към дезинфектантите. Близо 2/3 (61%) от участниците в проучването на Kantar TNS смятат, че използването на дезинфекциращи продукти вече е техен навик.

Всеки пети човек ги употребява ежедневно и смята да продължи и след затихването на заболеваемостта и напредване на ваксинацията.

Изследването показва още, че 45% мият или дезинфекцират ръцете си повече от 5 пъти на ден. 75% от запитаните потвърждават, че след масовата ваксинация срещу COVID-19 ще продължат да мият и дезинфекцират ръцете си по същия начин.

Почистването на ръцете с този тип продукти или честото им миене със сапун обаче има и негативни резултати при някои хора - над 1/3 от запитаните се оплакват от суха кожа.

Най-честите притеснения на потребителите спрямо дезинфекциращите гелове и спрейове са свързани с последствията от употребата им върху кожата на ръцете и с наличието на алергени. 

Всеки пети потребител на дезинфектанти забелязва сухота на кожата. Раздразнения и напуквания на ръцете са също сред по-масовите оплаквания. 41% от хората с проблем са се консултирали с дерматолог, фармацевт или общопрактикуващ лекар.

Кожните проблеми, от своя страна, фокусират вниманието на специалистите и водят до голямата иновация на BIODERMA и NAOS - едновременно елиминиране на бактериите и вирусите и опазване на здравето на кожата.

Постоянното миене и дезинфекциране, което вече не е характерно само за представителите на медицинската гилдия, а е типично и за членовете на всяко семейство, изгражда нова представа за хигиена.

Bioderma патентова продукт, който е първият дезинфектант с крем

Появата на първия продукт, който дезинфекцира и същевременно се грижи за кожата на ръцете, в голяма степен ще промени нагласите на хората, които до този момент са избягвали употребата на дезинфекциращи гелове и спрейове, тъй като са се притеснявали от раздразнения по кожата на ръцете, от алергени или са имали опасения за безопасността на продуктите.

Продуктът Biphase Lipo alcoolique има две 2 фази: алкохолна фаза (90%), напълно елиминираща нежеланите вируси и микроби и хидратираща (липидна) фаза (10%), която поддържа епидермалните липиди и тяхното естествено състояние в хидролипидния филм.

“Идеята ни с Липо-алкохолната двуфазова грижа не беше просто да създадем продукт за някоя от нашите марки, а да отговорим на потребностите на хората”, казва Жан-Ноел Торел, създател на BIODERMA и основател на NAOS. Екипът му търси обратна връзка от зъболекари, като хора, които използват най-разнообразни дезинфекциращи средства и разбира, че има ниша за продукт, който да уважава екосистемата на кожата и същевременно да се грижи за запазването на нейния естествен баланс.

Жан-Ноел Торел нарича откритието си революционно, защото никой досега не е включвал във формулата на продукт достатъчно количество липиди в комбинация с алкохол за дезинфекциране. В разгара на пандемията, разработването на Липо-алкохолната двуфазова грижа става основен приоритет на компанията.

Освен че показват потенциала на научната общност по време на криза, подобни иновации демонстрират отговорността на козметичните компании към общественото здраве. 100% от печалбата от продажбата на Липо-алкохолната двуфазова грижа в представителствата на NAOS по света ще бъдат дарени за предотвратяването на епидемии.

“Целта ни не е да печелим пари с това начинание, а да сме в полза на обществото”, казва Жан-Ноел Торел.

Хората вярват, че могат да променят брандовете в полза на обществото Хората вярват, че могат да променят брандовете в полза на обществото


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Даниел Лорер: Варненският кмет е като Елвис Пресли - мислят го за жив, но никой не го е виждал

"Българите в чужбина ще се върнат последни, едва след като оправим държавата"

"Медиана" вдигна ГЕРБ за 10 дни с почти 4%

Резултатите са при избирателна активност от около 35%