"Да, ваксината може да има желани ефекти..."

"Да, ваксината може да има желани ефекти..." - това е слоганът, който Регионалната здравна служба на френската провинция Алп - Кот д'Азюр използва за оригиналната си кампания за стимулиране на имунизациите срещу Covid-19.

Плакатите със сигурност привличат погледа на всеки. Една от визиите улавя двама влюбени в разгара на целувката им. Друго момиче прегръща своя приятел след дългоочакваното му завръщане. Третият плакат връща носталгичните спомени за летните музикални фестивали, с питие в ръка, в компанията на хиляди фенове и сродни души.

Семейни ваканции на три поколения, приятелски срещи без маски и социална дистанция, спокойно пътуване до всяка точка на света - да, ваксините наистина може да имат много желани ефекти.

Имунизационната кампания във Франция започна с относителни колебания заради скептичните обществени настроения по повод ваксините, създадени много преди появата на Covid-пандемията.

Към началото на юли 50,27%% от французите са получили поне една доза от ваксината, на фона на 61,7% в Белгия, 58,6% в Нидерландия, 56,7% в Италия и 54,7% в Германия.

Кампанията обаче привлече огромно внимание заради положителния си подход: любов, физическа близост, споделени преживявания, свобода.

"С всяка имунизация животът се завръща. Хайде да се ваксинираме", гласи подзаглавието на кампанията на здравната служба.

Промоционалните материали бяха публикувани на 2 юли малко след като започна фазата за имунизиране на най-младите хора във Франция. Именно към тях е насочено и посланието на медиците: "да стимулираме и убедим населението, особено младежите, да се възползват от ваксините".

"Нашето послание "Да, ваксината може да има желани ефекти" предава много позитивна идея към гражданите, като снимките ни напомнят за близките срещи, докато правят препратка с намигване към термина "нежелани ефекти", който се чува често по повод ваксините срещу Covid-19", пишат авторите на кампанията.

Плакатите ще бъдат разпространени през градската рекламна мрежа и в различни обществени места като барове, ресторанти, спортни зали и др. Регионалната здравна служба ще ги използва и в комуникацията си през социалните мрежи.

Според Ouest France, идеята за рекламната визия е на агенцията Zimages.


Примерът на Лондон: Футболните клубове превръщат стадионите си в гигантски ваксинационни центрове

Трите урока от Джърси: Как британският остров убеди гражданите си да се ваксинират



Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Бизнес

Mastercard Touch Card™ на Алианц Банк България - иновация, която се усеща

Има ли място интуицията в дигиталната икономика? Може ли с едно докосване да се отключи един нов свят?

11:06 - 22.11.2024
Важно днес

Доналд Тръмп номинира нов кандидат за главен прокурор

Решението идва часове след като първоначалният му кандидат за поста, бившият конгресмен Мат Гейц, се оттегли

09:46 - 22.11.2024
Важно днес

САЩ санкционираха “Газпромбанк”

Решението директно засяга вноса на руски газ в Европа и изпълнението на вече сключените договори

08:42 - 22.11.2024
Важно днес

Рязко застудяване през уикенда. Температурите падат с 10°

Червен код за ураганен вятър с пориви над 100 км/ч. е обявен за петък в областите Враца и Монтана

08:18 - 22.11.2024
Важно днес

Депутатите правят рекорден пети опит да изберат председател на Народното събрание

На заседанието в сряда най-възрастният депутат Силви Кирилов (ИТН) не успя да спечели балотажа

07:30 - 22.11.2024
Живот

Ноемврийска наслада ... или с други думи – „Божоле“

Родината му е Източна Франция. Там, където полята са осеяни с хиляди хектари лозя, а гроздето зрее под бургундските лъчи

18:31 - 21.11.2024