"Да, ваксината може да има желани ефекти..." - това е слоганът, който Регионалната здравна служба на френската провинция Алп - Кот д'Азюр използва за оригиналната си кампания за стимулиране на имунизациите срещу Covid-19. 

Плакатите със сигурност привличат погледа на всеки. Една от визиите улавя двама влюбени в разгара на целувката им. Друго момиче прегръща своя приятел след дългоочакваното му завръщане. Третият плакат връща носталгичните спомени за летните музикални фестивали, с питие в ръка, в компанията на хиляди фенове и сродни души.

Семейни ваканции на три поколения, приятелски срещи без маски и социална дистанция, спокойно пътуване до всяка точка на света - да, ваксините наистина може да имат много желани ефекти. 

Имунизационната кампания във Франция започна с относителни колебания заради скептичните обществени настроения по повод ваксините, създадени много преди появата на Covid-пандемията.

Към началото на юли 50,27%% от французите са получили поне една доза от ваксината, на фона на 61,7% в Белгия, 58,6% в Нидерландия, 56,7% в Италия и 54,7% в Германия. 

Кампанията обаче привлече огромно внимание заради положителния си подход: любов, физическа близост, споделени преживявания, свобода

"С всяка имунизация животът се завръща. Хайде да се ваксинираме", гласи подзаглавието на кампанията на здравната служба.

Промоционалните материали бяха публикувани на 2 юли малко след като започна фазата за имунизиране на най-младите хора във Франция. Именно към тях е насочено и посланието на медиците: "да стимулираме и убедим населението, особено младежите, да се възползват от ваксините". 

"Нашето послание "Да, ваксината може да има желани ефекти" предава много позитивна идея към гражданите, като снимките ни напомнят за близките срещи, докато правят препратка с намигване към термина "нежелани ефекти", който се чува често по повод ваксините срещу Covid-19", пишат авторите на кампанията. 

Плакатите ще бъдат разпространени през градската рекламна мрежа и в различни обществени места като барове, ресторанти, спортни зали и др. Регионалната здравна служба ще ги използва и в комуникацията си през социалните мрежи.  

Според Ouest France, идеята за рекламната визия е на агенцията Zimages.


Примерът на Лондон: Футболните клубове превръщат стадионите си в гигантски ваксинационни центрове

Трите урока от Джърси: Как британският остров убеди гражданите си да се ваксинират



Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Евростат: България е втора по бедност в ЕС след Румъния

Над 1/3 от населението на страната е изложено на бедност и материални лишения

Меркел посети Ердоган за последно - разбраха се за бежанците и за преговори с талибаните

Германският канцлер беше на визита в имение в Истанбул

Елтън Джон оглави британските чартове за първи път от 16 г. със съдействието на Дуа Липа

Първата му поява на върха беше през 1976, а последната - през 2005 г.

Най-скъпоплатените баскетболисти и бизнес начинанията им

ЛеБрон Джеймс води класацията на Forbes за осма поредна година

Йорданка Фандъкова и съпругът ѝ са заразени с Covid-19

И двамата са ваксинирани, нямат симптоми

Мая Манолова открива кампанията с нова прическа: "На мутрите да им е ясно, че не съм блондинка"

"Те се готвят за реванш, ние се готвим да им се противопоставим, така че това е знак“

Служител на Netflix разгласи "чувствителни" данни в знак на протест срещу Дейв Шапел и беше уволнен

Изнесена е информация за гледаемостта на The Closer, но и за сериали като Squid Game

Ново замърсяване на водата и остра миризма на нефт край кораба Vera Su

Стойността на азот-амониев превишава 3 пъти измерваните досега стойности