"Да, ваксината може да има желани ефекти..."

"Да, ваксината може да има желани ефекти..." - това е слоганът, който Регионалната здравна служба на френската провинция Алп - Кот д'Азюр използва за оригиналната си кампания за стимулиране на имунизациите срещу Covid-19.

Плакатите със сигурност привличат погледа на всеки. Една от визиите улавя двама влюбени в разгара на целувката им. Друго момиче прегръща своя приятел след дългоочакваното му завръщане. Третият плакат връща носталгичните спомени за летните музикални фестивали, с питие в ръка, в компанията на хиляди фенове и сродни души.

Семейни ваканции на три поколения, приятелски срещи без маски и социална дистанция, спокойно пътуване до всяка точка на света - да, ваксините наистина може да имат много желани ефекти.

Имунизационната кампания във Франция започна с относителни колебания заради скептичните обществени настроения по повод ваксините, създадени много преди появата на Covid-пандемията.

Към началото на юли 50,27%% от французите са получили поне една доза от ваксината, на фона на 61,7% в Белгия, 58,6% в Нидерландия, 56,7% в Италия и 54,7% в Германия.

Кампанията обаче привлече огромно внимание заради положителния си подход: любов, физическа близост, споделени преживявания, свобода.

"С всяка имунизация животът се завръща. Хайде да се ваксинираме", гласи подзаглавието на кампанията на здравната служба.

Промоционалните материали бяха публикувани на 2 юли малко след като започна фазата за имунизиране на най-младите хора във Франция. Именно към тях е насочено и посланието на медиците: "да стимулираме и убедим населението, особено младежите, да се възползват от ваксините".

"Нашето послание "Да, ваксината може да има желани ефекти" предава много позитивна идея към гражданите, като снимките ни напомнят за близките срещи, докато правят препратка с намигване към термина "нежелани ефекти", който се чува често по повод ваксините срещу Covid-19", пишат авторите на кампанията.

Плакатите ще бъдат разпространени през градската рекламна мрежа и в различни обществени места като барове, ресторанти, спортни зали и др. Регионалната здравна служба ще ги използва и в комуникацията си през социалните мрежи.

Според Ouest France, идеята за рекламната визия е на агенцията Zimages.


Примерът на Лондон: Футболните клубове превръщат стадионите си в гигантски ваксинационни центрове

Трите урока от Джърси: Как британският остров убеди гражданите си да се ваксинират



Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Генералният секретар на НАТО Марк Рюте идва в България

Това е първото му посещение в страната след встъпването в длъжност начело на НАТО

16:15 - 10.12.2024
Политика

Руски ракети с чипове от САЩ: Bloomberg разкри тайни маршрути на Москва за внос на западни технологии

Скрити посредници и слабости в контрола на продажбите разкриват как Русия заобикаля санкциите, за да поддържа армията си

15:30 - 10.12.2024
Важно днес

Санитарен кордон: Румен Радев не покани Делян Пеевски на консултации

ДПС-Ново начало липсват от графика за срещи с парламентарните партии

14:29 - 10.12.2024
Коледен булевард

Най-добрите коледни подаръци за (днешните) деца през 2024

Днешните деца не са като вчерашните - знаят какво искат, точно кой модел и от кой сайт. Веднъж след като са поискали започват да питат “Поръча ли, поръча ли, поръча ли?”

14:02 - 10.12.2024
Важно днес

Парламентът работи 27 минути. ГЕРБ оглави комисията, която ще пише правилник

16 депутати ще пишат новите правила за работа на Народното събрание

13:40 - 10.12.2024
Важно днес

България може да спре транзита на руски газ след Нова година

Това ще се случи, ако "Газпром" не замени санкционираната от САЩ "Газпромбанк"

12:48 - 10.12.2024