От 2024 г. dentsu става новата медийна агенция на "Порше БГ" - вносителят на Audi, VW леки и лекотоварни автомобили за България.
Очакванията към агенцията са да постига конкретни бизнес резултати чрез ценова ефективност в използването на различни медийни канали.
От януари 2024 г., специализиран екип на комуникационната група – dentsu X, ще обслужва всички марки в портфолиото на "Порше БГ" включително Audi, VW леки и лекотоварни автомобили, Das WeltAuto, Moon дивизията за зарядни станции и решения в сферата на електрическата мобилност, както и "Порше Интер Ауто", фирмата обединяваща дилърствата на територията на страната, собственост на австрийския холдинг.
"Порше БГ" избира dentsu след конкурс за нова агенция, която да представлява компанията. Целта на конкурса е била да изпъкне тази агенция, която е ,,способна да постигне конкретни бизнес резултати, базирани на висока ценова и медийна ефективност, с ясен фокус върху качеството на обслужването и предлаганите услуги".
Конкурсът за обслужваща медийна агенция за традиционни и дигитални медии се проведе през август тази година измежду пет международни групи. Процесът е воден от консултант в областта на медийното одитиране и експертиза при провеждането на конкурси за медийни агенции, обслужващ всички дъщерни дружества на Порше Холдинг. Той следва вътрешните правила за тръжни процедури на доставчици, като включва експерти от различни звена на Porsche Holding Salzburg.
След два етапа на оценка, dentsu е избрана за победител.
Dentsu България е част от глобалната маркетингова и комуникационна мрежа на Dentsu Group Inc. и ръководи бизнеса на групата в целия регион на Югоизточна Европа.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: