Френската търговска верига Carrefour обяви "завръщането на магазини и продукти" на своята марка в България.
Това ще стане чрез гръцкия франчайзингополучател Retail & More, който ще предостави "подфранчайзинг на марката Carrefour за поне около 20 магазина, става ясно от съобщение на френския търговец на дребно, цитирано от агенция "Франс прес".
Retail & More, гръцки франчайзингополучател на Carrefour от 2022 година, води преговори с няколко български компании за подфранчайзинг на френската марка, като сред тях са 20 магазина от веригата "Паркмарт холдинг" (Parkmart Holding), основана през 2018 година от Добромир Андонов, съобщи Carrefour. Френската верига планира "10 нови франчайзинг пазара до 2026 година".
Магазините "Паркамарт", които са разпространени в цялата страна, ще преминат под марката Carrefour през следващите месеци.
"Щастливи сме, че ще имаме възможността през следващата година да върнем на българския пазар световноизвестната марка Carrefour и да предложим на българския потребител качеството, което той отдавна заслужава. Продължаваме нашата основна мисия да доставяме на българския потребител качествени стоки", коментира собственикът на "Паркмарт" Добромир Андонов в съобщение на веригата, получено в БТА.
Френската верига супермаркети, подобно на много други бизнеси, залага повече на франчайз модела, при който поверява управлението на магазините на трета страна.
Това е вторият път, когато Carrefour стъпва в България.
Веригата навлезе на българския пазар през 2009 година чрез предишния си гръцки франчайзингополучател Marinopoulos, той обаче загуби франчайза за Carrefour през 2016 година.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: