Heineken започна кампания, която надгражда платформата „Наздраве за истински заклетите фенове“, чиято цел е да превърне футбола в по-приобщаващ спорт.
Брандът работи усилено за това футболният терен да се превърне в едно по-положително и приобщаващо място, където заедно може да се насладим на удоволствието от този спорт.
Кампанията си е поставила за цел да предизвика хората, които подкрепят отбора си по свой начин - понякога без да вдигат много шум, но винаги с цяло сърце. Тези, които стават през нощта за любимия отбор или кръщават домашния си любимец на централния нападател. Това са истински заклетите фенове, които популярната марка бира иска да покаже.
Предизвикателството към почитателите на футбола с тазгодишната кампания на Heineken носи името „Седалката“ - точно тази червена седалка от Allianz Arena на стадиона на Байерн Мюнхен, където ще се проведе финалът на UCL.
Седалката е основният играч в състезанието за места на финала на УЕФА Шампионска лига и ще обикали пет града в България. Задачата на феновете е да намерят седалката, която ще ги очаква на популярни места във всеки от тези градове, следвайки поредица от улики.
Това обаче не е всичко - като едни истински заклети фенове те трябва де се снимат на седалката и да се регистрират в сайта на марката, където да качат своите кадри. Последната стъпка е да стискат палци да са сред късметлиите, които ще спечелят двоен билет за финала на UEFA Champions League.
Червената седалка ще очаква да бъде намерена от феновете:
- В София кампанията вече започна и ще продължи до 20.04.2025 г. на Великденския пазар на НДК
- В Пловдив от 25.04 до 27.04.2025 г.
- В Стара Загора от 29.04 до 01.05.2025 г.
- В Бургас от 02.05 до 04.05.2025 г.
- И за финал във Варна от 09.05 до 11.05.2025 г.
Heineken вярва, че мястото на истински заклетите фенове е на финала на UEFA Champions League на легендарния стадион на Байерн Мюнхен. Една арена, чиито седалки са били свидетели на епични съревнования, за които се говори с години.
Място, което си заслужава да бъде спечелено. Защото истински заклетите фенове биха направили всичко за него, включително и да се включат в състезанието «Седалката».
Повече информация за кампанията може да откриете тук.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: