И тази година Huawei избра Барселона, за да представи новите си часовници, част от стратегията на компанията Fashion Edge.

Сред тях са 12 дамски и мъжки модела от Watch GT 5 серията, здравното гуру WATCH D2 и топ часовникът Ultimate Green.

Watch GT 5 се предлага в Pro и Standard версии, има спортни функции на професионално ниво и предлага богат избор от цветове и материали.

Носимите устройства на Huawei винаги са проектирани така, че да са съвместими със смартфони с Android и iOS.

Pro серията е изработена от титаниева сплав от аерокосмически клас и нанокристална керамика - в женския си вариант.

За голф играчи и гмуркачи GT 5 Pro добавя режим Golf Course с включване на над 15 000 карти на глобални голф игрища, макар и без тези в България. Часовникът има и режим Free Diving, който по-подробно проследява спортните активности под вода.

GT 5 Pro е снабден и с професионални функции за Trail Run, като навигация по сегменти и 10-метрова контурна карта.

Смарт часовникът предлага изключително дълъг живот на батерията с до 14 дни употреба на WATCH GT 5 и GT 5 Pro, които са 46 мм и до 7 дни на WATCH GT 5 - 41 мм и GT 5 Pro - 42 мм.

Посланици на часовниците на Huawei вече втора година са спортната инфлуенсърка Памела Рейф и бегачът с благородническа титла Мо Фара.

И двамата присъстваха на официалната премиера на серията в Барселона.

Сър Мо Фара сподели лични впечатления от спортните функции на часовника си.

„Като бегач се интересувам от малките детайли, които ми дават конкурентно предимство. Подобреният Sunflower GPS тотално променя бягането, докато изцяло новата функция за анализ „Running Form“ може да даде на всеки бегач представа как да подобри своите собствени рекорди.", каза Мо Фара.

Упражненията на Памела Рейф - финтес инфлуенсър и онлайн треньор, са част от приложението Hauwei Health, като часовникът автоматично се включва в спортен режим, когато ги стартирате от телефона си.

На премиерата Райф обърна внимание на естестиката на новите дамски модели. "Олицетворение на стил, което наистина ми дава модно усещане", каза тя и покани потребителите да се присъединят към нейните спортни предложени и да запълват Activity Rings на часовниците си всеки ден.

Huawei WATCH D2: Първият в света смарт часовник с амбулаторно следене на кръвното налягане

На събитието беше представен и WATCH D2, който е първото в света устройство за амбулаторно измерване на кръвното налягане (ABPM), разположено на китката.

Часовникът осигурява 24-часово измерване на кръвното налягане. Той също е снабден със системата HUAWEI TruSense за по-бързи и по-точни резултати.

По отношение на технологията за кръвно налягане Huawei поддържа дългосрочно партньорство с глобални експерти по хипертония, включително професор Грегъри Стергиу, президент на Международното дружество по хипертония, професор Уанг Джигуанг, президент на Китайската лига по хипертония и др.

D2 е с лек и тънък дизайн. В каишката си има ултратясна механична въздушна възглавница.

Със своя 4,5 см. екран той е с размери само около 1/5 от ширината и 1/25 от обема на традиционните електронни апарати за измерване на кръвно налягане.

В допълнение, с едно докосване потребителите могат да измерват до 9 здравни индикатора и да генерират моментна здравна картина.

Ultimate Green Edition

В Барселона беше представена и нова версия на миналогодишния флагман Huwaei WATCH Ultimate.

Той въвежда новите функции Advanced Golf Course и обновения режим Expedition, заедно с нов зелен цвят, въплъщавайки стратегията „Adventure Forward“ за авантюристите по душа.

Новият Green Edition е с двуцветен нанотехнологичен керамичен панел, произведен по по-детайлен производствен процес. Резултатът е красиво и функционално бяло-зелено цветово дуо.

Изцяло новият усъвършенстван режим Golf Course предлага прецизни анализи и информация за играчите, включително разстояние на игра, разстояние на удара, AI Caddie и др. А новата функция Expedition Route Import се интегрира с приложението Huawei Health, като позволява на потребителите да добавят маршрути.

С идеята да предложи на потребителите си по-здравословен начин на живот, Huawei прави и глобалната кампания Light Up Your Rings. Чрез използването на системата за Activity Rings и различни медали като награди, кампанията предлага увлекателно преживяване, което помага на хората да водят по-здравословен начин на живот.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Култура

Charli XCX възкреси "brat" - пусна албума отново, но в "напълно различен" вариант

Charli XCX пусна нов албум, който всъщност е старият ѝ само че напълно различен

17:27 - 11.10.2024