„Искате ли сирене или кашкавал? Върви прекрасно с винце, а има и промоция“. Клиентите на Kaufland в столичния ж.к. Студентски град успяха да си поговорят с един от най-обичаните български актьори Ненчо Балабанов, който стана част от екипа на компанията за един ден и им предлагаше продукти от млечния щанд.
„Ще ви помогна да ги сложите в количката“, казваше той на пазаруващите и им пожелаваше приятен ден, а усмивките на хората си проличаха дори зад предпазните маски.
Ненчо Балабанов прие предизвикателството на компанията, което тя отправя към известни личности по случай 15-ата си годишнина на българския пазар. В началото на работния ден той премина през обучение, в което колегата му го научи да подрежда и зарежда млечни продукти.
Не е изненадващо обаче, че най-приятната част за актьора бе общуването с клиентите. От него те получиха професионална помощ за избор на качествени продукти.
„Вижте колко бързо влизам в час. Искам хората, като погледнат подредения щанд, да си кажат: „Брей, браво!“, повтаряше си Ненчо.
„Прекарах един много емоционален ден. За мен беше удоволствие да разбера какво е да си част от екипа на Kaufland и да видя доволните погледи на клиентите, когато им помогна да си изберат най-добрия за тях продукт“, каза той.
На предизвикателството на веригата хипермаркети вече отговори още една известна личност. Певицата Поли Генова стана касиер за един ден в Пловдив, а скоро към екипа на Kaufland ще се включат актьорът Александър Сано и инфлуенсърът Елекса.
“На пръв поглед изглежда лесно, но всъщност работата е много отговорна“, каза Балабанов. „Когато имаш толкова много стоки в един такъв хипермаркет, клиентите наистина имат нужда от тези хора, за да им помогнат да изберат по-бързо, защото времето за всеки от нас е много ценно“.
Kaufland е на Българския пазар от 2006 г. насам и е един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6000 души. Компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева.
Хипермаркетите в цялата страна са 60, намиращи се в 34 града, а в някои от тях се предлагат повече от 20 хиляди артикула. Kaufland е партньор на българските производители и фактор за развитието на националната и регионалната икономика с инвестиции, надхвърлящи 1,6 млрд. лв.
Вече трета поредна година търговската верига се сертифицира като Топ работодател от международния независим институт Top Employers Institute.
Прочетете още:
Да пазаруваш с Поли Генова: На опашката за селфита с момичето от касата
Шеф Тодоров и Александър Сано: Как да познаем хубавото българско сирене и кашкавал
Kaufland пуска нови касови бележки - групата пести 30 тона пластмаса годишно
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: