IAB България вече има ново ръководство, Милена Мишинева е избрана за председател

IAB България - най-голямото сдружение на медии, агенции и компании, отговорни за дигиталния бизнес в страната – избра нов Управителен съвет. В него влизат 9 експерти с двугодишен мандат плюс изпълнителният директор Надя Гогова.

За председател на организацията е избрана Милена Мишинева, която е CDO и продуктов стратегически директтор за Югоизточна Европа в dentsu International. Зам.-председател ще е Христо Христов - изпълнителен директор на „Дарик радио“.

Милена Мишинева e професионалист в медийния маркетинг с над 10 години опит в дигиталния бранш. Част е от dentsu България от 2012 г. Започва като старши специалист по дигитални медии, за да стане бизнес директор на програматик-звеното на компанията три години по-късно и реално да създаде рамката, върху която се гради днес автоматичното закупуване на дигитални медии на българския пазар.

От 2018 г. Милена Мишинева поема позицията Chief Data Officer, отговорен за стратегическото развитие, иновациите и интеграцията на data-активите на dentsu в България във всички сфери на развой на компанията - от продукти до бизнес платформи и инфраструктура, насочени към крайните клиенти.

От 2021 г. тя става Chief Data Officer на dentsu за целия югоизточен регион на Европа, който освен България обхваща още Румъния, Хърватия и 7 балкански пазара.

Милена Мишинева поема ролята на председател на IAB България от Николай Бойков, чийто мандат бе фокусиран върху отварянето на сдружението към партньорства с други браншови организации, надграждането на проекта за нова метрика на пазара и изготвяне на стратегията за визия и растеж на IAB.

„Изключително съм щастлива, че поемам мандата именно от Николай Бойков, защото благодарение на неговите усилия изминалата година бе много успешна за IAB в няколко посоки. За мен е много важна и отговорна задача, заедно с колегите в УС да гарантираме приемственост и да надградим постигнатите резултати. С избирането на новите членове всяка година ние винаги се стремим да приобщаваме ключови експерти от различни сектори, като си поставяме за цел да работим много усилено в посока обединяване на дигиталната индустрия в България“, заяви Мишинева.

В новия управителен съвет са още Добринка Стойкова (guts & brain DDB), Ангел Искрев (proof.), Сибина Григорова (Публитикс Медиа ЕООД), Зоя Василева (БТВ Медиа Груп), Дора Стрезова-Николова (Кока Кола България), Илияна Захариева (А1 България), Димитър Денев (Банка ДСК).

"Основните задачи пред IAB България през последните 12 години продължават да бъдат спазването и популяризирането на световните IAB стандарти в областта на онлайн рекламата, увеличаването на интерактивния маркетинг, базиран на данни и проучвания, увеличаването на дела на рекламни инвестиции в българските медии, както и провеждането на различни образователни инициативи, с които се повишават компетенциите на кадрите в дигиталния маркетинг", съобщават от IAB.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Защо Apple се подчинява на руската цензура

Гигантът трие приложения от App Store за руските потребители по искане на Кремъл

18:06 - 22.11.2024
Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024