IAB България - най-голямото сдружение на медии, агенции и компании, отговорни за дигиталния бизнес в страната – избра нов Управителен съвет. В него влизат 9 експерти с двугодишен мандат плюс изпълнителният директор Надя Гогова.

За председател на организацията е избрана Милена Мишинева, която е CDO и продуктов стратегически директтор за Югоизточна Европа в dentsu International. Зам.-председател ще е Христо Христов - изпълнителен директор на „Дарик радио“.

Милена Мишинева e професионалист в медийния маркетинг с над 10 години опит в дигиталния бранш. Част е от dentsu България от 2012 г. Започва като старши специалист по дигитални медии, за да стане бизнес директор на програматик-звеното на компанията три години по-късно и реално да създаде рамката, върху която се гради днес автоматичното закупуване на дигитални медии на българския пазар.

От 2018 г. Милена Мишинева поема позицията Chief Data Officer, отговорен за стратегическото развитие, иновациите и интеграцията на data-активите на dentsu в България във всички сфери на развой на компанията - от продукти до бизнес платформи и инфраструктура, насочени към крайните клиенти.

От 2021 г. тя става Chief Data Officer на dentsu за целия югоизточен регион на Европа, който освен България обхваща още Румъния, Хърватия и 7 балкански пазара.

Милена Мишинева поема ролята на председател на IAB България от Николай Бойков, чийто мандат бе фокусиран върху отварянето на сдружението към партньорства с други браншови организации, надграждането на проекта за нова метрика на пазара и изготвяне на стратегията за визия и растеж на IAB.

„Изключително съм щастлива, че поемам мандата именно от Николай Бойков, защото благодарение на неговите усилия изминалата година бе много успешна за IAB в няколко посоки. За мен е много важна и отговорна задача, заедно с колегите в УС да гарантираме приемственост и да надградим постигнатите резултати. С избирането на новите членове всяка година ние винаги се стремим да приобщаваме ключови експерти от различни сектори, като си поставяме за цел да работим много усилено в посока обединяване на дигиталната индустрия в България“, заяви Мишинева.

В новия управителен съвет са още Добринка Стойкова (guts & brain DDB), Ангел Искрев (proof.), Сибина Григорова (Публитикс Медиа ЕООД), Зоя Василева (БТВ Медиа Груп), Дора Стрезова-Николова (Кока Кола България), Илияна Захариева (А1 България), Димитър Денев (Банка ДСК).

"Основните задачи пред IAB България през последните 12 години продължават да бъдат спазването и популяризирането на световните IAB стандарти в областта на онлайн рекламата, увеличаването на интерактивния маркетинг, базиран на данни и проучвания, увеличаването на дела на рекламни инвестиции в българските медии, както и провеждането на различни образователни инициативи, с които се повишават компетенциите на кадрите в дигиталния маркетинг", съобщават от IAB.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Kaufland е марка №1 за 2022 година

Компанията събра най-голям процент от гласовете в 14-ото издание на потребителската класация „Любимите марки“

Кирил Петков: Решението за 70-те руснаци е на Съвета за сигурност, в който участва и представител на Радев

Депутатите отново се скараха заради искането за прекъсване на гласуването на бюджета

Изгонването на 70-те руски дипломати е обсъждано на закрито заседание на кабинета

Лена Бориславова: Решението е на МВнР, а не на премиера

БСП няма да преговаря с ПП. Заради руските дипломати и ако Кирил Петков е кандидат-премиер

Корнелия Нинова поиска Румен Радев да свика КСНС заради изгонените руснаци от България

ДДС на брашното неочаквано стана 0% след сгрешен вот на Антоанета Цонева

Смут в пленарната зала заради отказа от корекция на решаващия глас при вота

Огнян Минчев: Президентът свика консултации "по армейски", партиите имаха нужда да разговарят

Възможно е да се създаде коалиция, която да избегне поредните предсрочни избори, смята политологът