Исландия е позната със силния си национален брандинг, идентичност и активната комуникация на предимствата си в социалните платформи. През 2020 особено популярни станаха клиповете им от поредицата ,,Looks like you need Iceland” в Youtube.

Скандинавската държава решава да се възползва по особено атрактивен начин от ребрандирането на услугите на Марк Зукърбърг под шапката на Metaverse. Новата туристическа реклама Icelandverse открито се шегува с оригиналната реклама на Meta. Разбира се, рекламата на Исландия не ви продава посещението на научнофантастична дистопия. Исландия просто иска да видите гейзерите и водопадите й.

,,Днес искам да ви разкажа за революционен подход за това как да свържем световете си, без да бъда супер странен.“ започва екскурзовода Зак Мосбергон, който доста прилича и по облекло и по прическа на Марк Зукърбър. Името му също игра с това на създателя на Фейсбук.

,,Някои казаха, че е невъзможно. Други казаха, че е недостижимо. Ние отвръщаме, вече е тук. Сериозно вече е тук.“, продължава Зак Мосбергон, жестикулирайки към прозореца със снежната картина зад него.

Оттук нататък рекламата става все по-абсурдна с пародията си на метавселената на Зукърбърг. Водещият се появява намазан с ултра дебел слой слънцезащитен крем, докато се потапя в геотермален извор, а над него се стеле дебела мъгла и пара. "Тук е абсолютно завладяващо. Водата е мокра и има хора, с които да се свържете", казва той и се обръща към жена до него, която потвърджава с кимане, че всички там са хора.

Марк Зукърбърг не пропусна да коментира рекламата, споделена на страницата на Inspired by Iceland във Фейсбук - публично-частно партньорство, което продуцира остроумните реклами и промотира държавата зад граница. Метавселената на Исландия се нарича Исландска вселена.

"Невероятно", пише той. "Трябва скоро да посетя Исландската вселена. Радвам се, че и вие ползвате слънцезащита".

Отдолу страницата на кампанията му отговаря: "Винаги си добре-дошъл. Работим 24/7!"

Исландия има последователна политика за връщане на туристите в страната, тъй като туризмът преди пандемията е 9% от Брутния вътрешен продукт и осигурява работа на 30 000 човека.

Covid, разбира се, намали това темпо, но скандинавската държава усърдно работи по възстановяването на туризма си, използвайки остроумните си реклами и подходяща комуникация.

Исландия се справи изключително добре от гледна точка на общественото здравеопазване по време на световната здравна криза, с едва 15 140 случая на заболяването и 34 смъртни случая от началото на пандемията. Държавата има един от най-високите нива на ваксинация в света, като 89% от възрастните са напълно ваксинирани, а много от тези хора вече получават своите бустерни ваксини.

Ако решите да пътувате до там, трябва да сте наясно, че Исландия допуска само ваксинирани лица или преболедували Ще ви е необходим и отрицателен тест за Covid-19 в рамките на 72 часа след качването на полета.

„Icelandverse е свят с възможности, толкова безкрайни, че ще бъдат тук вечно“, завършва Мосбергон в новата реклама.

Исландия направи страхотен клип за всички изнервени от 2020

Перфектната буря в туризма на Исландия


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Верижна катастрофа предизвика сериозно задръстване на бул. "Цариградско шосе"

Инцидентът е станал около 16:30 часа. 

17:00 - 20.05.2025
Политика

ЕС и Великобритания удариха в синхрон Русия с нови санкции по "сенчестия" флот

Брюксел и Лондон се опитват да засилят натиска върху Путин, но без съдействие от САЩ

15:40 - 20.05.2025
Зелен булевард

Билото на Софийска планина е с нова туристическа маркировка

Доброволците в третата инициатива от проекта на БТС и Kaufland България – „Не губи посоката“, поставиха 15 указателни табели и се включиха в дейности по почистване на района около чешмата „Момин дол“

15:02 - 20.05.2025
Кино и сериали

"Улица Сезам" отива в Netflix, след като Тръмп спря парите обществени медии в САЩ

Предаването стартира през 1969 г.

14:58 - 20.05.2025
Живот

Високият зрителски вот за Израел на "Евровизия" роди съмнения. Страните искат отговори от EBU

Обществените телевизии на Испания, Белгия, Финландия и Исландия се усъмниха във вота

14:44 - 20.05.2025
Важно днес

ТВ водещият Боби Ваклинов реши да прави политически проект

Бившият репортер от "Господари на ефира" обяви начало на "народно движение за истински промени"

14:37 - 20.05.2025
Кино и сериали

„Minecraft: Филмът“ – любимата игра оживява във Видеотеката на A1 Xplore TV

Видеотеката на A1 Xplore TV предлага разнообразие от български и чуждестранни заглавия във всички жанрове

14:32 - 20.05.2025
Култура

Oh! Jazz и United Group пренасят ексклузивно джаз съдържание в Югоизточна Европа

Партньорството включва и подкрепа на местната джаз продукция и международна сцена за регионалните таланти.

14:25 - 20.05.2025
Важно днес

Делото за поста на Емил Кошлуков в БНТ най-после ще се реши след 3 г. протакане

ВАС трябва да се произнесе окончателно по казуса до 30 дни

13:44 - 20.05.2025