За първи път на българския пазар ще работи агенция, която изцяло се фокусира върху жените като ключова потребителска група.
Much Better си поставя за цел да помага на компаниите да разбират по-добре жените като потребители и да създават по-ефективни и въздействащи реклами, насочени към тази аудитория.
По данни на Forbes 85% от решенията за покупка се взимат от жени, като в същото време 91% от жените споделят, че не се чувстват разбрани от брандовете в тяхната рекламна комуникация.
Именно това разминаване мотивира създадването на Much Better. Агенцията си поставя за цел да бъде мост между брандовете и най-влиятелната група потребители.
„Жените буквално държат лъвския дял от потребителската кошница, затова разбирането какво искат, какви са проблемите им, как мислят, отдавна вече не е опция, а е жизненоважно за развитието на всеки бранд“, казва Мария Милушева, основен двигател и творчески директор на Much Better.
„Досега рекламните агенции се позиционираха на база каналите, в които се специализираха. Този модел обаче е остарял. Класическите рекламни агенции отстъпват на специализирани, фокусирани агенции с експертиза в стратегически и консултантски услуги, които дават на клиентите достъп до по-задълбочено разбиране, дългосрочни връзки и автентична комуникация с потребителите. Вярваме, че за да бъдеш успешен, трябва да се променяш по-бързо от бързо променящия се свят. “, допълва Екатерина Тупарева, CEO на OM Group.
Заявката на агенцията е да променя стандартите в индустрията като предлжои на брандовете да отключат нови възможности за растеж
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: