През април тв платформата EON на Vivacom отбелязва две години на българския пазар. От 2021 г. до днес над 600 000 потребители в цялата страна ползват интерактивната телевизия.

„EON Vivacom промени начина, по който българските потребители гледат телевизия, казва Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

Според него числото на абонатите е най-добрата обратна връзка за качеството на услугата. "EON TV се наложи като предпочитана платформа за цялото семейство, благодарение на уникалната си комбинация от над от 200 канала, архив на телевизионното съдържание, който може да се гледа до 7 дни назад за всички канали и видеотека с над 15 хиляди заглавия."

Другите големи пазарни предимства на EON TV според изпълнителния директор на Vivacom са:

  • високото качество на картината,
  • опцията за гласово търсене,
  • възможността за персонализирано съдържание на 5 профила,
  • спортният режим.

От Vivacom се гордеят и с устройството EON Smart Box, което беше отличено с награди за дизайна му, както и дистанционното, което е носител на приза Red Dot Design.

Идеята на този smart box е, че може да превръща всеки телевизор в смарт.

Зад създаването на EON като тв платформата стои задълбочена научно-изследователска и развойна дейност, в която United Group - компанията собственик на телекома, инвестира сериозни ресурси, казва още Андреев и допълва, че "това дава възможност непрекъснато да се въвеждат иновации и да се отговаря бързо на променящите се и все по-високи изисквания на клиентите”.

Според Любомир Малоселски, директор „Продукти и услуги“ на Vivacom, "EON TV е перфектното решение за всеки дом", но и не само, защото платформата предоставя възможност за информиране и забавление през различни устройства, включително и през телефон - навсякъде и по всяко време.

"Убеден съм, че всеки, докоснал се веднъж до нея , не може да си представи да ползва друга услуга и заради комбинация от богато съдържание, интерактивни функции и персонализация", продължава Малоселски.

В библиотеката на EON има голям избор от сериали, документални поредици, детски канали и други, напомня той и подчертава интерактивните функции и възможностите за персонализация – създаване на профил за всеки в семейството за по-лесен достъп до предпочитано съдържание и канали, включително детски профили и специално дистанционно в подходящ дизайн за повече контрол за най-малките потребители.

Благодарение на последната иновация, която Vivacom лансира преди месец на българския пазар – 5G HOME INTERNET – EON вече е достъпен на по-трудно достъпни места, напомнят от компанията.

Предимството на новата услуга е именно комбинирането ѝ с тв платформата EON, в резултат на което клиентите на Vivacom могат да гледат телевизията с високо качество навсякъде, където има 5G мрежа на Vivacom.

По този начин EON пакетите LIGHT, FULL и PREMIUM стигат до клиенти дори и в райони без достъп до оптичната мрежа на Vivacom.

"Всички пакети на интерактивната ТВ платформа са достъпни за хора в цялата страна. Vivacom предлагат оферта за абонамент на цена от 1 лв./мес. за първите 4 месеца.", казват още от компанията.

Повече информация за услугата EON, възможните комбинации и промоционалните условия могат да бъдат открити тук.


Рекламна публикация


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

За първи път Делян Пеевски ще води листата на ДПС в Кърджали

Джевдет Чакъров може да води листата за евродепутати на Движението

12:04 - 06.05.2024