NBA ще си партнира с бранда за бельо на Кардашиян. Как се преплитат баскетболът и модата Снимка: © Skims

Американската Национална баскетболна асоциация (NBA) и Skims, марката за бельо на Ким Кардашиян, обявиха многогодишен договор, което ще направи бранда официален партньор на NBA, WNBA и USA Basketball.

„Гордея се с партньорството на Skims с NBA, тъй като то е отражение на нарастващото влияние на Skims върху културата“, каза Кардашиян, съосновател и творчески директор на марката за бельо.

Комисарят на NBA Адам Силвър посочи, че партньорството ще се разгръща чрез бъдещи събития, включително турнирите на NBA през и извън сезона.

NBA ще си партнира със Skims, бранда за бельо на Ким Кардашиян. Как се преплитат баскетболът и модата

Сделката идва дни след пускането на Skims Mens - мъжкия лейбъл на бранда. Шай Гилджъс-Александър, баскетболист от "Оклахома Сити Тъндър", представи бельото заедно с други звездни спортисти като бразилския футболист Неймар.

Ким Кардашиян основава Skims през 2019 г. с проста идея - да създаде оформящо облекло, което стимулира положителния поглед върху тялото, с размери между XXS-5XL. Оттогава лейбълът се разшири до домашни облекла, рокли и бански костюми. Продуктите на Skims често се разпродават, като генерират дълги списъци с чакащи.

През юли 2023 г. марката беше оценена на 4 милиарда долара, с което намекна за бъдещо излизане на фондовата борса.

Последният най-популярен продукт от Skims е сутиен с изкуствени зърна.

Лозунгът на Кардашиян точно описва най-новото попълнение в портфолиото на бранда: „колкото и горещо да е, винаги ще изглеждате така, сякаш ви е студено“. С това тя се заигра с ,,неспособността на глобалното затопляне на поддържа женските зърна в ,,сексапилната" форма."

Сега влизането на Skims в NBA отразява дългогодишната връзка между модата и баскетбола, където Nike е основният партньор в облеклото. Американската баскетболна асоциация подписа осемгодишно споразумение с Nike през 2015 г. То направи спортната компания официален доставчик на облекло за лигата, най-вече униформите на терена.

NBA все още не е отговорила на въпросите как партньорството на Skims ще се отрази на сделката с Nike, съобщава The Washington Post.

Мнозина намират договора със Skims за подходяща стъпка в развитието на NBA. Баскетболната асоциация тенденциозно приема поп културата и модните тенденции през последните години, докато много от нейните играчи пристигат на мачове в стилни дизайнерски облекла.

 баскетболисти от NBA, мода

Кардашиян също има многобройни връзки с NBA. Тя често посещава мачове от лигата. За кратко дори бе омъжена за бившия баскетболист Крис Хъмфрис. Сестра ѝ Клои Кардашиян има две деца от ветерана от NBA Тристан Томпсън.

Междувременно спортистите имат история с марките за бельо. Партньорството на Майкъл Джордан с Hanes приключи през април 2023 г., след началото си през далечната 1989 г., когато Джордан все още е нов в NBA и далеч от това да бъде смятан за най-великия играч на всички времена.

Друг пример от настоящето е гардът на "Лос Анджелис Клипърс" Ръсел Уестбрук. Той е посланик на марката за бельо Kings & Jaxs. В сходно партньорство е и гардът на "Далас Маверикс" Кайри Ървинг с PSD.

Във футбола подобни сделки от последното десетилетие имат Кристиано Роналдо, Дейвид Бекъм и Рафаел Надал - за Armani, H&M и Tommy Hilfiger.

Skims се смята за първото добросъвестно бизнес начинание на Ким Кардашиян. Когато инфлуенсърката лансира бранда феновете ѝ се чудеха дали ще може да повтори успеха на линията за гримове на по-малката ѝ сестра Кайли Дженър с Kylie Cosmetics - именно тази марка направи Дженър милиардер.

NBA обяви партньорство със Skims, Ким Кардашиян

При пускането на Skims Кардашиян работи с шведските предприемачи Йенс и Ема Греде, както и с тогавашния ѝ съпруг Кание Уест. Целта ѝ по това време е да създаде модерна версия на оформящите продукти на марките Wolford и Spanx. Предимствата на Skims: по-достъпна, по-малко артистична концепция за бельо.

Skims бързо спечели масовата аудитория, включително претенциозната (и с противоречиво отношение към Кардашиян) модна индустрия. „Мразя колко много обичам своите Skims“, гласи заглавие от 2021 г. в изданието Cut.

Освен от собствения си сайт, Skims се дистрибутира чрез луксозни търговци на дребно като Net-a-Porter и Ssense.

Публичността на бранда обаче е това, което го превръща в привлекателен. Сякаш Skims винаги е там, където са и новините покрай знаменитости - например с Кортни Кардашиян и Меган Фокс, малко след като са обявили годежите с гаджетата си Травис Бейкър (съпругът на Кортни) и рапърът Machine Gun Kelly (годеникът на Меган).

Сред последните участнички в кампания на Skims е Ким Катрал, която естествено носи със себе си голяма вълна от почитатели, които свързват образа ѝ с героинята Саманта Джонус от "Сексът и градът".

Skims дори вече е определян като конкурент на неудържимия гигант за бельо - Victoria's Secret, макар да има още много хляб да изяде по отношение на качество на продуктите, брандинг, кастинг на модели и максимално политически коректен тон на комуникация, когато става въпрос за измерване на приобщаването и съвременния поп феминизъм.

Но това, което отличава марката на Кардашиян от конкуренти като Savage x Fenty (брандове на поп-певицата Риана) и Arie на American Eagle (еквивалент на европейския H&M), е стъпването в мъжкото облекло и спорта.

Когато Skims Mens дебютира в края на октомври, Кардашиян посочи, че ,,никога не е имало по-голямо изискване от сега" Skims да пусне мъжка линия.

Партньорството с NBA вече подготвя компанията за по-нататъшно господство.

Ким Кардашиян с къса коса Ким Кардашиян е неузнаваема в последната фотосесия на CR Fashion Book


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

ЦСКА отново победи "Левски"

18:29 - 27.04.2024
Важно днес

Шествия на агитките на "Левски" и ЦСКА ще затруднят движението в София

Очаква се кръстовището на Орлов мост да бъде затворено за кратко около 15:15 - 16:00 ч.

12:33 - 27.04.2024
Важно днес

Русия атакува украинската енергетика в три области

Ударени са четири топлоелектрически централи

11:06 - 27.04.2024
GEN Z дневници

Vol. 19: Кой изобщо слуша Тейлър Суифт, гълъб в парламента, сбогом "Ема Стоун"

Кои са 5-те новини от седмицата, направили впечатление на Gen Z поколението в "Булевард България"?

10:22 - 27.04.2024