Първият хибриден модел от Mercedes-AMG влиза в серийно производство

Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE, който се основава на технологии от Формула 1, влиза в серийно производство. Това е първият хибриден модел от Mercedes-AMG

Концепцията му включва схема на задвижване с електрически мотор и батерия на задния мост, както и високопроизводителна батерия, разработка на Mercedes.

Комбинираният разход на гориво на Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE е 8,6 л/100 км, а комбинираните емисии на CO2 са 196 г/км. Има средна консумация на енергия от 10,3 кВтч/100 км. Така моделът пренася спортните гени на AMG Driving Performance на следващо ниво – към електрифицираното бъдеще.

Комбинацията от 4,0-литров V8 битурбо двигател и електродвигател генерира системна мощност от 620 kW (843 к.с.) и максимален въртящ момент над 1400 Nm.

Динамиката на шофиране е факт благодарение на електрическото задвижване на задния мост, бързото активиране на въртящия момент и подобреното разпределение на теглото. Производителността на най-мощния сериен автомобил от Афалтербах също е на високо ниво. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 2,9 секунди, а 200 км/ч се достигат за по-малко от десет секунди. Ускорението завършва при 316 км/ч.

Както във Формула 1, батерията е специално проектирана за бързо снабдяване с енергия и оптимален разход. Високопроизводителната батерия на AMG GT 63 S E PERFORMANCE има капацитет от 6,1 kWh, 70 kW непрекъсната мощност и развива 150 kW максимална мощност за десет секунди. Теглото ѝ е 89 килограма, а плътността е висока - 1,7 kW/kg. За сравнение, конвенционалните батерии без директно охлаждане на клетките постигат около половината от това показание.

Зареждането става чрез 3,7 kW интегриран заряден модул за променлив ток на станция за зареждане, wallbox или от контакта в дома. Батерията е предназначена за бързо извличане и подаване на енергия, не толкова за постигане на възможно най-дългия пробег. Независимо от това, изцяло електрическият пробег от 12 километра позволява практично придвижване в ежедневието, тихо шофиране без емисии - от жилищен район до покрайнините на града или до магистралата.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Живот

Положението не е розово, но може да бъде. С ИКЕА отново правим стъпки заедно срещу училищния тормоз

Поводите за училищен тормоз са неизброими, а фантазията, с която агресивните ученици тормозят своите жертви, е плашеща

10:47 - 28.02.2024
Важно днес

Борисов поиска смяната на "неработещия" Тагарев още преди оценката на Денков и Габриел

ГЕРБ няма да бърза с изготвянето на коалиционно споразумение, тъй като Борисов е зает

09:48 - 28.02.2024
Важно днес

Тагарев: До няколко дни българските БТР-и може да са в Украйна

Министърът на отбраната увери, че няма да пращаме войски на фронта

08:17 - 28.02.2024
Важно днес

Юлия Навалная с реч пред Европейския парламент в памет на съпруга си

Очаква се да призове ЕС да не признава президентските избори в Русия

07:51 - 28.02.2024
Важно днес

Германска фрегата в Червено море успя да отблъсне атака на хутите

Тя е част от мисия на ЕС защита на корабите в региона

07:32 - 28.02.2024
Важно днес

Прокурор разкри самоличността на защитен свидетел, получавал заплахи по делото за Пепи Еврото

Той вече не е със статут на защитен свидетел

19:27 - 27.02.2024
Важно днес

ПП-ДБ иска да преговаря с ГЕРБ първо за регулаторите и службите, а чак после за министри

ГЕРБ трябва да работят по-бързо и по-старателно в преговорите, смята Петков

18:49 - 27.02.2024