Първият хибриден модел от Mercedes-AMG влиза в серийно производство

Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE, който се основава на технологии от Формула 1, влиза в серийно производство. Това е първият хибриден модел от Mercedes-AMG

Концепцията му включва схема на задвижване с електрически мотор и батерия на задния мост, както и високопроизводителна батерия, разработка на Mercedes.

Комбинираният разход на гориво на Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE е 8,6 л/100 км, а комбинираните емисии на CO2 са 196 г/км. Има средна консумация на енергия от 10,3 кВтч/100 км. Така моделът пренася спортните гени на AMG Driving Performance на следващо ниво – към електрифицираното бъдеще.

Комбинацията от 4,0-литров V8 битурбо двигател и електродвигател генерира системна мощност от 620 kW (843 к.с.) и максимален въртящ момент над 1400 Nm.

Динамиката на шофиране е факт благодарение на електрическото задвижване на задния мост, бързото активиране на въртящия момент и подобреното разпределение на теглото. Производителността на най-мощния сериен автомобил от Афалтербах също е на високо ниво. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 2,9 секунди, а 200 км/ч се достигат за по-малко от десет секунди. Ускорението завършва при 316 км/ч.

Както във Формула 1, батерията е специално проектирана за бързо снабдяване с енергия и оптимален разход. Високопроизводителната батерия на AMG GT 63 S E PERFORMANCE има капацитет от 6,1 kWh, 70 kW непрекъсната мощност и развива 150 kW максимална мощност за десет секунди. Теглото ѝ е 89 килограма, а плътността е висока - 1,7 kW/kg. За сравнение, конвенционалните батерии без директно охлаждане на клетките постигат около половината от това показание.

Зареждането става чрез 3,7 kW интегриран заряден модул за променлив ток на станция за зареждане, wallbox или от контакта в дома. Батерията е предназначена за бързо извличане и подаване на енергия, не толкова за постигане на възможно най-дългия пробег. Независимо от това, изцяло електрическият пробег от 12 километра позволява практично придвижване в ежедневието, тихо шофиране без емисии - от жилищен район до покрайнините на града или до магистралата.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Избори и във Финландия: Сана Марин се бори за втори мандат в напрегната надпревара

Изборите във Финландия са толкова оспорвани, че всяка от трите големи партии има шанс за победа

16:02 - 01.04.2023

Ще успее ли ChatGPT да "открадне" професията на кулинарния критик Джей Рейнър?

ChatGPT може да пише текстове, но достатъчно добри ли са, за да се конкурират с тези на кулинарен критик

15:37 - 01.04.2023

Съдът потвърди: МОН е нарушило санкциите, като е дало поръчка на фирма с руска собственост

Ведомството е трябвало да отстрани фирмата от продецурата, когато е разбрало, че тя не отговаря на регламента

13:49 - 01.04.2023

"Ново ниво на абсурдност": Русия пое ръководството на Съвета за сигурност на ООН

От 1 април Русия е председател на международния орган, който отговаря за мира. И не, това не е първоаприлска шега

12:41 - 01.04.2023

Държавата ще лепи стикери върху най-евтините храни в опит да се бори с инфлацията

Борбата на служебния кабинет с високите цени на храните продължава

11:32 - 01.04.2023

Фалшиви подписи и спорове около писмото на Ювал Ноа Харари, Мъск и други за изкуствения интелект

Писмото с искане за шестмесечна пауза в света на изкуствения интелект предизвика буря от реакции

10:12 - 01.04.2023

Урсула фон дер Лайен може да се кандидатира за ръководител на НАТО

Според в. "The Sun" редица държави-членки на НАТО са предложили фон дер Лайен да поеме военния съюз

09:32 - 01.04.2023