Player 0.0 е първото по рода си виртуално състезание за почитателите на F1®, в което най-добрият шофьор е този, който не пие

Инициативата Player 0.0 е част от глобалната платформа за отговорна консумация на Heineken®, „Когато шофираш, никога не пий“ (When You Drive, Never Drink), която насърчава отговорната консумация и безопасността на пътя, както в реалния, така и в света на виртуалните състезания.

В ролята на посланик на Heineken 0.0, който насърчава отговорната консумация, застава трикратният световен шампион във F1® – Макс Верстапен.

През 2016 г. Heineken® навлиза при моторните спортове и поема сериозен ангажимент към темата свързана с шофирането в нетрезво състояние. Със старта на своята кампания „Когато шофираш, никога не пий“ (When You Drive, Never Drink), брандът използва и партньорството си с F1®, за да достигне до огромната аудитория на този спорт.

През годините, посланици на инициативата са били сър Джаки Стюарт и Нико Розберг. От февруари 2023 година Макс Верстапен е официален посланик на Heineken® 0.0 и има водеща роля за промотиране на отговорната консумация.

Инициативата Player 0.0 на Heineken® търси най-добрия шофьор не само като най-бърз, но и като най-отговорен и внимателен на пътя. Виртуалното състезание Player 0.0 кани почитателите на F1® в България в уникална надпревара, която ще се проведе в три фази.

Първата – квалификационна, вече стартира и ще продължи до 25.10.2024 г. и има за цел да излъчи най-добрите състезатели, които ще преминат към следващата фаза. 32-мата играчи постигнали най-висок резултат в края на квалификациите ще получат покана за местния финал, където ще се състезават помежду си на симулатори. Те ще се борят за място на световния финал на Player 0.0 в Мадрид (като част от събитието GamerGy 2024), където ще имат възможността да се състезават за титлата „Най-добрият шофьор“ в симулатори със самия Макс Верстапен.

През тази година кампанията на Heineken® беше надградена и с „Най-добрият шофьор“, за да покаже на почитателите на бира, че винаги имат избор – да изберат безалкохолен Heineken® 0.0 или да не шофират. Верстапен е звездата и във видеото съпътстващо кампанията „Най-добрият шофьор“.

Фокусът е, че когато трябва някой да закара у дома компанията след вечер навън, то единственият, който може да бъде избран е този, който не е консумирал напитки със съдържание на алкохол.

Heineken® ще продължи да прави ангажиращи кампании, както и да инвестира в подкрепа на отговорната консумация. Повече информация за участие във виртуалното състезание Player 0.0, част от кампанията „Най-добрият шофьор“ в подкрепа на отговорната консумация вижте и ТУК.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Четирите най-големи банки подадоха оферти за парите на София

Всички поканени да участват в обществената поръчка за обслужваща банка са подали оферти

16:10 - 26.08.2025
Технологии

Таблет ли е, лаптоп ли е? Не, това е Galaxy Z Fold7

Galaxy Z Fold7 доказва, че бъдещето на смартфоните е сгъваемо

15:34 - 26.08.2025
Технологии

Враждата на Мъск със Сам Алтман от OpenAI въвлече и Apple в съдебно дело

Мъск съди apple заради интегрирането на chatGPT в iPhone

15:20 - 26.08.2025
Живот

Белезите по ръката на Доналд Тръмп провокираха нови съмнения за здравето му

Кръвоизливи, покрити с грим, привлякоха вниманието на фоторепортерите в няколко поредни появи на Тръмп

15:07 - 26.08.2025
Спорт

Ясно е кои "лъвове" ще спират Ламин Ямал и компания в София

Илиан Илиев обяви списъка с национали

15:06 - 26.08.2025
Важно днес

Следи от марихуана са открити в кръвта на младежа, прегазил петима с АТВ

Обвинението срещу Никола Бургазлиев може да бъде променено заради новите данни

15:06 - 26.08.2025
Важно днес

"Морска администрация" да отговаря за атракционите, предлага транспортният министър

Предложението идва по-малко от седмица след признанието на правителството, че има сериозни празноти в контрола на екстремните атракционни

14:16 - 26.08.2025
Култура

Силви Вартан се завръща в България с филм, вдъхновен от нея, на "Синелибри"

Вартан ще връчи и почетна награда на Агнешка Холанд на церемонията в София

14:14 - 26.08.2025
Бизнес

Колко може да струва едно червило - Louis Vuitton тества границите

160 долара за червило? Louis Vuitton влезе в сегмента на декоративната козметика

13:50 - 26.08.2025