Инициативата Player 0.0 е част от глобалната платформа за отговорна консумация на Heineken®, „Когато шофираш, никога не пий“ (When You Drive, Never Drink), която насърчава отговорната консумация и безопасността на пътя, както в реалния, така и в света на виртуалните състезания.
В ролята на посланик на Heineken 0.0, който насърчава отговорната консумация, застава трикратният световен шампион във F1® – Макс Верстапен.
През 2016 г. Heineken® навлиза при моторните спортове и поема сериозен ангажимент към темата свързана с шофирането в нетрезво състояние. Със старта на своята кампания „Когато шофираш, никога не пий“ (When You Drive, Never Drink), брандът използва и партньорството си с F1®, за да достигне до огромната аудитория на този спорт.
През годините, посланици на инициативата са били сър Джаки Стюарт и Нико Розберг. От февруари 2023 година Макс Верстапен е официален посланик на Heineken® 0.0 и има водеща роля за промотиране на отговорната консумация.
Инициативата Player 0.0 на Heineken® търси най-добрия шофьор не само като най-бърз, но и като най-отговорен и внимателен на пътя. Виртуалното състезание Player 0.0 кани почитателите на F1® в България в уникална надпревара, която ще се проведе в три фази.
Първата – квалификационна, вече стартира и ще продължи до 25.10.2024 г. и има за цел да излъчи най-добрите състезатели, които ще преминат към следващата фаза. 32-мата играчи постигнали най-висок резултат в края на квалификациите ще получат покана за местния финал, където ще се състезават помежду си на симулатори. Те ще се борят за място на световния финал на Player 0.0 в Мадрид (като част от събитието GamerGy 2024), където ще имат възможността да се състезават за титлата „Най-добрият шофьор“ в симулатори със самия Макс Верстапен.
През тази година кампанията на Heineken® беше надградена и с „Най-добрият шофьор“, за да покаже на почитателите на бира, че винаги имат избор – да изберат безалкохолен Heineken® 0.0 или да не шофират. Верстапен е звездата и във видеото съпътстващо кампанията „Най-добрият шофьор“.
Фокусът е, че когато трябва някой да закара у дома компанията след вечер навън, то единственият, който може да бъде избран е този, който не е консумирал напитки със съдържание на алкохол.
Heineken® ще продължи да прави ангажиращи кампании, както и да инвестира в подкрепа на отговорната консумация. Повече информация за участие във виртуалното състезание Player 0.0, част от кампанията „Най-добрият шофьор“ в подкрепа на отговорната консумация вижте и ТУК.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: