"Продайте на Remix" - услугата, която дава втори живот на дрехите ви

"За производството на тази дреха са използвани много ресурси, затова когато тя не ви харесва повече, дайте я на друг или я дарете" - това е реален етикет от дреха, който се опитва да обърне внимание на един голям проблем - модата като гигантски замърсител на околната среда.

В последните години много хора се замислят как да бъдат добре облечени, без да са излишни консуматори. И наистина, да дадеш нов живот на стара дреха, е най-правилната линия, която човек може да следва за себе си.

През 2020 г. европейският пазар за second hand мода е оценен на 21 млрд., прогнозите за 2030 г. са да достигне 59* млрд. долара. Тенденцията е ясна.

В България 50% от потребителите вече осъзнават вредите за природата от производството на нови дрехи, а близо една трета от тях пазаруват дрехи втора употреба - физически или онлайн**.

Въпреки това, 24% от купуващите изхвърлят неупотребявани или малко носени дрехи на боклука, а 29% признават, че ги складират в гардеробите си.

Преди по-малко от година амepиĸaнcĸият oнлaйн тъpгoвeц Тhrеduр пpидoби бългapcĸaтa Rеmіх Glоbаl, ĸoятo yпpaвлявa платформата зa дpexи втopa yпoтpeбa Rеmіхѕhор на девет пазара за Централна и Източна Европа, включително България. Цeнaтa нa cдeлĸaтa беше oĸoлo 28.5 млн. дoлapa и сама по себе си е доказателство, че този бизнес ще се развива.

Над една трета от българите избират да пазаруват секънд хенд Над една трета от българите избират да пазаруват секънд хенд

Сега Компанията, лидер в областта на кръговата мода, спечели първа награда за „Зелена иновация“ в конкурса „Най-зелените компании в България“ със своята услуга „Продайте на Remix“.

Услугата предоставя възможност на хората да продадат своите малко употребявани дрехи, обувки и аксесоари през платформата на Remix.

През сайта на компанията, потребителите получават лесно и бързо оферта за модните артикули, които искат да продадат. Ако цената им харесва, те ги изпращат по куриер чрез безплатната Remix Bag, без да предоставят снимки или допълнителна информация. След като продуктите бъдат одобрени, оферираните средства стигат до получателя си и той няма нужда да чака фактическата продажбата на предложените дрехи и аксесоари.

Сред целите на „Продайте на Remix“ е да се възпитава позитивна трансформация по отношение на модната индустрия.

„Създадохме иновативна услуга, чрез която всеки да може много лесно да се освободи от запазените дрехи, които вече не носи. „Продайте на Remix“ ни дава възможност да удължим живота на дрехите по максимално ефикасен начин и да намалим вредите, които свръхпроизводството в модната индустрия нанася върху околната среда“, каза Любомир Кленов, CEO и съосновател на компанията на церемонията по раздаването на наградите „Най-зелените компании на България“ на b2b Media. Призът му беше връчен от министъра на околната среда и водите Борислав Сандов.

Освен, че услугата е удобна и интуитивна за хората, зад нея стои доста мащабно ноу-хау - софтуер и хардуер, стриктна организация и огромна логистика.

Компанията има високотехнологичен дистрибуционен център, къде се прави проверката на качеството на всеки един артикул.

Remixshop.com e един от най-големите риселъри в Европа - в онлайн магазина ежедневно се добавят над 15 000 нови артикула към асортимент от над 450 000 продукта. Те са в няколко категории – дрехи, чанти, обувки, аксесоари. В портфолиото присъстват над 5 000 глобални марки в три сегмента – luxury, mid-range и budget.

Концепцията е, че чрез Remix, потребителите стават активни участници в кръговата мода. Платформата им позволява да пазаруват, включително и висок клас артикули, някои от тях съвсем нови, като едновременно с това те внимават за отпечатъка си върху околната среда.


*Според проучването Global Data Europe Market Sizing and Growth Estimates.

**Информацията е от национално представително проучване за пълнолетното население, възложено от Remix на КАНТАР. Проучването за навиците на потребителите при пазаруване на дрехи втора употреба е проведено в началото на месец февруари тази година с лични интервюта в дома на респондента, въз основа на стандартизиран въпросник.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Хърватският президент скочи в собствения си капан. Получи забрана да е премиер

Зоран Миланович отказа да напусне поста си, за да участва в кампанията

16:47 - 19.04.2024