Гледат ли младите хора телевизия в България, колко често марките трябва да "говорят" с потребителите си и коя е най-награждаваната реклама в света - това са част от темите в най-новото онлайн издание в България - Redlink.
Redlink e първата специализирана дигитална медия в България за новини и анализи от сферата на маркетинга, рекламата и комуникациите, а зад проекта стои Ogilvy Group Bulgaria - най-голямата комуникационна група в България.
В англоговорящия свят подобен тип издания са много популярни като едни от лидерите на пазара за Adweek и Adage, които освен свободно съдържание имат и доста специализирана информация, която предоставят срещу абонамент.
Целта на екипа на Redlink e да се превърне в ценен и надежден източник на информация за работещите в бранша у нас, и затова
остава отворен за нови автори от рекламни, дигитални и медийни агенции, маркетинг и ПР отдели на компании, опериращи на българския пазар.
„ В условията на постоянно променяща се среда, в която бизнесът е изправен пред множество казуси за разрешаване, се надяваме Redlink да бъде ценен източник на специализирана информация в областта на маркетинга и комуникациите. Стремежът ни е да предлагаме модерирано съдържание, което извежда най-силните примери, анализи и тенденции от международния и българския пазар. В основата на екипа са маркетинг практици с над 25 годишен опит и усет за истински значимите примери, които задават тона на съвременните комуникации“, коментира Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор на Ogilvy Group Bulgaria.
В Redlink можете да намерите още интересни анализии на телевизонните рейтинги. Пак там ще прочетете, че хората в България по-скоро гледат предавания, отколкото да следят конкретни журналисти. Екипът на изданието следи и всички най-важни международни форуми за маркетинг и реклмата.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: