SneakerStudio се ребрандира на PRM. Answear финализира придобиването Снимка: © PRM

Един от водещите сайтове за продажба на маратонки SneakerStudio се ребрандира на PRM. Стъпката става вследствие на финализираната сделка за придобиване от Answear, която започна в началото на 2023 г.

Модната платформа купи Fashion Trends Group Sp., досегашния собственик на SneakerStudio и полския дистрибутора за концептуално ежедневно облекло PRM.

Answear явно е решила да ги слее, като запази по-силния бранд във високия клас градска мода.

Какво означава това за клиентите?

От 1 юни онлайн магазинът www.sneakerstudio.bg, ще бъде променена и ще работи под домейна www.prm.com/bg.

Промяната на марката SneakerStudio в PRM ще позволи на компанията да разшири гамата си от предлагани продукти. PRM вече ще предлага и маратонки като ключов елемент, наследство от продуктовата гама на SneakerStudio. PRM продължава и с продуктите от висок клас марки за улично облекло, с което е позната.

Още един силен бранд под шапката на Answear

Компанията за онлайн търговия на дрехи, обувки и аксесоари Answear генерира над 210 милиона евро приходи през 2022 г. и продължава своята експанзия. Освен в България, модната платформа оперира на още 11 европейски пазара. С PRM компанията разширява значително своето портфолио. По данни на Answear от 2022 г. 1,6 милиона клиенти пазаруват от платформата.

От тук насетне PRM ще се възползва от отлично разработените оперативни, технологични и логистични възможности на Answear, които ще позволят на бранда по-широк обхват и достигането до нови групи клиенти, особено сред Поколение Z и интересуващите се от луксозна мода.

Досега PRM представляваше два физически бутика във Варшава и Краков, които осъщестяваваха продажби и чрез глобалния си уебсайт. В краткия период от създаването си брандът успя да привлече много познати и уважавани в Западна Европа марки като Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV и Rick Owens.

SneakerStudio работеше само чрез онлайн магазина си, като се наложи в Източна и Централна Европа с продукти на adidas Originals, New Balance, Carhartt, Veja и др.

Сливането и поглъщането на SneakerStudio от PRM дава предпоставка за постигане на устойчивост при продажбите чрез достигане до нови групи клиенти.

Сегментът, в който е развит PRM, генерира по-висока стойност на продуктовата кошница и, разбира се, изисква качество на изпълнение на продажбите по всички стъпки от потребителската верига. PRM ще действа по-ефикасно чрез по-ниски оперативни разходи благодарение на мащаба на Answear.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024