Компанията за онлайн търговия на дрехи, обувки и аксесоари Answear.com, генерира над 210 милиона евро приходи през 2022 г. и продължава своята експанзия. Освен в България, модната платформа оперира на още 10 европейски пазара.
Answear придобива още да бранда под шапката си във високия клас градска мода. Sneakerstudio – водещ онлайн сайт за продажба на маратонки в Централна и Източна Европа, и набиращия популярност PRM – магазин за концептуално ежедневно облекло.
С това компанията разширява значително своето портфолио и дава достъп до още по-голямо разнообразие от марки и стилове и на българските потребители, които са част от всички 1,6 милиона клиенти на компанията. Новопридобитите Sneakerstudio и PRM ще предлагат някои от най-търсените лайфстайл марки, като използват отлично разработените оперативни, технологични и логистични възможности на Answear.
„Сливането ни дава възможност да достигнем до нови групи от клиенти чрез специализираните продуктови линии. Сред тези групи са представителите на поколението Z и потребителите, които се интересуват от луксозни продукти. Вярваме в прогнозите за динамичен растеж на пазара на премиум стоки и смятаме, че сделката ще ни позволи да навлезем още по-бързо в този сегмент и да се развиваме ефективно в него.“, коментира Кшищоф Байолек, изпълнителен директор на Answear.com.
Sneakerstudio е добре развит и уважаван бранд за маратонки и дизайнерска градска мода сред младото поколение на пазарите в Централна и Източна Европа. Предлага продукти на adidas Originals, New Balance, Carhartt, Veja и др. Управлява онлайн магазини в страните от Централна и Източна Европа и продава на западноевропейските пазари чрез глобалния си сайн на английски. Бизнесът се ражда през 2015 г. в краковския квартал Казимеж. Днес има бутик в тази култова дестинация за любителите на кецове и градската култура.
PRM е бранд с нова концепция, вдъхновена от актуалните пазарни тенденции. Предлага луксозни модни продукти. За краткия период от създаването си до днес, успява да привлече много познати и уважавани в Западна Европа марки като Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV и Rick Owens. Продажбите се осъществяват чрез глобален уебсайт, подобно на Sneakerstudio, а физическият бутик се намира във Варшава.
„Щастливи сме, че обединяваме сили с авторитетна и отлично организирана компания като Answear. Резултатите, които тя постига, са в следствие от надеждната им логистика и страхотни системи за електронна търговия, с които обслужват клиентите на най-високо ниво. Вярвам, че съчетаванието на тези възможности с уникалните ни брандове ще бъде важна стъпка в нашето развитие и ще ни помогне да стигнем до нови върхове“, коментари Лукаш Лепчински, основател на Sneakerstudio и PRM.
Със сливането Answear.com придобива част от предприятието от Fashion Trends Group Sp., която включва двата уебсайта на Sneakerstudio и PRM, два физически магазина в Краков и Варшава, договорите с предлаганите марки, както оперативните екипи за продажби и маркетинг.
„В последно време Answear се сблъска с много предизвикателства, които срещат компаниите от по-малък мащаб. Влияние оказва непредсказуемата среда от последните месеци. Но ние успяхме да оцелеем в този период и сме уверени, че успешно ще продължим напред през следващите години. Искаме да развиваме придобитите брандове като използваме решенията за електронна търговия и логистика, разработени от Answear.com. Навлизането в сегмента, който обикновено генерира по-висока стойност на продуктовата кошница, и в същото време, поддържането на отлично качество и по-ниски оперативни разходи, е възможно, благодарение на мащаба, достигнат от Answear. Тази среда създава предпоставки за постигане на устойчивост при продажбите в нови магазини и достигане до нови групи клиенти“, добавя Кшищоф Байолек.
Prada измести Gucci, Adidas е аут - най-интересните модни марки според потребителите
adidas пуска първи нов лейбъл от 50 г. Защо Джена Ортега е неговото лице?
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: