Модната платформа Answear придобива брандовете Sneakerstudio и PRM

Компанията за онлайн търговия на дрехи, обувки и аксесоари Answear.com, генерира над 210 милиона евро приходи през 2022 г. и продължава своята експанзия. Освен в България, модната платформа оперира на още 10 европейски пазара.

Answear придобива още да бранда под шапката си във високия клас градска мода. Sneakerstudio – водещ онлайн сайт за продажба на маратонки в Централна и Източна Европа, и набиращия популярност PRM – магазин за концептуално ежедневно облекло.

С това компанията разширява значително своето портфолио и дава достъп до още по-голямо разнообразие от марки и стилове и на българските потребители, които са част от всички 1,6 милиона клиенти на компанията. Новопридобитите Sneakerstudio и PRM ще предлагат някои от най-търсените лайфстайл марки, като използват отлично разработените оперативни, технологични и логистични възможности на Answear.

Кшищоф Байолек, изпълнителен директор на Answear.com

„Сливането ни дава възможност да достигнем до нови групи от клиенти чрез специализираните продуктови линии. Сред тези групи са представителите на поколението Z и потребителите, които се интересуват от луксозни продукти. Вярваме в прогнозите за динамичен растеж на пазара на премиум стоки и смятаме, че сделката ще ни позволи да навлезем още по-бързо в този сегмент и да се развиваме ефективно в него.“, коментира Кшищоф Байолек, изпълнителен директор на Answear.com.

Sneakerstudio е добре развит и уважаван бранд за маратонки и дизайнерска градска мода сред младото поколение на пазарите в Централна и Източна Европа. Предлага продукти на adidas Originals, New Balance, Carhartt, Veja и др. Управлява онлайн магазини в страните от Централна и Източна Европа и продава на западноевропейските пазари чрез глобалния си сайн на английски. Бизнесът се ражда през 2015 г. в краковския квартал Казимеж. Днес има бутик в тази култова дестинация за любителите на кецове и градската култура.

PRM е бранд с нова концепция, вдъхновена от актуалните пазарни тенденции. Предлага луксозни модни продукти. За краткия период от създаването си до днес, успява да привлече много познати и уважавани в Западна Европа марки като Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV и Rick Owens. Продажбите се осъществяват чрез глобален уебсайт, подобно на Sneakerstudio, а физическият бутик се намира във Варшава.

„Щастливи сме, че обединяваме сили с авторитетна и отлично организирана компания като Answear. Резултатите, които тя постига, са в следствие от надеждната им логистика и страхотни системи за електронна търговия, с които обслужват клиентите на най-високо ниво. Вярвам, че съчетаванието на тези възможности с уникалните ни брандове ще бъде важна стъпка в нашето развитие и ще ни помогне да стигнем до нови върхове“, коментари Лукаш Лепчински, основател на Sneakerstudio и PRM.

Модната платформа Answear придобива марките Sneakerstudio и PRM

Със сливането Answear.com придобива част от предприятието от Fashion Trends Group Sp., която включва двата уебсайта на Sneakerstudio и PRM, два физически магазина в Краков и Варшава, договорите с предлаганите марки, както оперативните екипи за продажби и маркетинг.

„В последно време Answear се сблъска с много предизвикателства, които срещат компаниите от по-малък мащаб. Влияние оказва непредсказуемата среда от последните месеци. Но ние успяхме да оцелеем в този период и сме уверени, че успешно ще продължим напред през следващите години. Искаме да развиваме придобитите брандове като използваме решенията за електронна търговия и логистика, разработени от Answear.com. Навлизането в сегмента, който обикновено генерира по-висока стойност на продуктовата кошница, и в същото време, поддържането на отлично качество и по-ниски оперативни разходи, е възможно, благодарение на мащаба, достигнат от Answear. Тази среда създава предпоставки за постигане на устойчивост при продажбите в нови магазини и достигане до нови групи клиенти“, добавя Кшищоф Байолек.

Prada измести Gucci, Adidas е аут - най-интересните модни марки според потребителите

Джена Ортега, актриса Wednesday, adidas sportswear adidas пуска първи нов лейбъл от 50 г. Защо Джена Ортега е неговото лице?


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Тома Биков: Рая Назарян няма да се съгласи да е служебен премиер

След следващите избори най-вероятно няма да има редовно правителство, смята депутатът от ГЕРБ

12:47 - 21.12.2025
Живот

Подаръци “от мен за мен” за Коледа и не само

В края на декември можем да оправим впечатлението от 2025 г. с няколко подаръка за нас самите

11:37 - 21.12.2025
Важно днес

Българин почина в имиграционен център в САЩ, свидетели твърдят, че не е лекуван навреме

Ганчев е бил открит в безсъзнание в килията си по време на рутинна проверка

10:45 - 21.12.2025
Важно днес

САЩ конфискуваха втори петролен танкер край бреговете на Венецуела

Това е вторият случай, част от кампанията за оказване на натиск за смяна на режима в Каракас

09:51 - 21.12.2025
Важно днес

Мъгливо и хладно ще бъде времето в първия ден от астрономическата зима

Минималните температури ще са около нулата, на повечето места ще бъдат между 4° и 9°

09:40 - 21.12.2025
Живот

Тялото ви има план, а магнезият е неговият MVP (most valuable player)

Магнезият участва в над 300 биохимични процеса – от енергийното производство и мускулната функция до съня, нервната система и хормоналния баланс.

09:09 - 21.12.2025
Важно днес

Човек от партиите на Бареков и Иван Гешев учредява "Трети март" и нарече Румен Радев "неформален лидер"

Преди месец президентът се разграничи и заговори за "измамници"

18:16 - 20.12.2025
Важно днес

Тръмп изчезна от официалните документи "Епстийн" за сметка на редактирани снимки с Бил Клинтън

В разсекретната нова порция документи се виждат още Мик Джагър, Майкъл Джексън, Ричард Брансън и други, но не и Тръмп

17:09 - 20.12.2025
Живот

Книгите на 2025 година, препоръчани от Барак Обама

За едно от заглавията казва, че е "пристрастен"

16:31 - 20.12.2025