adidas пуска първи нов лейбъл от 50 г. Защо Джена Ортега е неговото лице? Снимка: © adidas

Актрисата Джена Ортега е новият посланик на adidas за дебютния нов лейбъл на марката - adidas Sportswear.

Това е и първият нов лейбъл за компанията от 50 години насам. Модните линии в него са две. Изборът на звездата от хитовия сериал Wednesday за лице на начинанието със сигурност не е случаен.

adidas пуска първи нов лейбъл от 50 г. Защо Джена Ортега е неговото лице? - Wednesday актриса

Неотдавна актрисата се появи на червения килим на "Златните глобуси" с рокля на Gucci - модната къща е любимият партньор за съвместни колекции на adidas през изминалата година. Определено би било любопитно да видим актрисата в някоя творческа кампания на adidas x Gucci. Макар че не се знае дали двете марки ще продължат със съвместните си проекти след смяната на творческия директор, отговорен за тях - Алесандро Микеле.

Подходяща ли е Джена Ортега за лице на спортен бранд и защо точно adidas?

За някои определено може да е шок да видят Ортега във футболна фланелка, анцуг и маратонки, при положение, че Instagram профилът ѝ пълен с нейни снимки със спиращи дъха рокли и елегантни костюми. И ако мислите, че лилавият цвят, напомнящ за стилистиката от Семейство Адамс, не е достатъчен аргумент - то сте напълно прави.

Оказва се, че Джена е била на крачка от това да стане футболист. Дори за малко да прекъсне актьорската си кариера, за да преследва спортната, споделя тя в интервю.

На въпроса: ,,Сериозно ли? Каква позиция?", актрисата отговаря, че е била нападател и понякога полузащитник (позицията във футболен отбор, която заема центъра на терена - между нападателите и защитниците).

,,Харесва ми да тичам", добавя Ортега.

@dannyraeee

who would’ve been cast as wednesday then 💀😭

♬ original sound - zach

В друго интервю актрисата разкрива още, че любимият ѝ футболист е аржентинецът Лионел Меси. А той от своя страна е един от най-големите посланици на adidas.

В Twitter дори е оцеляла стара снимка на Ортега с фланелка на испанския футболен гранд "Барселона" - в който Меси прекара немалка част от кариерата си.

„Любовта ми към adidas датира от години“, каза Джена в изявление. „Брандът винаги е имал необикновено присъствие в спорта, музиката и културата. И продължава да бъде новатор по много начини. Докато растях, маратонките ми винаги трябваше да са adidas. Предпочитах модела Ts. Голяма част от гардероба ми към днешна дата се състои от дрехи с емблематичните три линии. За мен е чест да бъда част от това легендарно семейство и да съм лице на изцяло новия му лейбъл."

Джена Ортега, adidas,

Новият лейбъл на adidas Sportswear отбеляза дебюта си с линиите AVRYN и Tiro Suit. С първата на фокус са рециклираните материали, които са използвани частично в новите модели маратонки. Втората линия акцентира на спортните дрехи и футболното наследство.

AVRYN и Tiro Suit са част от колекциите на adidas за сезон Пролет/Лято '23. Очаква се дрехите да бъдат достъпни за клиентите на марката по целия свят в онлайн и физическите магазини от 9 февруари.

Prada измести Gucci, Adidas е аут - най-интересните модни марки според потребителите

„Толкова е вълнуващо, че можем да обявим, че Джена Ортега се присъединява към нас в пускането на първия ни нов лейбъл от 50 години насам.“, коментира един от членовете на борда на adidas Брайън Греви.

„Прогресивен пионер, пълен със страст от следващото поколение - Джена оставя следа по целия свят, нейният свеж и креативен начин на мислене ще продължава да ни вдъхновява!"

През ноември adidas обяви, че норвежецът Бьорн Гулден ще поеме поста главен изпълнителен директор. Гулден преди това работи на същата в поциция в Puma. В новата му роля се очаква той да ръководи компанията в ерата след Кание Уест, след като споразумението Adidas-Yeezy бе прекратено.

Последните няколко месеца със сигурност са били натоварени и за Джена Ортега. От премиерата на сериала "Wednesday" няма три месеца, а той се превърна във втория най-популярен сериал на английски език в Netflix след Stranger Things.

Над 150 милиона домакинства стриймват епизодите.

Освен актрисата, нови партньори на adidas стават и футболистът от Южна Корея и един от голмайсторите на английската Висша лига Хюн-мин Сон, нападателката от Австралия, играеща в британската футболна женска Суперлига Мери Фаулър, професионалният баскетболист Трей Йънг и известната геймърка Каролина Волтан, чийто стриймове събират над 900 000 гледания.

Обсесията по трите ленти, или как да си обясним партньорствата на висшата мода с adidas

Wednesday, Джена Ортега, виолончело, класическа музика Поколението TikTok харесва класическата музика повече от родителите си. Как стана това?

местата, на които е заснет сериалът wednesday. галерия, Джена Ортега Местата, на които е заснет сериалът Wednesday


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

България се придвижи до топ 60 на класацията за свобода на медиите

Със сериозни критики към редакционната независимост

09:43 - 03.05.2024
Важно днес

Руска атака в Харковска област, ранени са най-малко 8 деца

Ударите са били срещу град Дергачи, поразени са жилищни сгради

19:43 - 02.05.2024
Важно днес

Байдън след безредиците: Всеки има право да протестира, но не и да сее хаос

Президентът на САЩ заяви, че няма промяна на позицията му за войната в Близкия Изток

18:27 - 02.05.2024
Живот

Войната между TikTok и UMG приключи. Музиката на Адел, Дрейк и други артисти се връща в платформата

Музиката на най-големите изпълнители в света се завръщат в TikTok

17:35 - 02.05.2024
Важно днес

Макрон не изключи изпращане на войски в Украйна, ако Русия пробие фронтовите линии

Пред изданието "Economist" френският президент отново подкрепя идеята, че трябва да се обмисли изпращането на сухопътни войски в Украйна

15:10 - 02.05.2024