Актрисата Джена Ортега е новият посланик на adidas за дебютния нов лейбъл на марката - adidas Sportswear.
Това е и първият нов лейбъл за компанията от 50 години насам. Модните линии в него са две. Изборът на звездата от хитовия сериал Wednesday за лице на начинанието със сигурност не е случаен.
Неотдавна актрисата се появи на червения килим на "Златните глобуси" с рокля на Gucci - модната къща е любимият партньор за съвместни колекции на adidas през изминалата година. Определено би било любопитно да видим актрисата в някоя творческа кампания на adidas x Gucci. Макар че не се знае дали двете марки ще продължат със съвместните си проекти след смяната на творческия директор, отговорен за тях - Алесандро Микеле.
Подходяща ли е Джена Ортега за лице на спортен бранд и защо точно adidas?
За някои определено може да е шок да видят Ортега във футболна фланелка, анцуг и маратонки, при положение, че Instagram профилът ѝ пълен с нейни снимки със спиращи дъха рокли и елегантни костюми. И ако мислите, че лилавият цвят, напомнящ за стилистиката от Семейство Адамс, не е достатъчен аргумент - то сте напълно прави.
Оказва се, че Джена е била на крачка от това да стане футболист. Дори за малко да прекъсне актьорската си кариера, за да преследва спортната, споделя тя в интервю.
На въпроса: ,,Сериозно ли? Каква позиция?", актрисата отговаря, че е била нападател и понякога полузащитник (позицията във футболен отбор, която заема центъра на терена - между нападателите и защитниците).
,,Харесва ми да тичам", добавя Ортега.
@dannyraeee who would’ve been cast as wednesday then 💀😭
♬ original sound - zach
В друго интервю актрисата разкрива още, че любимият ѝ футболист е аржентинецът Лионел Меси. А той от своя страна е един от най-големите посланици на adidas.
В Twitter дори е оцеляла стара снимка на Ортега с фланелка на испанския футболен гранд "Барселона" - в който Меси прекара немалка част от кариерата си.
When we were at the Camp Nou a few years ago she told me. pic.twitter.com/w2HamSioLX
— J. (@Messilizer) December 5, 2022
„Любовта ми към adidas датира от години“, каза Джена в изявление. „Брандът винаги е имал необикновено присъствие в спорта, музиката и културата. И продължава да бъде новатор по много начини. Докато растях, маратонките ми винаги трябваше да са adidas. Предпочитах модела Ts. Голяма част от гардероба ми към днешна дата се състои от дрехи с емблематичните три линии. За мен е чест да бъда част от това легендарно семейство и да съм лице на изцяло новия му лейбъл."
Новият лейбъл на adidas Sportswear отбеляза дебюта си с линиите AVRYN и Tiro Suit. С първата на фокус са рециклираните материали, които са използвани частично в новите модели маратонки. Втората линия акцентира на спортните дрехи и футболното наследство.
AVRYN и Tiro Suit са част от колекциите на adidas за сезон Пролет/Лято '23. Очаква се дрехите да бъдат достъпни за клиентите на марката по целия свят в онлайн и физическите магазини от 9 февруари.
Prada измести Gucci, Adidas е аут - най-интересните модни марки според потребителите
„Толкова е вълнуващо, че можем да обявим, че Джена Ортега се присъединява към нас в пускането на първия ни нов лейбъл от 50 години насам.“, коментира един от членовете на борда на adidas Брайън Греви.
„Прогресивен пионер, пълен със страст от следващото поколение - Джена оставя следа по целия свят, нейният свеж и креативен начин на мислене ще продължава да ни вдъхновява!"
През ноември adidas обяви, че норвежецът Бьорн Гулден ще поеме поста главен изпълнителен директор. Гулден преди това работи на същата в поциция в Puma. В новата му роля се очаква той да ръководи компанията в ерата след Кание Уест, след като споразумението Adidas-Yeezy бе прекратено.
Последните няколко месеца със сигурност са били натоварени и за Джена Ортега. От премиерата на сериала "Wednesday" няма три месеца, а той се превърна във втория най-популярен сериал на английски език в Netflix след Stranger Things.
Над 150 милиона домакинства стриймват епизодите.
Освен актрисата, нови партньори на adidas стават и футболистът от Южна Корея и един от голмайсторите на английската Висша лига Хюн-мин Сон, нападателката от Австралия, играеща в британската футболна женска Суперлига Мери Фаулър, професионалният баскетболист Трей Йънг и известната геймърка Каролина Волтан, чийто стриймове събират над 900 000 гледания.
Обсесията по трите ленти, или как да си обясним партньорствата на висшата мода с adidas
Поколението TikTok харесва класическата музика повече от родителите си. Как стана това?
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: