Заблуда е, че над конкуренцията се надделява с цени, промоции, търговски подходи „под кръста“, както и само със силен маркетинг. Да, те помагат, но ефектът е кратковременен. Това споделя Главният търговски директор на Vivacom Стоян Каранлъков пред сп. Forbes България по повод 15-ата годишнина на Vivacom.
Според него брандът Vivacom се продава от преживяването, което носи на клиентите през своите продукти - EON, първите наистина неограничени Unlimited планове, първата 10GIGA мрежа, всичко, което прави свързаността лесна, достъпна, качествена и стабилна по всяко време.
А конкуренцията се преборва чрез клиентите и тяхната удовлетвореност от по-добрите, по-качествените услуги, на разумна цена, предложени с внимание от всички, които ежедневно се срещат/чуват с тях.
„И може би най-важното – ние чуваме и слушаме клиентите си. Обратната връзка от тях ускорява много процеси във Vivacom, което се връща към тях под формата на по-добри услуги и по-добро обслужване. И определено поставям на първо място фокуса върху собствените решения и подходи, и след това върху действията на конкуренцията“, отбелязва Каранлъков.
За търговския екип на Vivacom разширяването на пазарния дял на компанията, свързано с последните придобивания, означава не само повече приходи или по-голяма клиентска база, но и повече работа и усилия за спечелване на доверието на новите клиенти. Целта е те да знаят, че с Vivacom получават по-качествена услуга, с повече възможности и мащаб, с непрекъснати подобрения.
Каранлъков е в компанията от началото на 15-годишния период, когато започват големите промени.
„Всеки ден е предизвикателство. Но най-сериозното за мен беше да участвам в трансформацията от телеком с едноцифрен процент пазарен дял към зрял телеком с устойчиви тенденции на развитие и водещи позиции на силно конкурентен пазар. Но с бърза адаптация, печеливши стратегически и тактически решения успяваме“, разказва той.
Стоян Каранлъков изтъква и важността на търговския екип от топ експерти, които работят с усещане за спешност на оперативните задачи – ключово в динамиката на телеком сектора.
„И днес клиентите ни знаят, че Vivacom е име, на което може да се разчита“, отбелязва той.
Целия материал прочетете тук.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: