Компанията за играчки Mattel смята да реализира още филми, свързани със своите продукти след забележителния успех на "Барби".
Марките на Mattel, сред които Barney, Hot Wheels и Polly Pocket, ще бъдат включени в предстоящи холивудски филми. Дружеството вече е обявило 14 нови проекта, а други 45 са в начална фаза.
Главният изпълнителен директор Инон Криз смята, че "Барби" е показал потенциала на филмите, които Mattel имат. Лентата на режисьорката Грета Геруиг стана най-гледаният филм за годината, след като премиерата ѝ събра близо 377 млн. долара в цял свят, превръщайки я в най-големия дебют за филм, режисиран от жена.
А сега Mattel ще гради върху този успех, като не изключва и възможността за продължение на "Барби". Геруиг вече коментира, че към момента не е мислила за евентуална втора част, но се очаква продуцентските студиа на Warner Bros. и Mattel да настояват за такава.
Преди месец Криз заяви в интервю пред BBC, че има за цел да създаде своя собствена "вселана на Mattel", която да подражава на успеха на Marvel, която създаде редица блокбъстъри за супергерои, включително Железният човек, Капитан Америка, Тор и Отмъстителите.
Освен емблематичната кукла Барби компанията за детски играчки стои и зад редица други успешни брандове като Hot Wheels, Monster High, Barnie и картите Uno.
Един от предстоящите филми на Mattel е "Polly Pocket", в който звездата от "Емили в Париж" Лили Колинс ще влезе в ролята на микрокукла в семейна комедия, написана и режисирана от друга жена режисьор - Лена Дънам.
Новините за новите планове на фирмата идват в момент, когато тя съобщи, че продажбите ѝ са спаднали с 12% за второто тримесечие от годината. Нетните приходи на компанията за периода възлизат на 27 млн. долара (20,8 млн. паунда), което надминава очакванията на Уолстрийт, въпреки че те са намалели с почти 60% в сравнение със същия период на миналата година.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: