Apple Inc. принудително съкращава прогнозите си за производство на дългоочакваните си очила за смесена реалност Vision Pro поради сложността на дизайна, съобщи Financial Times.
Устройството, което е първият голям продукт на Apple от почти десет години, бе представено миналия месец, като се очаква да се появи на пазара през 2024 г. Началната цена на Vision Pro е 3499 долара – над три пъти по-висока от цената на най-скъпата алтернатива от линията устройства за смесена и виртуална реалност на Meta, компанията майка на Facebook.
Китайската Luxshare, единственият договорен производител на устройството на Apple, се е подготвял да произведе по-малко от 400 000 бройки Vision Pro през 2024 г., твърди FT, като се позовава на двама души, близки до компаниите.
Други двама анонимни китайски доставчици на компоненти за Vision Pro са заявили, че Apple е поискала части само за около 130 000-150 000 бройки през първата година.
И двата варианта предполагат рязко свиване на обема спрямо целта за продажби от 1 милион броя през първите 12 месеца.
Apple не е коментирала темата.
Основна трудност в производствения процес е направата на micro-OLED дисплеите за устройството, обяснява FT.
Марк Зукърбърг се подигра с новите очила на Apple
Apple разбива собствените си правила с първия си голям нов продукт от десетилетие
Намаляването на прогнозата за производство през 2024 г. е разочароващо и за Luxshare, заяви близък до компанията, тъй като тя е имала намерение да увеличи капацитета си, за да може да произвежда почти 18 милиона устройства годишно през следващите години.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: