Без тестове върху животни: Garnier е официално сертифициран от Cruelty Free International

Garnier е един от най-големите глобални брандове, получили сертификат от Cruelty Free International по програмата Leaping Bunny - гаранция, че козметичните им продукти са произведени без каквито и да е тествания върху животни.

Сертификатът се дава на всички крайни продукти на бранда - отделни продукти или изделия не могат да бъдат одобрени самостоятелно. Той се предоставя след пълна проверка на веригата на доставки - включително за всички суровини и отделни съставки - за всякакви потенциални случаи на тестване върху животни.

Това е голяма стъпка не само за Garnier, но и за индустрията за красота като цяло.

Проверката на Cruelty Free International е отнела месеци, като Garnier са направили старателно проучване на всеки доставчик и източниците му. От природозащитната организацията посочват, че са напълно уверени в резултатите и в спазването на стандартите.

За Garnier това означава да получи декларации от повече от 500 доставчици от цял ​​свят, които доставят повече от 3000 различни съставки.

Всеки продукт в глобалното портфолио на Garnier може официално да показва логото Leaping Bunny на Cruelty Free International – международно признатия знак за липса на тестове върху животни. Този строг процес гарантира, че потребителите могат да купуват продуктите на Garnier с пълна увереност, знаейки, че отговарят на строгите критерии.

Garnier е посветен на свят без опити върху животни от 1989 г. насам. Официалното одобрение от Cruelty Free International в рамките на програмата Leaping Bunny е истинско постижение и винаги е било важна част от нашата мисия Green Beauty. Днес Garnier прави още една решителна стъпка към превръщането си в напълно ангажиран, устойчив, прозрачен бранд, който предоставя зелена красота на всички нас", казва Ейдриън Коскас, президент на глобалната марка Garnier.

Още преди 3 години Garnier обяви цялостна стратегия за постигане на устойчивост и ангажиране с екологичните ценности.

Този процес включва обучение на младото поколение и повишаване на осведомеността за социално отговорни навици като рециклиране и сортиране на отпадъци.

Целта е тези „зелени“ навици да пуснат дълбоки корени и с приноса си да направят промяна, която да има положително въздействие върху нашата планета, както и да вдъхнови всички други големи компании да последват нашия пример, казват от Garnier.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Живот

Анна Уинтур се оттегля като главен редактор на Vogue след 37 г. начело

Това е краят на епоха, продължила близо 4 десетилетия в най-влиятелното модно списание

21:31 - 26.06.2025
Важно днес

Съдът остави Никола Барбутов в ареста за подкуп с неясна сума

Дори съдът признава, че "работното обвинение не е конкретно детайлно"

19:40 - 26.06.2025
галерия

Ким Кардашиян, Опра Уинфри, кралицата на Йордания и още гости на сватбата на Безос

Всички погледи са насочени към Венеция заради известните гости на семейство Безос

19:04 - 26.06.2025
Спорт

Кристиано Роналдо подписа договор за 400 млн. евро

Роналдо удължи договора си с “Ал-Насър”

18:46 - 26.06.2025
Кино и сериали

Легендарният Арън Соркин ще снима втора част на "The Social Network" за Facebook

The Social Network Part II ще покаже как Facebook се превърна в инструмент за влияние

18:18 - 26.06.2025
Важно днес

Прокуратурата за записа от офиса на Барбутов: Не са прилагани СРС по делото

Кметът на "Люлин" също отрича да го е правил, но потвърждава съдържанието му

17:20 - 26.06.2025
Важно днес

Нощният транспорт вече ще стига до Летище София

Автобусите ще се движат от "Гоце Делчев", през двата терминала, до "Дружба 2"

16:49 - 26.06.2025
галерия

Сериалите, които ще гледаме през юли 2025

Най-вълнуващите сериали и документални поредици този месец

15:20 - 26.06.2025
Пътуване

Посланието на Италия към туристите: Видяхте само 1%, останалите 99% ви очакват

"Това не е цялата Италия. Само онова, което виждаш в Instagram"

14:49 - 26.06.2025