BILLA празнува 21-ви рожден ден и раздава награди на 200 свои клиенти Снимка: © BILLA

Този октомври BILLA празнува 21-вия си рожден ден и по този повод в края на месеца ще раздаде награди на 200 свои клиенти.

Сто от тях ще спечелят ваучери за пазаруване със спестената сума за месеца, регистрирана с касови бележки на сайта spestivbilla.bg. Други 100 ще имат късмета от томбола да им се падне куфар с марка Vivess. Правилата на играта са публикувани на сайта на компанията, а с наградите BILLA България иска да благодари на всички клиенти, които подкрепят развитието и успеха на търговската верига, пазарувайки в обектите в цялата страна. Веригата цени всяко посещение и затова започна мащабна програма за реновиране на филиали от търговската мрежа – за да предложи на потребителите по-модерна атмосфера и по-богат асортимент.

През настоящата година BILLA България обнови девет ключови филиала в Стара Загора, Харманли, Плевен, Пловдив, Русе, София и Велико Търново, още два са в процес на модернизиране и предстоящо отваряне. Дигиталните иновации, които компанията въвежда, улесняват клиентите и процеса на пазаруване с каси за самообслужване, а служителите в магазините - с наличието на електронни етикети.

Сред иновациите на веригата е и енергийно-ефективното оборудване, което утвърждава отговорното ѝ отношение към околната среда. Като част от тези усилия по опазването на природата и нейните ресурси, през настоящата година BILLA въведе 100% рециклируема торба за пазаруване, изработена от 80% рециклиран материал, която спестява близо 400 тона въглеродни емисии годишно.

Отговорността обхваща и аспектите, свързани със здравословното хранене и устойчивото земеделие, намиращи израз в развитието на програмата и собствената марка „BILLA Градини“, която контролира нивата на над 700 вида пестициди в свежите плодове и зеленчуци, предлагани в магазините на търговската верига. Качеството им бе признато от българския потребител, който ги определи за любима иновативна марка в хранителния сектор. Любими на потребителите са и стоките българско производство, които преобладават в асортимента на BILLA, защото компанията е верен партньор на родните производители.

Търсенето на качество на добра цена е основен двигател на потребителското поведение. Чрез кампанията „Благодарим ти, че пестиш в BILLA” търговската верига продължава да осигурява на клиентите си възможности за пазаруване на разумни цени и да спестяват средства от семейния бюджет, което в настоящите пандемични времена е изключително ценно.

Ценна е и подкрепата за обществото, която BILLA възприема като част от своето корпоративно ДНК. Търговската верига отправя благодарност към клиентите си, които, пазарувайки в магазините, пестят средства и дават възможност на компанията да подкрепя и развива инициативи като „Топъл обяд“ на БЧК и съвместната кампания с Фондация „Искам бебе“, даваща шанс на двойки с репродуктивни проблеми да станат родители.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

НС направи важни крачки към приемане на еврото и взе решение за ускоряване на процеса

Парламентът постави като цел 1 юли 2025 г. за приемане на еврото у нас

17:56 - 26.07.2024
Технологии

Vivacom навлиза ударно в света на гейминга с турнира „Game ON“

Популярни геймъри, техните фенове и специални гост-звезди влизат заедно в епичен сблъсък за награда от 15 000 лева

17:46 - 26.07.2024
Важно днес

Русия арестува бивш зам.-министър на отбраната и го обвини в корупция

Офицерът е един от най-дълго служилите служители в областта на руската отбраната.

17:25 - 26.07.2024
Важно днес

МОН предлага две по-дълги ваканции за учениците

МОН с предложение за ваканциите и неучебните дни през учебната 2024/25 г.

15:28 - 26.07.2024