Снимка: © BILLA

Този октомври BILLA празнува 21-вия си рожден ден и по този повод в края на месеца ще раздаде награди на 200 свои клиенти.

Сто от тях ще спечелят ваучери за пазаруване със спестената сума за месеца, регистрирана с касови бележки на сайта spestivbilla.bg. Други 100 ще имат късмета от томбола да им се падне куфар с марка Vivess. Правилата на играта са публикувани на сайта на компанията, а с наградите BILLA България иска да благодари на всички клиенти, които подкрепят развитието и успеха на търговската верига, пазарувайки в обектите в цялата страна. Веригата цени всяко посещение и затова започна мащабна програма за реновиране на филиали от търговската мрежа – за да предложи на потребителите по-модерна атмосфера и по-богат асортимент.

През настоящата година BILLA България обнови девет ключови филиала в Стара Загора, Харманли, Плевен, Пловдив, Русе, София и Велико Търново, още два са в процес на модернизиране и предстоящо отваряне. Дигиталните иновации, които компанията въвежда, улесняват клиентите и процеса на пазаруване с каси за самообслужване, а служителите в магазините - с наличието на електронни етикети.

Сред иновациите на веригата е и енергийно-ефективното оборудване, което утвърждава отговорното ѝ отношение към околната среда. Като част от тези усилия по опазването на природата и нейните ресурси, през настоящата година BILLA въведе 100% рециклируема торба за пазаруване, изработена от 80% рециклиран материал, която спестява близо 400 тона въглеродни емисии годишно.

Отговорността обхваща и аспектите, свързани със здравословното хранене и устойчивото земеделие, намиращи израз в развитието на програмата и собствената марка „BILLA Градини“, която контролира нивата на над 700 вида пестициди в свежите плодове и зеленчуци, предлагани в магазините на търговската верига. Качеството им бе признато от българския потребител, който ги определи за любима иновативна марка в хранителния сектор. Любими на потребителите са и стоките българско производство, които преобладават в асортимента на BILLA, защото компанията е верен партньор на родните производители.

Търсенето на качество на добра цена е основен двигател на потребителското поведение. Чрез кампанията „Благодарим ти, че пестиш в BILLA” търговската верига продължава да осигурява на клиентите си възможности за пазаруване на разумни цени и да спестяват средства от семейния бюджет, което в настоящите пандемични времена е изключително ценно.

Ценна е и подкрепата за обществото, която BILLA възприема като част от своето корпоративно ДНК. Търговската верига отправя благодарност към клиентите си, които, пазарувайки в магазините, пестят средства и дават възможност на компанията да подкрепя и развива инициативи като „Топъл обяд“ на БЧК и съвместната кампания с Фондация „Искам бебе“, даваща шанс на двойки с репродуктивни проблеми да станат родители.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Нинова: Не сме се договаряли нито да съм първи председател на НС, нито да има ротация

"Нито едно от имената, които се спрягат за министри от БСП, не отговаря на истината"

Фаворитите за най-добър филм на "Оскари" 2022

10 предложения, които могат да попаднат сред номинираните

Всички ученици ще могат да се върнат в клас от 6 декември

Стойчо Кацаров ще издаде нова заповед

Комисията на Цацаров проверява кмета на "Красно село" за лично облагодетелстване

КПКОНПИ чака Росина Станиславова да им предаде нужните документи

Алек Болдуин дава първо интервю след фаталния инцидент: "Не съм натискал спусъка"

Интервюто по ABC ще бъде излъчено в петък от 3 ч. наше време

Проверка откри дефекти при ремонта на мантинели на АМ "Струма"

Институтът за пътна безопасност засече серия от нарушения в поставянето на обезопасителните елементи

WTA спря всички тенис турнири в Китай заради режима: "Пен Шуай е по-важна от бизнеса"

Президентът на асоциацията Стив Саймън реши да наложи мярката с незабавен ефект