Не само, че Джъстин Тимбърлейк не издава нова музика, но миналата година продаде и музикалния си каталог. Вече 100% от авторските права на изпълнителя принадлежат на Hipgnosis Song Management. Гореща сделка за все по-нашумяващия пазар за придобиване на музика.
Днес последната изява на Тимбърлейк е в кампанията "Creating Infinity" от Louis Vuitton x Yayoi Kusama. Той е една от шестте знаменитости, избрани от модната къща за ексклузивното сътрудничество на марката с най-продаваната жива художничка Яйои Кусама.
В колекцията основен елемент са емблематичните точки, тикви и оживени мотиви, ползвани от Кусама, върху мъжки и дамски чанти, кожени изделия, дрехи и дори парфюми.
Тимбърлейк е късо-подстриган и с "изчистен" вид - в пълен контраст с визията от последния му албум "Man of the Woods" (2018).
Във видео за бранда звездата си прехвърля кожена чанта от едната ръка в другата, докато подхвърля дигитални тикви.
Кампанията е заснета от легендарния фотограф Стивън Мейзъл, известен с кориците си за Vogue и снимките за книгата на Мадона "Sex" от 1992 г.
Джъстин Тимбърлейк е един от най-продаваните изпълнители в историята на поп музиката, първо като член на NSYNC, след това като солов изпълнител. 42-годишният музикант не е непознат на Louis Vuitton, като за последно присъства на шоуто "Maison's Paris Fashion Week" миналото лято, а през годините многократно се е появявал с дрехи на марката.
Колкото до феновете на модната къща и на Яйои Кусама, те скоро ще могат да видят всички кадри от кампанията на едно място благодарение на книгата, посветена на колекцията. Тя се очаква да бъде пусната през септември и да носи същото име като кампанията - "Creating Infinity". В допълнение към кадрите, томът от 240 страници ще включва интервюта с експерти от изкуството и модата, които разглеждат наследството и работата на Кусама, „фундаменталните художествени теми“, вдъхновили сътрудничеството, и сближаването на съвременното изкуство с модата.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: