Ема Уотсън дебютира като режисьор и лице в кампания на Prada Снимка: © Prada

Prada обявиха, че британската актриса Ема Уотсън ще бъде новото лице в кампания за предстоящия им дамски парфюм Prada Paradoxe. Това ще е и първият голям аромат на Prada за жени, лансиран от L’Oréal, след като двете марки сключила глобално партньорство, според което от януари 2021 L’Oréal притежава лицензите за производство и дистрибуция на луксозните бюти продукти на Prada.

Уотсън се появи в рекламен кадър късо подстригана, с котешка очна линия и обемни обеци с логото на компанията, струващи 675 долара.

Не е изненада, че Prada са избрали Ема Уотсън за свое лице, начинанието ѝ като режисьор е това, което ще наблюдаваме с интерес.

„Prada дойдоха при мен, с този проект, точно в период, в който бях решила - със сърцето и ума си, че искам да режисирам нещо. Беше пълна случайност", сподели актрисата от "Хари Потър" пред WWD, като обясни и идеята зад името на новия аромат. „Концепцията да бъдеш жена, която е парадоксална, ми се стори интересна." Prada Paradoxe е за "жените, които винаги тичат срещу течението" и това печели Ема Уотсън, защото вижда себе си в това описание. Преди няколко години Уотсън привлече вниманието като измисли термина "партньор със себе си", който да опише всички сингъл хора, които се чувстват добре да не са в двойка с друг човек.

Уотсън твърди, че е искала да режисира още, когато е била на седем. „Смятах, че не е възможно да се случи“, казва тя. „Никой не ми е предлагал режисьорска работа. Обичам да разказвам истории. Мисля, че съм добра в това и че имам визия.”

„Удоволствие е да създадем кампания и да представим аромат с дълбока философия и инициатива за устойчивост по начин, който се усеща както искрен, така и уместен спрямо средата“, написа самата Уотсън, която е и активист и посланик на добра воля за жените на ООН.

„Ема Уотсън притежава финес и ангажираност – перфектното въплъщение на новия аромат на Prada. Широкото ѝ поле на изява - от актьорската кариера до посланичеството с ООН, е вдъхновяваща.", коментира генералният мениджър на Prada Beauty International Ян Андреа.

Това е първо партньорство с луксозен бранд за Ема Уотсън от 2009 насам, когато участва в кампания на Burberry.

Емма Уотсън във фотосесия за Burberry 2009

Предстои да видим актрисата в кратък филм за Prada заснет от модния фотограф Харли Уиър, известен с работата си за Balenciaga, Céline и Stella McCartney.

Том Холанд се съблича в реклама на Prada Том Холанд се съблича в реклама на Prada


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Експлозия избухна в най-голямата рафинерия в Румъния

В района на рафинерията се издигат гъсти облаци черен дим

11:37 - 29.03.2024
Важно днес

Анкетна комисия за "Турски поток" поискаха ПП-ДБ

Министерството на енергетиката не може да отговори къде е картата

11:34 - 29.03.2024
Живот

Терапевтът ви не помага? Опитайте с кон

Конете помагат не само на нас, но и ние на тях

11:00 - 29.03.2024