Само няколко седмици след като съобщи, че ще обедини своята платформа за съобщения с тази на Instagram, Facebook представи новото лого на приложението Messenger. Това обаче не е само обновена икона, а нещо повече.

Тя е в розово-лилави оттенъци и заменя старото небесносиньо лого. От компанията обявиха, че наред с него идват нови функции като обновени стикери, емотикони и цветови гами, но хората в социалните мрежи забелязаха друга важна промяна – новата икона на Messenger е досущ като тази на Instagram.

Facebook не бяха променяли логото на Messenger още от 2011 г. Новият ход изглежда като опит да се подчертае свързването на платформите за съобщения на двете приложения. Този ход бе обявен преди няколко седмици и най-напред ще бъде реализиран за потребителите в САЩ и Северна Америка, като се очаква това да стане съвсем скоро.

И докато от Facebook не споменаха конкретно Instagram във връзка с новия дизайн на Messenger, за потребителите в другите социални мрежи това не изглеждаше сложна за разгадаване загадка.

„Иконата на Messenger сега е с цветовете на Facebook в долната си част и с тези на Instagram в горната. Сигурен съм, че на много хора няма да им хареса обединяването на услугите за изпращане на съобщения“, пише Анхел Лабена. Джеф Хигинс отбелязва, че „Логото на Messenger е променено просто така“.

Ралф де лос Сантос хареса дизайна: „Промениха дизайна си и Messenger стана брат на Instagram. Колко сладко!“. А друг потребител написа: „Хей, Facebook! Instagram си иска логото обратно!“.

От Facebook обявиха, че не само дизайнът се променя, а ще има и нови функции. „Чатовете ще са по-забавни и по-персонализирани от всякога“, казаха от технологичния гигант и допълниха, че скоро ще пуснат селфи стикери и опция, с която няколко човека ще могат да гледат видео едновременно.

Facebook купи Instagram за 1 млрд. долара през 2012. И докато допреди години имаше по-голямо разделение между двете социални мрежи, определено това вече не е така.

„Днес Messenger представя своя нов облик, който отбелязва нашата еволюция от просто начин да се свържеш със своите приятели във Facebook до създаване на място, на което можеш да се отпуснеш още повече с любимите си хора – в любимите си приложения и на предпочитаните от теб устройства“, споделиха от технологичния гигант в своя блог.

„Новото ни лого отбелязва промяна в бъдещето на услугите за онлайн съобщения. Те ще бъдат по-динамични, по-забавни, а това ще е и начин да останете свързани с най-близките си хора“, добавиха още от компанията.

Още на 30 септември изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг обяви, че платформата ще се смеси с Instagram, що се отнася до услугите за съобщения. Потребителите вече няма да е нужно да използват Instagram Direct, ако за тях е по-лесно да изпращат съобщения, снимки и видеа в Messenger. Това е първата стъпка на целта на Зукърбърг да вкара в тази мрежа и WhatsApp – друго от приложенията, които Facebook притежава.


Прочетете още:

Instagram тръгва срещу инфлуенсърите, които нарушават правилата

Да рекламираш кола, без да я показваш. Това е Mercedes!

И YouTube започна битка срещу конспирацията за "педофилите" QAnon

Как Китай може да провали сделка за $40 млрд. на Nvidia


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Spotify вдига цените за абонатите си в Европа от септември

Очаква се увеличние на месечния Premium абонамент за индивидуални потребители

19:42 - 04.08.2025
Важно днес

Бордът на Tesla "възнагради" Мъск с акции за 29 млрд. долара като "стимул" да не напуска

Възнаграждението ще бъде пуснато под условие, че Мъск остане начело на Telsa поне до 2027 г.

18:51 - 04.08.2025
Бизнес

Рокада във Vivacom: Спас Русев се връща в надзорния съвет

Николай Андреев вече не е изпълнителен директор.

16:43 - 04.08.2025
Важно днес

Дни преди да навърши 82 г. почина актьорът Кирил Кавадарков

Кирил Кавадарков е един от доайените на Народния театър и дълги години бе официалният глас на "Мечо Пух" в България.

16:21 - 04.08.2025
Живот

Излиза продължението на най-слушаната аудиокнига у нас

„Методът на Глюкозната богиня“ е практически наръчник със 100 рецепти за топ форма и дълголетие

16:18 - 04.08.2025
Бизнес

Успехът на Figma: Компанията, която Adobe не успя да погълне, вече е оценявана на $60 млрд.

Първичното публично предлагане на Figma предизвиква изключително голям интерес

15:29 - 04.08.2025
Бизнес

Intersport обмисля да се насочи обратно към Китай, докато конкурентите ѝ напускат

Intersport планира да премести част от производството си обратно в Китай

15:10 - 04.08.2025
Важно днес

Пеевски щял да спре парите за щангите, ако сменят президента Стефан Ботев

Пореден скандал във федерацията по вдигане на тежести

14:50 - 04.08.2025
Бизнес

По-евтин долар, по-скъпа йена и отлив на туристи удрят пазара на луксозни стоки

Американци и китайци пазаруват по-малко зад граница

14:11 - 04.08.2025