Само няколко седмици след като съобщи, че ще обедини своята платформа за съобщения с тази на Instagram, Facebook представи новото лого на приложението Messenger. Това обаче не е само обновена икона, а нещо повече.
Тя е в розово-лилави оттенъци и заменя старото небесносиньо лого. От компанията обявиха, че наред с него идват нови функции като обновени стикери, емотикони и цветови гами, но хората в социалните мрежи забелязаха друга важна промяна – новата икона на Messenger е досущ като тази на Instagram.
Facebook не бяха променяли логото на Messenger още от 2011 г. Новият ход изглежда като опит да се подчертае свързването на платформите за съобщения на двете приложения. Този ход бе обявен преди няколко седмици и най-напред ще бъде реализиран за потребителите в САЩ и Северна Америка, като се очаква това да стане съвсем скоро.
И докато от Facebook не споменаха конкретно Instagram във връзка с новия дизайн на Messenger, за потребителите в другите социални мрежи това не изглеждаше сложна за разгадаване загадка.
And so the Facebook apps unification begins... The Messenger icon is now half Facebook colors, half Instagram, as they merge the messaging of both together.
— Anchel Labena (@Anchel) October 10, 2020
I'm sure lots of people will hate it either way. pic.twitter.com/lmnpFdssqI
„Иконата на Messenger сега е с цветовете на Facebook в долната си част и с тези на Instagram в горната. Сигурен съм, че на много хора няма да им хареса обединяването на услугите за изпращане на съобщения“, пише Анхел Лабена. Джеф Хигинс отбелязва, че „Логото на Messenger е променено просто така“.
Ралф де лос Сантос хареса дизайна: „Промениха дизайна си и Messenger стана брат на Instagram. Колко сладко!“. А друг потребител написа: „Хей, Facebook! Instagram си иска логото обратно!“.
ICYMI:
— Jeff Higgins - Back At The 🏖 (@ItsJeffHiggins) October 13, 2020
The Messenger icon has changed to Instagram because whatever. pic.twitter.com/5rR6qlsvGE
От Facebook обявиха, че не само дизайнът се променя, а ще има и нови функции. „Чатовете ще са по-забавни и по-персонализирани от всякога“, казаха от технологичния гигант и допълниха, че скоро ще пуснат селфи стикери и опция, с която няколко човека ще могат да гледат видео едновременно.
Facebook купи Instagram за 1 млрд. долара през 2012. И докато допреди години имаше по-голямо разделение между двете социални мрежи, определено това вече не е така.
„Днес Messenger представя своя нов облик, който отбелязва нашата еволюция от просто начин да се свържеш със своите приятели във Facebook до създаване на място, на което можеш да се отпуснеш още повече с любимите си хора – в любимите си приложения и на предпочитаните от теб устройства“, споделиха от технологичния гигант в своя блог.
„Новото ни лого отбелязва промяна в бъдещето на услугите за онлайн съобщения. Те ще бъдат по-динамични, по-забавни, а това ще е и начин да останете свързани с най-близките си хора“, добавиха още от компанията.
Още на 30 септември изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг обяви, че платформата ще се смеси с Instagram, що се отнася до услугите за съобщения. Потребителите вече няма да е нужно да използват Instagram Direct, ако за тях е по-лесно да изпращат съобщения, снимки и видеа в Messenger. Това е първата стъпка на целта на Зукърбърг да вкара в тази мрежа и WhatsApp – друго от приложенията, които Facebook притежава.
Прочетете още:
Instagram тръгва срещу инфлуенсърите, които нарушават правилата
Да рекламираш кола, без да я показваш. Това е Mercedes!
И YouTube започна битка срещу конспирацията за "педофилите" QAnon
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: