Instagram тества реклами, които потребителите да не могат да пропускат Снимка: © Getty Images

Instagram тества нова функция за "рекламни паузи", които принуждават потребителите да спрат и да изчакат реклама за определен период от време, преди да могат да продължат да скролват.

Няколко потребители на X и Reddit съобщиха, че са видели тази функция, а говорител на Meta потвърди пред технологичното издание "The Verge", че подобна опция в действителност се тества. Той посочва, че Instagram ще даде допълнителна информация, ако тестовете доведат до някакви официални промени в платформата.

Начинът, по който "рекламните паузи" работят, наподобява този в други платформи. На екрана на потребителя се появява видео реклама, която не може да се превърти.

Не е ясно колко хора виждат тази тестова функция и дали се отнася за всички потребители.

"Непрекъснато тестваме формати, които предлагат добавена стойност за нашите рекламодатели“, се казва в позиция на Instagram.

В социалните мрежи много потребители реагираха с недоволство на рекламния формат. Мнозина посочват, че рекламите вече заемат голяма част от съдържанието в платформата.

Освен в Instagram, YouTube също показва реклами, които не могат да се прескачат, преди и по време на видеоклипове си. Миналата година компанията дори разшири обхвата на 30-секундните реклами, които не могат да бъдат прескачани, в приложението си за телевизия. Подобен ход обмисля да предприеме и TikTok.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Супертайфун отне живота на поне двама в Китай. Ранени са над 90 души

"Яги" е вторият най-мощен тропически циклон в света през 2024 г. досега

09:37 - 07.09.2024