Бийонсе най-после е готова с новия си албум - и иска целият свят да го знае.
Музикалната звезда анонсира "Act II" (Второ действие) на "Renaissance" по типен за нея начин – с много шум и пред многомилионна аудитория в рекламното време на Супербоул.
Певицата участваше в клип за Verizon, в който поема предизвикателството да "счупи интернета" на мобилния оператор - т.е. да премери сили с 5G-мрежата му, за да докаже, че популярността ѝ е по-силна дори от нея.
Първо Бийонсе решава, че може да го постигне, като излезе на улицата, за да продава лимонада (препратка към по-ранния ѝ албум от 2016) и кампанията ѝ стане свръхпопулярна в социалните мрежи. Но не успява да разбие мрежата на Verizon. Затова се пробва да го направи през собствен AI хуманоид, президентска кампания и полет в Космоса. Когато и този PR-трик не помага, Бийонсе казва: "Пуснете новата музика".
Рекламата приключва точно в най-интересния момент, но по същото време уебсайтът на певицата се обновява със съобщението, че новият албум, озаглавен "Act II", ще бъде издаден на 29 март.
В стрийминг платформата на съпруга ѝ Джей Зи бързо се появиха "Texas Hold 'Em" и "16 Carriages" - две от новите ѝ песни, които обещават албумът да е по-различен от всичко, което сме видяли от нея до сега.
Не само начинът, по който обяви новата си музика, но и самото ѝ кънтри-рок звучене успя да хвърли феновете на певицата в тих екстаз.
"Texas Hold 'Em" започва с бързa мелодия на банджо (от цветнокожата фолк-музикантка Рианън Гидънс), преди Бийонсе да започне да римува "Texas" и "Lexus". Баладата "16 Carriages" хвърля поглед назад в миналото ѝ и разказва за съдбата на младо невинно момиче, което напуска дома си и прекарва живота си на път заедно с групата си.
Визуализацията и на двете песни представят певицата с каубойска шапка - отличителна черта на миналогодишното ѝ световно турне Renaissance World Tour и устойчив стилов почерк на Бийонсе, както се видя миналата седмица на наградите Grammy.
Както и при първия "Renaissance", обявяването на новия албум представлява своеобразна промяна в комуникацията на Бийонсе.
През 2013 г. тя издаде албума си "Beyoncé" без предупреждение, но мигновено грабна световното внимание, припомня New York Times.
Когато Бийонсе представи "Renaissance" през юли 2022 г., тя публикува изявление в Instagram, в което обясни, че това е само първа част от "проект в три действия", който е записала по време на пандемията.
Тя нарече този албум "Act I" и го описа като "място за мечти и за намиране на спасение на фона на страшното време за света".
"Act I" достигна до №1 и беше в центъра на миналогодишното ѝ турне, за което бяха продадени билети на обща стойност 580 млн. долара. Това я поставя на второ място по приходи след турнето Eras на Тейлър Суифт.
Запознайте се с DEMOBAZA, българската марка, която е на сцената с Бийонсе и в гардероба на "Дюн"
След Тейлър Суифт и Бийонсе и концерт на Queen от 1981 г. тръгва по кината
Супербоул 2024: Канзас Сити отново на върха, Ъшър без тениска и завръщането на Бийонсе
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: