"Брей!“ е големият победител в наградите "Продукт на годината“

Четири отличия за общо шест свои продукта грабна Kaufland България в тазгодишното издание на утвърдения международен конкурс за иновации в продукти и услуги "Продукт на годината". Лидерът в ритейла спечели наградите в категориите "Кюфтета“, "Айрян“, "Кисели млека“ и "Сирене“ за продукти от собствената си национална линия "Брей!“.

Безапелационни победители в съответните категории са сочните кюфтета смес по утвърден стандарт "Стара планина“, кравето сирене "Брей!“ по БДС, айрянът от марката и серията кисели млека от българско краве мляко "Брей!“ с 2%, 3,6 % и 4,5 % масленост.

"Продукт на годината“ е най-голямата световна награда за иновации в продукти и услуги, гласувана от потребителите. Конкурсът се провежда в повече от 45 държави по света, а победителите във всяка категория се определят чрез национално представително изследване. То е организирано от независимата изследователска компания Nielsen International и обхваща над 2000 души или потенциални потребители за всяка категория, като за продуктите от сектора на бързооборотните стоки и услуги се организира и специален продуктов тестинг.

Целта на конкурса е да насочи хората към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Победителят във всяка категория получава ексклузивно лиценза на наградата и възможността да използва разпознаваемото червено лого "Продукт на годината“.

"Брей!“ е големият победител в наградите "Продукт на годината“  - айрян, кисело мляко, сирена, кюфтета

Линията собствени продукти "Брей!" на Kaufland България е вдъхновена от традиционната българска кухня и съчетава първокласно качество със страхотен вкус. Тя присъства на пазара от средата на 2020 г. и в момента е една от най-разпознаваемите марки на Kaufland. Разнообразният асортимент в портфолиото на "Брей!“ включва близо 100 продукта от родни производители в ключови за българския потребител стокови групи – млечни и месни продукти, основни храни и напитки. За формирането на продуктовия асортимент на "Брей!“ Kaufland си партнира с повече от 25 български производители, като веригата се стреми да обогатява ежегодно портфолиото си от качествени родни продукти.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Бъдещето на Северна Македония в ЕС е поставено на карта с победата на ВМРО-ДМПНЕ на изборите "2 в 1"

На втори тур страната избра първата жена министър-председател

22:44 - 08.05.2024
Важно днес

Кабинетът "Главчев" продължава с рокадите в администрацията

Служебният кабинет смени още четири областни управители

21:15 - 08.05.2024
Важно днес

Певицата Роксана се оказа водач на листа от партията на Радостин Василев

Наричат я още Кралицата на ромската музика

18:00 - 08.05.2024
Важно днес

Лондон гони руския военен аташе, няма да търпи действията на Москва

Ще бъде отнет и дипломатическият статут на някои руски имоти

17:32 - 08.05.2024
Европейски дневници

Пловдив посрещна роуд шоуто на подкаста "Европеец"

Епизод 3: Пловдив

16:46 - 08.05.2024
Живот

Потребител на Firefox държи 7400 отворени "таба" от години. И не планира да ги затвори

Браузърът не натоварва оперативната памет на компютъра, казват от Mozzila

16:02 - 08.05.2024