Kaufland откри своя „най-технологичен“ хипермаркет в столичния квартал „Манастирски ливади“ Снимка: © Kaufland

Kaufland България откри своя 15-и хипермаркет в София в столичния квартал „Манастирски ливади“.

Общата инвестиция за новия магазин е 50 млн. лв., като с нея инвестициите в София надвишават 450 млн. лв., а броят на магазините в страната става 65.

Това е най-модерният ни магазин в България, като в него сме вложили всички технологични иновации, които използваме в нашия бизнес по цялата верига – от строежа и проектирането, през смарт системата ни за планиране и позициониране на стоките, до връзката с клиентите и цялостното клиентско изживяване, което сме подготвили за тях – включително и интерактивен детски кът за най-малките.“, изтъкна по време на откриването изпълнителният директор на Kaufland България Иван Чернев.

Той подчерта, че освен в технологично отношение, този магазин на веригата се отличава и с това, че в него намират място продукти на български стартъп компании.

„За нас е привилегия да дадем възможност на млади и талантливи българи да реализират идеите си, предоставяйки им достъп до милионите ни клиенти“, каза още той.

Сред специалните гости на откриването бяха министърът на иновациите и растежа Милена Стойчева, главният управител на Германо-българската индустриално-търговска камара – д-р Митко Василев и Елина Желева, управляващ партньор в launchlabs Sofia и инициатор на акселератора Future Verticals.

„Вие сте пример за компания, която дава възможност на малки и средни предприятия да бъдат част от цялата екосистема на бизнеса ви и която внедрява технологии в полза на хората и икономиката.“, отбеляза Милена Стойчева и приветства подхода на Kaufland България да развива нови модели, в които се използват най-новите технологии и иновации.

Кауфланд Манастирски ливади

Приветствам последователността на Kaufland в подкрепата им за младите хора – в партньорство с УНСС те реализират уникална бизнес академия, работят с много ученици и студенти, а в този магазин виждаме поредното надграждане с позициониране на продукти на стартиращи компании. Адмирации за това.“, подчерта главният управител на Германо-българската индустриално-търговска камара д-р Митко Василев.

“Заради партньори като Кауфланд, ние като организатори на акселератор, можем да се похвалим с успехи - над 15 нови бизнес-партньорства със стартъпите, 800 хил лева привлечени инвестиции, 5 нови пазара и 4 пъти растеж на приходи при някои от стартъпите.”
подчерта и Елина Желева, управляващ партньор в launchlabs Sofia и инициатор на акселератора Future Verticals.

„Най-технологичният“ хипермаркет на веригата е изграден върху площ от близо 10 000 кв.м. и е реализиран така, че да комбинира функционалност и устойчивост на пространството и материалите. Сградата е решена вертикално на 3 нива, две от които са отделени за етажен паркинг с 200 паркоместа. Това решение спестява хоризонтално застрояване и освобождава 40% повече зелени площи в рамките на терена.

Кауфланд Манастирски ливади

Смарт система за планиране на артикули и промоции

За планирането и позиционирането на стоките в магазина, Kaufland България използва иновативна смарт дигитална система, която изчислява необходимите всекидневни наличности от стоки и промоционалните предложения.

Системата генерира заявки на база клиентското търсене в магазинната мрежа, давайки всекидневни решения, съобразени с очакванията на клиентите. Тя спомага за прецизиране на доставките, минимизиране на възможностите от грешки и намаляване на хранителните отпадъци.

Благодарение на нея, през последната година се реализират над 80 000 промоционални предложения в магазинната мрежа на веригата, а обемът на хранителни отпадъци се намалява с до 22 000 000 кг./бр. годишно.

Разнообразен асортимент с над 20 000 артикула

Филиалът предлага на клиентите си разнообразен асортимент от над 20 000 артикула, сред които над 15 000 от хранителния и над 6500 от нехранителния сегмент. Отличителната за Kaufland витрина с обслужване предлага богат избор от повече от 400 артикула, сред които прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси. Над 100 приготвени на място хлебни и тестени изделия очакват клиентите и в собствената пекарна на компанията в магазина.

Подкрепа за регионалните производители

И в новия си филиал, Kaufland България продължава да разгръща подкрепата си за българските производители и да стимулира местното производство. В постоянния асортимент на веригата се предлагат над 5000 български продукта, като в новия магазин могат да бъдат открити 130 регионални предложения на производители от региона на София. Част от тях са представени в специално обособената зона „Фермерски пазар“ с продукти от 26 семейни ферми и малки мандри.

Кауфланд Манастирски ливади

Подкрепа за стартиращи български компании

През последната година Kaufland България предприема различни действия за подкрепа на български startup компании. За първи път в Kaufland – Манастирски ливади място намират продуктите на две от компаниите, завършили успешно първия випуск на акселераторската програма Future Verticals, която се реализира от Sofia Launchlabs в партньорство с ритейлъра.

Иновативна система за проследяване, разработена от новаторите от Traceground, ще дава допълнителна информация за произхода, отглеждането и съдържанието на пресен спанак „Брей!“, а стартиращата компания за премиум продукти, базирани на българското розово масло - Rosеy’s Mark за пръв път ще предложи на клиентите на веригата своите 11 кулинарни изкушения.

Сред тях са висококачествен шоколад, розова вода за готвене, сладка и чай. В ход е подготовка за позициониране на продуктите на още няколко български startup компании, които също ще намерят място в новия филиал.

Подбран асортимент от 20те собствени марки на Kaufland

Към постоянния асортимент на Kaufland – Манастирски ливади има над 5500 артикула от собствените над 20 марки на Kaufland – между които K-Classic, Kuniboo, Kidland, Parkside, Talentus, Bevola и премиум марката К-Favorites. Сред богатият асортимент са и над 110-те продукта на вдъхновената от традиционната българска кухня марка „Брей!“ – над 20 от тях типични български сезонни плодове и зеленчуци.

3 нови заведения за хранене допълват цялостното клиентско изживяване

Наред с огромно разнообразие от качествени стоки представени в модерна и уютна обстановка, в новия си обект в Манастирски ливади Kaufland предлага поредната успешна вариация на своята One Stop Shopping концепция, чрез която пазаруването се превръща в цялостно клиентско изживяване.

Във вътрешността на магазина е обособена специална „кулинарна“ зона с три заведения за хранене и интерактивен детски кът за игри.

Новите партньорства, които намират място в Kaufland - Манастирски ливади, са Grano Pizza Neapoletana, изцяло новият бранд Fish and Chips и Obento Sushi. Широката гама от кулинарни предложения от цял свят е събрана на площ от 230 кв.м., като за нея е разработена единна модерна визия.Интериорът оптимизира пространството и го адаптира към съвременните стандарти за функционалност и стил.

Специално обособена игрална зона с интерактивен монитор с touch screen предлага над 10 образователни игри за деца между 4 и 10 годишна възраст. Те са подбрани така, че под формата на игра да развиват способностите на децата за концентрация, координация и аналитично мислене.

Освен с обектите за хранене и детската зона, пространството се допълва и с втората физическа аптека BENU в България.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Бъдещето на Северна Македония в ЕС е поставено на карта с победата на ВМРО-ДМПНЕ на изборите "2 в 1"

На втори тур страната избра първата жена министър-председател

22:44 - 08.05.2024
Важно днес

Кабинетът "Главчев" продължава с рокадите в администрацията

Служебният кабинет смени още четири областни управители

21:15 - 08.05.2024
Важно днес

Певицата Роксана се оказа водач на листа от партията на Радостин Василев

Наричат я още Кралицата на ромската музика

18:00 - 08.05.2024
Важно днес

Лондон гони руския военен аташе, няма да търпи действията на Москва

Ще бъде отнет и дипломатическият статут на някои руски имоти

17:32 - 08.05.2024
Европейски дневници

Пловдив посрещна роуд шоуто на подкаста "Европеец"

Епизод 3: Пловдив

16:46 - 08.05.2024
Живот

Потребител на Firefox държи 7400 отворени "таба" от години. И не планира да ги затвори

Браузърът не натоварва оперативната памет на компютъра, казват от Mozzila

16:02 - 08.05.2024