От Finlandia с любов, за един soooooo fine живот

Премиум марката за напитки водка Finlandia представи нова глобална кампания, с която цели да се свърже с по-младата пълнолетна аудитория в България, като се базира на културната промяна, насочваща се към по-осъзната и ценностно ориентирана употреба на алкохол.

Вдъхновена от проучвания на The Future Laboratory, според които младото поколение, като противодействие на „култа към заетостта“, все повече копнее за собствено време и пространство, за да се наслади на удоволствие без напрежение, кампанията използва слогана „It’s Soooooo Fine“ с двойно значение.

Той подчертава както способността на Finlandia да създава непринудени моменти на удоволствие, така и уникалния характер на самата водка - лека за небцето и копринено гладка, докосната от финландското „среднощно слънце“.

Разработена в партньорство с DDB Paris, закачливата кампания улавя свят, изпълнен с топлина, цвят и характер, и с удоволствието като основна тема на разказа.

Finlandia и DDB Paris привличат носителя на награда „Еми“ и ключов креативен сътрудник на Gucci - Макс Зидентопф (Max Siedentopf), който внася своята магия, за да вдъхне живот на кампанията по незаменим начин.

Креативният елемент на кампанията включва разнообразни колоритни герои, избягва клишираните сюжети и поводи за консумация на водката, канейки публиката в свят, където „няма виновни удоволствия, само грешна компания“.

Публиката бива насърчена да открива моменти на удоволствие по свой собствен начин - като например „сложат пет маслинки в мартинито си“ - „It’s Soooooo Fine.“

360-градусовата маркетинг кампания на Finlandia се разгръща в България от 28 април по множество канали - външна реклама, дигитални платформи, социални медии, инфлуенсър маркетинг търговски и ХоРеКа активации.

Очаква се тя да бъде реализирана и в множество други държави по света.

Произвеждана по изключителен начин във Финландия, водка Finlandia е сред топ 10 премиум марки водка в света според IWSR 2024 и е една от най-продаваните водки в България.

„Finlandia е водка с дълга история и непоколебим ангажимент към качеството. Целта ни е да издигнем премиум имиджа на марката и да изградим по-силна емоционална връзка с новото поколение пълнолетни потребители. Знаем, че младите търсят моменти на радост и споделени преживявания, а изключителният вкус на Finlandia може да бъде част от това - перфектната напитка за различни поводи - от непринудени срещи с приятели в бара до идеално поднесена напитка у дома

Представяме свежа, вълнуваща нова идея за марката, която има универсална привлекателност и поставя Finlandia в сърцето на съвременната културна сцена. Докато се гордеем с финландския си произход и непроменимо високо качество, тази кампания въвежда един автентичен и нов глас за марката“, коментира Олeна Климeнчук, глобален маркетинг директор на Finlandia, по повод началото на кампанията

Консумирай отговорно!


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Тома Биков: Рая Назарян няма да се съгласи да е служебен премиер

След следващите избори най-вероятно няма да има редовно правителство, смята депутатът от ГЕРБ

12:47 - 21.12.2025
Живот

Подаръци “от мен за мен” за Коледа и не само

В края на декември можем да оправим впечатлението от 2025 г. с няколко подаръка за нас самите

11:37 - 21.12.2025
Важно днес

Българин почина в имиграционен център в САЩ, свидетели твърдят, че не е лекуван навреме

Ганчев е бил открит в безсъзнание в килията си по време на рутинна проверка

10:45 - 21.12.2025
Важно днес

САЩ конфискуваха втори петролен танкер край бреговете на Венецуела

Това е вторият случай, част от кампанията за оказване на натиск за смяна на режима в Каракас

09:51 - 21.12.2025
Важно днес

Мъгливо и хладно ще бъде времето в първия ден от астрономическата зима

Минималните температури ще са около нулата, на повечето места ще бъдат между 4° и 9°

09:40 - 21.12.2025
Живот

Тялото ви има план, а магнезият е неговият MVP (most valuable player)

Магнезият участва в над 300 биохимични процеса – от енергийното производство и мускулната функция до съня, нервната система и хормоналния баланс.

09:09 - 21.12.2025
Важно днес

Човек от партиите на Бареков и Иван Гешев учредява "Трети март" и нарече Румен Радев "неформален лидер"

Преди месец президентът се разграничи и заговори за "измамници"

18:16 - 20.12.2025
Важно днес

Тръмп изчезна от официалните документи "Епстийн" за сметка на редактирани снимки с Бил Клинтън

В разсекретната нова порция документи се виждат още Мик Джагър, Майкъл Джексън, Ричард Брансън и други, но не и Тръмп

17:09 - 20.12.2025
Живот

Книгите на 2025 година, препоръчани от Барак Обама

За едно от заглавията казва, че е "пристрастен"

16:31 - 20.12.2025