Bottega Veneta брандира Великата китайска стена по случай Лунната Нова година

В чест на Kитайската Нова година Bottega Veneta превзе едно от 7-те чудеса на света за 6 дни – напълно достатъчни, за да направи силно впечатление, без да подразни гражданите на страната или защитниците на културното наследство.

Великата китайска стена беше брандирана между 6-ти и 12-ти януари не само с името и логото на марката, но и със знаците 新春快乐, които означават "Честита нова година". Инсталацията е направена в характерния зелен цвят на модния бранд, а знаците са в нюанс на портокал и мандарина, който е символ на късмета в Китай.

В същия нюанс е и цялостната им кампания за Китайската Нова година, която настъпва на 1 февруари.

Bottega Veneta брандира Великата китайска стена по случай Лунната Нова година

Марката обеща и дарение за прохода Шанхай – един от основните проходи на Великата китайска стена и нейната най-източна крепост.

Ако не ви е познато името Bottega Veneta, марката е собственост на френската мултинационална корпорация Kering, специализирана в луксозните стоки. Нейна собственост са и марки като Alexander McQueen, Saint Laurent, Balenciaga и Gucci, чийто маркетингов екип не успя да се справи особено похвално покрай кампанията им с истински тигри за Годината на Тигъра.

Превземането на Великата стена е най-новият пример за експерименталния подход на луксозния бранд към "герила-маркетинга". През последната година марката инвестира в привличащи погледа външни реклами, например плакати на покриви близо до летище LAX в Лос Анджелис, така че пътниците да могат да ги виждат, докато излитат или кацат.

Bottega Veneta реклама/реклами ambient

Едновременно с това Bottega Veneta изостави масивните маркетингови инструменти, като деактивира акаунтите си в Instagram, Facebook и Twitter миналата година. През февруари 2021 г. главният изпълнителен директор на Kering Франсоа-Анри Пино каза, че решението е с цел да се позволи на потребителите в социалните мрежи да водят разговора около марката, а не самата марка да го прави.

"Bottega Veneta не изчезва от социалните мрежи“, споделя Пино по време на разговори с анализатори за годишните печалби. „Просто ги използва по различен начин.“

През 2022 със сигурност марката ще стане повод за още заглавия. Креативният директор Даниел Лий обяви през ноември, че напуска. По-късно същия месец BV посочи новия човек за поста - Матю Блейзи, бивш креативен директор на Raf Simons и Phoebe Philo.

Модните колекции за Годината на тигъра Модните колекции за Годината на тигъра


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Живот

Акне: винаги актуална тема за Bioderma

Инициативата „Заедно сме в борбата срещу акнето“ се завръща с десетото издание на прегледите за акне в хибриден формат

11:56 - 11.10.2024
Важно днес

Израел ликвидира ключов командир на "Ислямски джихад" и още развития от кризата в Близкия изток

Очакваният израелски контраудар в Иран продължава да предизвиква сериозно безпокойство в международната общност

10:58 - 11.10.2024
галерия

Полярно сияние озари небето над България и други части по света

Учените твърдят, че тази геомагнитна буря е била най-впечатляващата от десетилетия

10:16 - 11.10.2024
Важно днес

Двама души от Министерството на културата са замесени в схемата с източванията

Към момента по скандалния случая са обвинени и уволнени директорите на театрите в Разград и Смолян

10:15 - 11.10.2024
Важно днес

Заявления за гласуване по настоящ адрес могат да се подават до 12 октомври

Документът може да се подаде и онлайн

07:59 - 11.10.2024
Живот

Глътката свеж въздух, от която всички имаме нужда

Високо над цинизма на всекидневното риалити шоу, в което живеем.

22:43 - 10.10.2024