Линдзи Лоън обмисля завръщане в модата покрай кампания на Crocs и MCM Снимка: © MCM x Crocs

Актрисата Линдзи Лоън е лицето на нова колаборация между луксозната марка за кожени изделия MCM и Crocs. В нея пътищата на лукса и функционионалноста се пресичат, за да създадат най-новия вид кроксове, представени като MCM X Crocs Mega Crush Clog.

Линдзи Лохан обмисля завръщане в модата покрай кампанията с Crocs и MCM

Преди известно време 37-годишната актриса направи кратко завръщане на екран след залязването на ерата, в която филмите с нейно участие като "Капан за родители", "Гадни момичета" и "Шантав петък" бяха особено популярни.

Тази зима Лоън се появи в първия си филм след почти 10-годишно отсъствие на екран, като паралелно с това оглави кампанията "Pilk" (Pepsi кола + мляко) на Pepsi.

За рекламата на MCM и Crocs Лоън позира на фона на небостъргачи в Дубай, докато се подпира на няколко класически куфара на марката MCM. Виждат се два цветови варианта на модела - чифт в бяло със сребристи елементи и черен със златисто. И двата стила идват с популярните декорации Jibbitz, които модната къща използва и върху някои от чантите си.

„Обувката съчетава стил, гъвкавост и комфорт – всичко това е важно за мен, когато избирам перфектния моден аксесоар. Беше много специално за мен да снимам тук, в Дубай - мястото, което наричам дом“, коментира Лоън, която макар да прекарва повечето си време в Съединените щати, разполага и със семеен дом в Дубай.

Продуктът на "MCM x Crocs Mega Crush Clog" е изработен "с уникална огледална платформа“. Моделът е достъпен в сайта на MCM за 450 долара.

Кампанията породи и въпроса кога Лоън ще се завърне към модата. Актрисата има известен опит в това начинание, като през 2008 г. основа собствена модна линия, наречена "6126". По-късно през 2010 г. Лоън беше назначена за творчески директор на френската модна къща Ungaro.

Линдзи Лохан, кампания за Crocs и MCM 2023

Изглежда модната сцена ѝ липсва, но Лоън още си спомня и за недобре приетата модна колекция от 2010 г., когато именно тя е на поста творчески директор.

„Не съм ходила в Париж от толкова отдавна. Не съм била на Седмицата на модата. Това ми липсва. Липсва ми и да участвам на модната сцена. Забавно е. Мисля си за времето, когато бях творчески директор на Ungaro - получих много негативни реакции за поставянето на пискюли на зърната на момичетата на подиума, а сега всички го правят или не носят нищо и аз си казвам:, „Това не е честно!“, смее се Лоън.

Преди броени дни актрисата и нейният съпруг - финансистът Бадер Шамас станаха родители на момче, което двойката кръсти Луай.

Предвид майчинството, вероятно завръщането на Лоън в модата ще трябва да почака известно време. Дали това ще е време прекарано у дома с кроксове или нещо по-динамично зависи напълно от нея.

Линдзи Лоън, Джейк Пол и още 6 звезди с обвинения за измамна крипто схема в САЩ

Мистерията Crocs: „Те са толкова грозни“, а продажбите им са скочили с 200% за три години

MSCHF x Crocs Дръж се, интернет. След червените ботуши, големите жълти кроксове са тук


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Защо Apple слуша руската цензура и спира достъпа до медии

Гигантът трие приложения от App Store за руските потребители

18:06 - 22.11.2024
Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024