Дизайнерът Симон Порт Жакмюс сякаш не просто обича работата си - той умее да осигурява не само модно шоу, а преживяване.
В парижкия дворец Версай - край едно от езерата на имота - е постлан червен килим, докато присъстващите нетърпеливо изчакват в поклащащи се във водата гребни лодки. Когато започва да свири барокова придворна музика, модел в бял мрежест потник с квадратно деколте и по бельо излиза и разкрива духа на колекцията на марката Jacqemus за есен 2023 г., озаглавена Le Chouchou.
Френският лейбъл рядко прави нещата според правилата. Всъщност никога. Откакто спечели уважаваната специална награда на луксозния конгломерат LVMH през 2015 г., основателят Жакмюс и неговата едноименна марка правят нещата по свой собствен начин и с голям ефект.
По време на Седмицата на модата в Париж през март марката пусна интересен поп-ъп магазин в галерия "Лафайет". Изложбата, която се проведе паралелно, показа и гигантска чанта, още по-гигантска препечена филийка, както и перални машини с логото на бранда. Едно от последните произведения, с които Jacqemus накара хората да говорят за марката, е видео на гигантски версии на чантата Le Bambino - на колела и в движение сред автомобили по улиците на Париж.
За събитието във Версай в понеделник гостите получават ръчно изписани покани.
Получават и превоз до неочакваните места, от които ще видят колекцията.
За моделите на дрехите Симон Порт Жакмюс се вдъхновява от принцеса Даяна. Освен дрехите, аксесоарите също изиграват ключова роля - колието на Кендъл Дженър, например, е вдъхновено от прочуто бижу, носено от Даяна с роклята за отмъщение.
В кампанията на колекцията Le Chouchou участват различни знаменитости като Виктория и Дейвид Бекъм, актрисата Ева Лонгория, певецът Раул Алехандро, моделите Джиджи Хадид, Емили Ратайковски и други.
Jacquemus се нареди на 20-о място в класацията "Топ 20 горещи бранда" на Lyst Index. Имаме чувството, че ще го видим на по-висока позиция в следващия доклад на платформата.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: