Топ рекламите за Супербоул и с какво ще е по-различно събитието през 2024

Над 110 милиона души се очаква да гледат финала на Националната футболна лига на САЩ (NFL) на 11 февруари. Тази година той да бъде различен от всички останали издания досега по две причини.

  • Брандовете дават крачка назад, като се отдалечават от технологии, изкуствен интелект (ИИ) и особено от криптовалутите.
  • Очаква се Тейлър Суифт да кацне след концерта си в Япония, точно навреме за началото на играта в Лас Вегас.

Това, което остава непроменено, е цената на излъчването по време на Супербоул. 30-секунден рекламен спот струва 7 млн. долара колкото през 2023 г.

Надеждите тази година са Тейлър Суифт, обявена за личност на TIME за 2023 г., да привлече още повече зрители. Включително хора, които никога не са имали интерес към американски футбол.

Тя излиза с играча на "Канзас Сити Чийфс" Травис Келси. През последните месеци присъствието ѝ на мачовете на отбора увеличи продажбите на билетите с поне 150%.

„С огромната аудитория, която активно гледа рекламите на Супербоул, брандовете получават повече разпознаваемост и ангажираност от страна на зрителите ," казва Пол Хардарт, професор по маркетинг в Бизнес школата към Нюйоркския университет, пред CNN Business.

Рекламите на Супербоул често генерират и огромно внимание в социалните медии, като по този начин ги правят по-стойностни от традиционните телевизионни спотове.

По отношение на самия криейтив зрителите ще забележат видимо отдръпване от рекламирането на технологии за сметка на представянето на по-традиционни продукти, които са част от ежедневния живот на хората".

„На фона на глобалната несигурност, геополитическите конфликти и поляризацията рекламодателите предпочита послания, които създават добро настроение и носят забавление", коментира Хардарт.

Някои брандове вече показаха своите клипове, други пуснаха само тийзъри колкото да загатнат на публиката какво предстои.

David and Victoria Beckham Forget - Uber Eats

В тийзъра за рекламата на Uber Eats е пресъздадена сцена от документалния сериал "Beckham", само че репликата на Виктория Бекъм е сменена. В оригиналната сцена от сериала "Beckham" Дейвид Бекъм подава глава от коридора, само за да прекъсне интервю на Виктория - в него тя твърди, че е от семейство от "работническа класа".

"Бъди честна. Каква кола караше баща ти?", пита Бекъм, с което кара бившата певица от Spice Girls да потвърди, че баща ѝ е имал Rolls-Royce.

В новия клип Виктория говори не за семейството си, а за това че с Дейвид Бекъм ще участват в „малка реклама за едно събитие". Тогава Бекъм се намесва и казва „Малка реклама? За събитие?!". Оттам двойката продължава да доуточнява "детайлите".

Ето я рекламата:

Дженифър Анистън и Дейвид Шуимър в реклама за Супербоул Дженифър Анистън "забрави" кой е Дейвид Шуимър

Mayo Cat - Hellman's

В реклама на майонезата Hellmann актрисата Кейт Маккинън, бивш член на Saturday Night Live (SNL) и звезда от филма "Барби", прави котката си звезда, благодарение на мяукане, което звучи като думата майонеза на английски.

Домашният любимец предизвиква истински медиен фурор. В една сцена котката се появява на червения килим с бившия комик Пийт Дейвидсън, докато в друга отива на среща със световните лидери.

Arrival - Volkswagen

Друг обещаващ тийзър идва от немския автомобилен гигант Volkswagen, който тази година отбелязва своята 75-годишнина в САЩ.

От него личи, че рекламата, която ще се излъчи по време на Супербоул, отдава почит на пристигането на емблематичния Volkswagen Bug в Щатите и ще носи името "Американска любовна история".

Get Out There - Michelob ULTRA

Лионел Меси рита на плажа, докато Джейсън Судетски ("Семейство Милър", "Тед Ласо") пие бира и се чуди дали да се присъедини към него. В крайна сметка решението е взето по-бързо от очакваното.

Aubrey Plaza Clashes With Her Co-star - MTN DEW

Кой да предположи, че след втори сезон на "Белият лотос" Одри Плаза ще се качи на дракон.

Очевидно актрисата не е предполагала, че професионалният ангажимент с митичното животно ще се окаже по-голямо предизвикателство от очакваното.

Old School Delivery - Budweiser

Снежна буря предизвиква блокиране на пътищата край малко планинско градче. Междувременно в местния бар бирата е на свършване.

Мъж се сеща, че все пак има как да спаси положението чрез добре познат похват от старата школа.

Видеоклипът на Budweiser подхожда кинематографски и показва красотата на конете като част от идиличен зимен пейзаж.

Big icon. Bigger throwback. Biggest game. - Oreo

В тийзър за реклама на Oreo риалити звездата Крис Дженър пресъздава вайръл техниката на дъщеря си Клоуи Кардашиян за подреждане на бисквитки в буркан.

Изглежда, че дебатът за това кой е правилният начин да се ядат бисквитите на бранда ще продължи.

Where did Dinamita go? - Doritos

Doritos лансира новите вкусове на ултра лютия чипс Dinamita.

Брандът е привлякъл младата актриса Джена Ортега (Wednesday, Scream VI) за апокалиптичен сценарий, който предстои да бъде разкрит в деня на големия мач.

супербоул, реклами 2023 г., superbowl, nfl, джак харлоу doritos, риана apple music run this town, адам драйвър squarespace, силвестър сталоун Рекламите на Супербоул 2023 г.: Елтън Джон краде награда на Джак Харлоу, Риана си спомня родния дом


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Няма ляво, няма дясно - Huwei FreeClip и синия океан от възможности 

Дизайнът не е случаен – този модел попада в нова категория - т.нар. open fit

13:00 - 29.04.2024
Важно днес

Отказва ли се Санчес от премиерския пост след разследването за корупция срещу жена му

Премиерът на Испания обяви своето решение, след като пет дни спря да изпълнява публичните си задължения

12:22 - 29.04.2024
Важно днес

От "Корал" до Пашата: Скандалът с документите на Кирил Петков и взаимните обвинения

Кирил Петков замеси Румен Николов-Пашата в скандала с предполагаемите фалшиви подписи

10:29 - 29.04.2024