,,Това е сатанистко". Или как сладолед от чеснов сос развълнува интернет Снимка: © Hidden Valley / Dadman Walking

2023-та е едва в третия си месец, но се очертава като година на шантавите продукти. Сигурно вече сте видели големите червени ботуши, които превзеха интернет с 25 милиона гледания на хаштага във всички платформи и 100% увеличение на търсенето в Google на създателите им само за месец. Не знаем дали новият продукт на компанията Hidden Valley ще пожъне такъв успех, но сладоледът с вкус на чеснов сос (прочетете го колкото пъти искате) вече е факт.

Иновацията бе обявена на 10 март по повод "националния ден на чесновия сос", който е емблематичен за производителя.

,,Ще трябва да направите място във фризера си.", гласи рекламната публикация на марката в Инстаграм, като съобщава, че сладоледът ще бъде наличен за ограничено време в магазините на мултинационалната верига Walmart от 20 март.

Страннни храни, сладолед с часнов сос. реклама, instagram, tiktok тенденции

Коментарите са безмилостни.

,,Не е твърде късно да изтриете поста"; ,,Това е сатанистко"; ,,Хора, обичам ви, но идва момент, в който трябва да сложите граница"; ,,Дойде ли вече 1-ви април?", гласят част от тях.

Бранд за сладоледи се включва в дискусията с намека, че от Hidden Valley са закъснели с експеримента: ,,Правим СЛАДОЛЕД С ГОРЧИЦА от 2 години."

Новият вкус на марката за чеснов сос Hidden Valley е част от сътрудничество с базирания в Бруклин производител на сладолед Van Leeuwen. Семейната верига е позната с необичайните си вкусове, след като преди това си партнира с марката за макарони Kraft и прави сладолед "Mac-n-cheese".

Вероятно много хора няма да направят място във фризера си за чесновия сладолед.

Но все ще се намерят няколко маниаци на чесновото или просто любопитни хора, на които да им е интересно какъв вкус има това - един потребител в TikTok вече пострада от опита си.

Цената на сладоледа на Van Leeuwen x Hidden Valley Ranch ще бъде 4,98 долара.

"Вайръл" привлекателността на странните храни

Странните вкусове на храни се оказват ефективни за привличане на медийно внимание и шум в TikTok или YouTube, тъй като инфлуенсъри и потребители бързат да опитат и да запишат реакциите си. Сътрудничеството също така позволява на различни марки да се ангажират с нови аудитории.

Спечелените медии изграждат надеждност и доверие, в допълнение към повишаването на осведомеността за нашата марка. Виждаме го като основна част от пъзела. “, казва Бен Ван Льовен, съосновател и главен изпълнителен директор на Van Leeuwen - компания, започнала от камион за сладолед и разраснала се до 41 магазина в САЩ. Неотдавна марката представи и сладолед с вкус на лук, вдъхновен от филма с Даниел Крейг "Glass Onion", заснет в партньорство със стрийминг гиганта Netflix.

Hidden Valley също не е нoвобранец в необичайните сътрудничества. През 2021 г. марката се обедини с Crocs за специален чифт от гумените обувки, който се разпродаде моментално. Друго партньорство от 2022 г. е с луксозния бранд за сосове Truff - за пикантен чеснов сос с трюфели, който се разпродаде за по-малко от минута, според марката.

Стремим се да бъдем културно подходящи и неочаквани“, казва Ник Хигинс, вицепрезидент и генерален мениджър на Hidden Valley. „Винаги търсим идеи, които ще пробият и ще предизвикат радост у нашите потребители.“

Това, разбира се, включва маркетингови трикове. Миналата година марката създаде "диамант", като използва чесновата подправка Hidden Valley Ranch. Диамантът в крайна сметка се продава за 12 550 долара на търг в eBay.

„Ние приемаме чесновия сос много сериозно - продължава Хигинс - Но не се вземаме толкова на сериозно. Ranch Diamond и други продукти ни позволяват да се забавляваме с феновете си, като се появяваме на нови места и по неочаквани начини, които карат потребителя ни да се чувства забелязан и разбран.”

TikTok тренд, тенденция, Лидзи Лохан/ Лоън, пепси кола с мляко, pepsi, pilka Защо хората смесват Pepsi кола с мляко?


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Израелски въздушни удари поразиха цели в центъра на Дамаск

Според Израел ударите са по военни цели, а целта е защита на друзите

17:26 - 16.07.2025
Кино и сериали

Трейлърът на финалния Stranger Things: Краят идва с пълномащабна война

Eдин от най-великите оригинални сериали на платформата ще приключи точно на Нова година

17:21 - 16.07.2025
Важно днес

"Спаси София" оттегля реформата с по-скъпо паркиране, след като мнозинството в СОС я блокира

От партията отеглят проекта си, след като докладът им беше бламиран от икономическото мнозинство в СОС

17:03 - 16.07.2025
Кино и сериали

Кои са големите губещи от номинациите за Emmy 2025

Елизабет Мос, Пол Джиамати и Еди Редмейн са сред изненадващо пренебрегнатите

16:58 - 16.07.2025
Важно днес

30 украински медици, бежанци от войната, получиха право да практикуват в България

Сред лекарите има невролог, детски хирург и специалист по образна диагностика, както и магистър-фармацевти

16:53 - 16.07.2025
Текстове от партньори

Допелхерц и ФК "Байерн" Мюнхен започват международно партньорство

Спортът и здравословното, балансирано и богато на полезни вещества хранене вървят ръка за ръка.

16:17 - 16.07.2025
Важно днес

Делото за ареста на Благомир Коцев "случайно" се падна на съдии без алтернатива

Делото освети един от най-явните дефекти на т.нар. система за случайно разпределение

15:53 - 16.07.2025
Важно днес

Над половината от парите за паркирането в София да отиват за кварталите и велоалеи, предлага ДБ

Идеята е събраните приходи да отиват и за изграждането на нови паркинги и озеленяване

15:36 - 16.07.2025
Текстове от партньори

Най-бързата мобилна мрежа в Европа е на А1 България според Ookla

А1 получава признание за най-бърза мрежа в Европа за втора поредна година

15:02 - 16.07.2025