"За всяко начало си има място. Място за живот, място за растеж, място, в което да се пренесете, място, което да ви промени. Днес правите първата стъпка към това място" - с тези думи започва новият рекламен клип "Move to move you". 

98-секундното видео е създадено за Българската агенция за инвестиции и е част от нова кампания за позициониране на България като позната и предпочитана дестинация за инвестиции. 

Режисьор на видеото е Мартин Илиев, оператор е Александър Станишев, а музиката е на Калоян Димитров. Кадрите в клипа съдържат записи от дрон над някои от най-красивите места в страната. Техни автори са Димитър Караниколов, Владислав Терзийски и Стефан Н. Щерев. Продукцията е на "Априори" под ръководството на Александър Бърдаров и Живка Томова. 

Рекламата представя България като "място с отлични връзки" и изтъква, че интернет-инфраструктурата и скоростта на връзката поставят страната в световния топ 10. 

Сред предимствата за инвеститори е посочена и 10-процентовата ставка на корпоративния данък, като кадрите показват серия от производствени и логистични бази на големи чуждестранни компании, Бизнес парк София, комплекса около "Метро" и др.

"Умно място с умни хора" е слоганът, при който се показват както учениците, лауреати от международни състезания, така и служители на IT компании - България е на трето място в света по брой на специалисти в информационните технологии, а софтуерната индустрия "расте с 30% на годишна база", посочват в клипа. 

"Автомобилният сектор също се движи по скоростната писта", а заводите за авточасти са представени като производствена сила, която "помага на 90% от европейските коли да се движат". 

"Тук все повече неща се движат напред... докато не спрат за почивка. Само за момент", казва гласът зад кадър, докато картината разкрива гледка към природните красоти на България, съчетани с "14 вековно културно наследство". 

Клипът е финансиран със средства от програмата за Иновации и конкурентоспособност, по която бенефициент е Българската агенция за инвестиции. Видеото е само част от проекта, който включва актуализиране на маркетинговата програма на страната, организиране на промоционални кампании и инвестиционни събития с цел привличане на инвеститори, разработване на мултимедийни проекти, и др. 

"Мултимедийните продукти ще бъдат подчинени на общата концепция за позиционирането на България като инвестиционна дестинация, като се постави акцент върху ключовите индустрии, към които са насочени дейностите за привличане на инвеститори", се казва в описанието на проекта. По него би трябвало да се разработи основен имиджов клип с три по-кратки версии, 3 секторни рекламни клипа, четири информационни филма и др.  


ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ: 

Българският Booking - снимка с дрон

Илия Кръстев: Терминът “на гише” трябва да изчезне


СЛУШАЙТЕ ПОДКАСТЪТ "ЖИВОТЪТ И ДРУГИ НЕЩА" 


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Делян Пеевски получи бустерна доза от медсестрата на Борисов

"Категорично подкрепяме ваксинацията"

Ефектът на Covid-сертификата: Как ваксинирането се ускори за един ден

21 октомври е довел до почти 4-кратно увеличение на поставените дози ваксини

Иван Костов: Партиите са в плен на зловреден популизъм за Covid-мерките

"При това положение трябваше твърдо да се затвори всичко, за да продължат учениците да ходят на училище"

Кацаров след призивите за оставка: Налагам Covid-сертификата, за да спася животи - няма алтернатива

"Правя го с нежелание, но да сте чули тези, които искат оставката ми, да са предложили алтернатива?"

Всички са против покупката на "Нюкасъл" от принц Бин Салман: "Какво ли си мисли вдовицата на Хашоги"

Политици, организации и клубове протестират, феновете на тима се радват

Хората не са луди, политиците са некадърни

Ваксинационната кампания най-после помръдна от дъното - но не заради малодушието на партийните лидери

Прокуратурата разследва кой е авторът на снимката „Pi Ar Sevi Boiko”

Държавното обвинение разследва човека, който засне Гешев да си пише със Севделина Арнаудова - заплашен е със затвор или глоба