"За всяко начало си има място. Място за живот, място за растеж, място, в което да се пренесете, място, което да ви промени. Днес правите първата стъпка към това място" - с тези думи започва новият рекламен клип "Move to move you".

98-секундното видео е създадено за Българската агенция за инвестиции и е част от нова кампания за позициониране на България като позната и предпочитана дестинация за инвестиции.

Режисьор на видеото е Мартин Илиев, оператор е Александър Станишев, а музиката е на Калоян Димитров. Кадрите в клипа съдържат записи от дрон над някои от най-красивите места в страната. Техни автори са Димитър Караниколов, Владислав Терзийски и Стефан Н. Щерев. Продукцията е на "Априори" под ръководството на Александър Бърдаров и Живка Томова.

Рекламата представя България като "място с отлични връзки" и изтъква, че интернет-инфраструктурата и скоростта на връзката поставят страната в световния топ 10.

Сред предимствата за инвеститори е посочена и 10-процентовата ставка на корпоративния данък, като кадрите показват серия от производствени и логистични бази на големи чуждестранни компании, Бизнес парк София, комплекса около "Метро" и др.

"Умно място с умни хора" е слоганът, при който се показват както учениците, лауреати от международни състезания, така и служители на IT компании - България е на трето място в света по брой на специалисти в информационните технологии, а софтуерната индустрия "расте с 30% на годишна база", посочват в клипа.

"Автомобилният сектор също се движи по скоростната писта", а заводите за авточасти са представени като производствена сила, която "помага на 90% от европейските коли да се движат".

"Тук все повече неща се движат напред... докато не спрат за почивка. Само за момент", казва гласът зад кадър, докато картината разкрива гледка към природните красоти на България, съчетани с "14 вековно културно наследство".

Клипът е финансиран със средства от програмата за Иновации и конкурентоспособност, по която бенефициент е Българската агенция за инвестиции. Видеото е само част от проекта, който включва актуализиране на маркетинговата програма на страната, организиране на промоционални кампании и инвестиционни събития с цел привличане на инвеститори, разработване на мултимедийни проекти, и др.

"Мултимедийните продукти ще бъдат подчинени на общата концепция за позиционирането на България като инвестиционна дестинация, като се постави акцент върху ключовите индустрии, към които са насочени дейностите за привличане на инвеститори", се казва в описанието на проекта. По него би трябвало да се разработи основен имиджов клип с три по-кратки версии, 3 секторни рекламни клипа, четири информационни филма и др.


ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

Българският Booking - снимка с дрон

Илия Кръстев: Терминът “на гише” трябва да изчезне


СЛУШАЙТЕ ПОДКАСТЪТ "ЖИВОТЪТ И ДРУГИ НЕЩА"


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

„Нито една повече“: Стотици излязоха на протест срещу насилието над жени

Активисти блокираха Съдебната палата с искания за национална политика срещу домашното насилие

21:28 - 25.11.2025
Важно днес

Съоснователят на „Лукойл“ е продал своя дял обратно на компанията

Леонид Федун продал дяловете си за около 7 млрд. долара в началото на годината

20:21 - 25.11.2025
Политика

В София не може, в Хасково не е проблем. Цените за зона и там скачат - с вот от ГЕРБ и ДПС на Пеевски

От 1 ноември платеното паркиране в Хасково се увеличи двойно - от един на два лева

19:49 - 25.11.2025
Важно днес

Брюксел предупреждава: Бюджетът за 2026 г. може да наруши правилата на ЕС

Комисията вижда риск от нарушение на правилото за 3% дефицит и контрол на дълга

19:32 - 25.11.2025
Важно днес

Още три района в София влизат в режим на кризисно сметосъбиране

От 1 декември „Изгрев“, „Слатина“ и „Подуяне“ остават без фирма за събиране на отпадъците

18:54 - 25.11.2025
Спорт

Без флаг и без господар - българските ронини на Олимпийските игри

Казусът с БОК вреди на българските спортисти

18:01 - 25.11.2025
Важно днес

CNN: Украйна е приела споразумение за прекратяване на войната

Очаква се финалните детайли да бъдат решени по време на среща между Тръмп и Зеленски

16:06 - 25.11.2025
Живот

От „с какво червило е Цветанка Ризова“ до „дайте добър бракоразводен адвокат“ - Girls under Quarantine има отговор за всичко

Ема Масларска е съоснователка на Girls under Quarantine - една от най-големите женски общности у нас

14:47 - 25.11.2025
Важно днес

Терзиев "благодари за вдъхновението" на Пеевски: Депутатският паркинг до "Александър Невски" става синя зона

Рая Назарян обаче трябва да издаде заповед, с която НС да освободи терена

13:55 - 25.11.2025