Mercedes и Moncler "облякоха" G-класата в пухено яке

Снимка: © Mercedes Benz

Mercedez-Benz и Moncler обединиха света на автомобилите и този на луксозните пухени якета в едно. 

Немският автомобилен производител и италианският моден бранд представиха специална версия на високопроходимата G-класа в рамките на Седмицата на модата в Лондон.

Уникалният офроудър носи името Project Mondo G и е уникат.

Партньорството между двата бранда дебютира с шоуто "The Art of Genius“ на Moncler.

Двете компании прекарват повече от година в работа по проекта, за да гарантират, че той  "съчетава дизайнерски им езици, точно както трябва".

Автомобилът се смята по-скоро за произведение на изкуството, отколкото за функционално превозно средство.

"Представихме си автомобил, който да участва в космическа мисия", коментира Гордън Вагенер - творчески директор на Mercedes-Benz.

Той споделя, че сътрудничеството с Moncler ги е вдъхновило да създадат "емблематичната скулптура на колела". 

"Виждаме Project Mondo G като смело дизайнерско изявление. Въз основа на дизайнерската ни философия Sensual Purity, това произведение на изкуството обединява контрастиращи форми и повърхности - лъскави материали като от космически кораб, силната геометрия на G-класата и формите на пухените якета Moncler”, похвали се Вагенер. 

Вагенер е и автор на книгата "Sensual Purity", в която споделя възгледите си за дизайна.

Резултатът: G-класа с откопчаващ се капак и гуми, изработени от ватирана тъкан (запазена марка на Moncler).

Корпусът е вдъхновен от оригиналния дизайн на модела от 70-те години на миналия век. Боята напомня за месинга на старите фотоапарати Leica, пише сп. "GQ".

Обемните гуми са като реплика към балонените скулптури на най-продавания жив художник Джеф Кунс

Един от основните елементи на Project Mondo G е, че автомобилът е с 3 врати - отляво, отдясно и на задницата. Mercedes не продава такава версия. Този детайл има за цел да подчертае гъвкавостта на колата, пишат от марката.

Модификациите също превръщат превозното средство в нещо като камион чудовище.

Каросерията му е с 45 см по-къса от стандартния G-Wagen, но заради "зимната му дреха", той е висок над 2,7 м и широк 3,3 м, докато стандарните модели са около 2х2 м

 

Това не е първото партньорство на Mercedes с модата.

Марката преди това си партнира с покойния творчески директор на Louis Vuitton Върджил Абло за купе, наречено Project Maybach. Спортният офроудър направи дебюта си по време на международния панаир за съвременно изкуство Art Basel Miami - дни след трагичната смърт на дизайнера.

Абло също работи с Mercedes върху състезателен G-Wagen с името Project Geländewagen, който, подобно на Project Mondo G, беше по-скоро скулптура, отколкото работещо превозно средство.

Предстоят ли още подобни проекти? Според Вагенер - да. 

"Ще продължим, но трябва да намерим добър партньор. След като сте направили нещо такова, трябва да създадете нещо съвсем различно – няма смисъл да се повтаряте. Така че трябва да бъде грандиозно и интересно по различен начин", изтъква творческит директор на Mercedes-Benz.

"Когато погледнем този проект, можем наистина да кажем, че се забавлявахме, докато го правехме - важно е да се забавляваме и да се наслаждаваме на това, което правим. Иначе работата няма да е добра”, допълва Вагенер. 

Интернет е луд по големи червени ботуши. Защо?

Prada измести Gucci, Adidas е аут - най-интересните модни марки според потребителите

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам