Веселите поръчвачи E13 - Подкасти
Веселите поръчвачи* - Е13
Лято е, а ние сме класици - направили сме си по един джин с тоник. Официалният коктейл на лятото since forever. Нашият take към тази класика е limited edition на Tanqueray - Flor de Sevilla. Това е дестилиран джин, направен с горчиви севилски портокали и портокалов цвят, според производителя. Според нас е много ароматен и придава приятна горчива цитрусова нотка, дори без да изстискаме сок от грейпфрут към коктейла.
От по-модерните летни коктейли искаме да препоръчаме вариация на spritz - вместо Aperol слагаме Solerno. Това е blood orange liqueur идващ от Сицилия. Все още се произвежда там. Има по-висок алкохол процент от Аperol. Комбинацията е по-горчива, не много сладка и супер-освежаваща. Другите съставки са класическите - просеко и сода. Дори не си помисляйте да слагате извращения като захарен сироп вътре!
Говорейки за поръчване - къде сме били този летен сезон:
BBQ brothers - 8/10 - не е за вегани; много вкусно; почти нямаме забележки към храната; мега жега става през деня;
Ресторантът на Божана в Созопол - не си направихме труда да запомним името => предполагате какво ще кажем. Тъпо и скъпо. Храната е вкусна, но без да е нещо запомнящо се. Опитахме един signature dish - much disappoint, very hungry;
Ферма за охлюви - Еко Телус
Какво ново напоследък:
Google Chrome (версия 84 и нагоре) - Heavy Ads Blocker - изненада някои хора от бизнеса. Нас също. Май. Този ъпдейт беше доста добре “скрит” от Гугъл, които твърдят, че няма проблеми, защото само 0,3% от рекламите не покриват стандарта - 4mb network data и/или повече от 15 сек CPU време от 30 сек период. Ако тези данни нищо не ви говорят - идеята е да се ограничи “копаенето” за биткойни, които някои хитреци успяват да интегрират в по-тежки реклами (и особено видео).
Ново, но не точно - Apple vs Facebook - shit got serious вчера. Ако си спомняте - обсъждали сме го и преди - Apple ще изваждат съобщение на потребителите, дали искат даден app да траква какво правят из интернеда с новия iOS 14, който ще бъде пуснат в употреба в началото на септември. Facebook отново подпалиха темата със специално изявление към девелопърите, ползващи тяхното SDK (интеграцията на fb с големия интернет, апп сторове и тн), с което казват, че Apple нечестно иззима възможността на техните партньори в Audience Network да монетизират съдържанието си. FB леко хвърлят бензин в огъня на проблемите за публишърите породени от COVID като съобщават, че очакват спад с поне 50% от рекламните приходи на техните партньори, ако рекламата спре. Какво е развитието - FB използва фалшива емпатия, за да окаже натиск върху Apple. Иначе казано - доста лицемерен диалог воден между компании, чиято стойност е $800 billion и $2 trillion.
Друго за което си говорихме миналата седмица:Предизвикателството на Весо и Коки да преминат максимално дълга дистанция по Дунав, вече си има филм, които може да се види в тубата :) Много яко се е получило, парите от продуктовото позициониране са използвани акуратно, мъч продукт вери позиция. Както казахме и предния път на Весо му се е наложило да прекрати участието си по -рано от видеото заради силни ветрове и като цяло неблагоприятната метео обстановка. Може би защото не са ползвали customisable forecast service каквито набират полуплярност и са един от развиващите се бизнеси, на който разчитат компании със специфични дейности зависещи от разположението на метео условията...
Понеже сме ангажирани с природата и устойчивия живот няма как да подминем обявлението, че Johnnie Walker скоро ще е в бутилка направена изцяло от хартия...Обявление на Diageo от преди седмица
Питам се дали ще стои на щанда с млякото?!
Така или иначе това явно е бъдещето - стъклото да се замени от хартия, дори гръцки винарни са поели по този път. .
Можете да ги намерите и в Инстаграм
*"Веселите поръчвачи" са Константин Янков и Владимир Стоилов. Описват себе си като хора с висока банкетна култура, които през деня харчат чужди пари с цел ефективно облъчване на населението с рекламни послания. В свободното си време правят и невъзможното, за да вземат максимума от живота на четири или две колела, както и да си строшат главите на ски, сноуборд или сърф.