Веселите поръчвачи E9 - Подкасти
Днес поръчвачите пият тъмно българско розе сорт Евмолпия - сорт от тракийската низина, селектиран в БГ от комбинация между мавруд и мерло
Последвайте ни, шервайте ни, дайте 5* в itunes - това ни помага правим подкаст.
Fred Perry - любимата ни марка се оказа в расистки скандал. “Фенове” на бранда с крайно десни убеждения започната кампания срещу бранда след като последната им колекция има много модели от различни раси.
Може ли амазон да спаси луксозните стоки?
Nike излизат от Амазон, за да подобрят customer experience
Друг интересен проект е на най-богатия човек в Европа - Бернар Арно, собственик на групата LVMH, който от януари насам е загубил над $30 милиарда от нетната си стойност или точно толкова, колкото е спечелил Джеф Безос.
От другата страна - медиите не искат да правят рекламни кампании на ритейл и фешън индустрията, защото ги е страх, че няма да могат да си приберат парите после.
От трета страна - рекламодателите не искат да рекламират в съдържание за Ковид.
75% от новото новинарско съдържание е директно за ковид или свързано с последствията от пандемията. Peer39 засичат самия термин Covid19 или corona virus в само 17% от съдържанието. Получава се порочен кръг, но се наблюдава спад.
Сега е моментът да направим повече от това, което имаме - да купуваме по-качествени продукти, по-рядко. Да се опитваме да поддържаме притежанията си по-добре, за да удължим живота им.
Ако купуваме по-рядко и поддържаме нещата си по-добре можем да спестим пари, да помогнем за устойчивото развитие на планетата и не на последно място - да научим нови неща.
Можете да ги намерите и в Инстаграм
*"Веселите поръчвачи" са Константин Янков и Владимир Стоилов. Описват себе си като хора с висока банкетна култура, които през деня харчат чужди пари с цел ефективно облъчване на населението с рекламни послания. В свободното си време правят и невъзможното, за да вземат максимума от живота на четири или две колела, както и да си строшат главите на ски, сноуборд или сърф.